درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:56   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34574صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 مرداد 1397 - 20:03
افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر
برنامه رسانه ای این بانک با توجه به ضرورت ها و شرایط خاص کشور ، بهره گیری و استفاده از ظرفیت مشاوره و اطلاع رسانی تمام فعالان این حوزه است و در این زمینه از تمام اصحاب رسانه درخواست می شود بانک مرکزی را همراهی کنند.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در مراسم تجلیل از خبرنگاران، از رشد سرمایه گذاری و رضایت عمومی شهروندان از خدمات این بانک طی سال‌های اخیر خبر داد.به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،حمید رضا عظیمی در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور اساتید حوزه ارتباطات، تعدادی از مدیران روابط عمومی سازمان ها و نهاد های مختلف از جمله مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از اصحاب رسانه در ساختمان این بانک برگزار شد، گفت: یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی کشورها میزان اهمیت و پیشرفت رسانه‌ در آنهاست و نامگذاری یک روز در سال به عنوان روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور، نشان دهنده اهمیت این قشر در کشور ماست.مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر تصریح کرد:خوشبختانه خبرنگاران کشورمان در تمامی حوزه های خبری همواره تعهد، آگاهی رسانی، دلسوزی و صداقت را در دستور کار خود قرار داده اند.

 

عظیمی در ادامه افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر را مرهون حمایت ها و اطلاع رسانی های دقیق خبرنگاران از شرایط این بانک به شهروندان عنوان کرد و گفت: بر اساس نظر سنجی انجام شده در کلانشهرها ، سطح اعتماد عمومی به بانک در سال گذشته به نسبت مدت مشابه 18 درصد رشد داشته که بی شک رسانه‌ها در این میان سهم عمده ای داشته اند.

 

در ادامه این مراسم، کامبیز زاهد پور که به تازگی باحکم دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی به عنوان مدیرکل روابط عمومی این بانک منصوب شده است، نیز با اشاره به جایگاه خبرنگاران در ارتقای سطح آگاهی مردم گفت: اصحاب رسانه نماینده افکار عمومی هستند که با تمامی سختی‌ها رسالت خطیر خود را انجام می‌دهند.

 

زاهد پور با اشاره به سیاست های جدید رسانه ای بانک مرکزی ، گفت: قطعا در این دوره بانک مرکزی با همه رسانه‌ها همکاری خواهد داشت.

 

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از تمام سلایق در امر اطلاع رسانی وآگاهی سازی در جامعه ،گفت: برنامه رسانه ای این بانک با توجه به ضرورت ها و شرایط خاص کشور ، بهره گیری و استفاده از ظرفیت مشاوره و اطلاع رسانی تمام فعالان این حوزه است و در این زمینه از تمام اصحاب رسانه درخواست می شود بانک مرکزی را همراهی کنند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد