درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 31 فروردین 1398 - 05:12   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی

  27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"
  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن
  یک خبرنگار در ناآرامی‌های ایرلند شمالی کشته شد
  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد
  منابع آگاه می‌گویند آمازون بازار داخلی خود را در چین تعطیل می‌کند
  27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی
  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است
  هم افزایی و تعامل با انجمن ها و موسسات تخصصی روابط عمومی در دستور کار استانداری البرز
  فیسبوک صفحه‌های چند فرد و سازمان دست‌راستی بریتانیا را بست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34574صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 مرداد 1397 - 20:03
افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر
برنامه رسانه ای این بانک با توجه به ضرورت ها و شرایط خاص کشور ، بهره گیری و استفاده از ظرفیت مشاوره و اطلاع رسانی تمام فعالان این حوزه است و در این زمینه از تمام اصحاب رسانه درخواست می شود بانک مرکزی را همراهی کنند.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در مراسم تجلیل از خبرنگاران، از رشد سرمایه گذاری و رضایت عمومی شهروندان از خدمات این بانک طی سال‌های اخیر خبر داد.به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،حمید رضا عظیمی در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور اساتید حوزه ارتباطات، تعدادی از مدیران روابط عمومی سازمان ها و نهاد های مختلف از جمله مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از اصحاب رسانه در ساختمان این بانک برگزار شد، گفت: یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی کشورها میزان اهمیت و پیشرفت رسانه‌ در آنهاست و نامگذاری یک روز در سال به عنوان روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور، نشان دهنده اهمیت این قشر در کشور ماست.مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر تصریح کرد:خوشبختانه خبرنگاران کشورمان در تمامی حوزه های خبری همواره تعهد، آگاهی رسانی، دلسوزی و صداقت را در دستور کار خود قرار داده اند.

 

عظیمی در ادامه افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر را مرهون حمایت ها و اطلاع رسانی های دقیق خبرنگاران از شرایط این بانک به شهروندان عنوان کرد و گفت: بر اساس نظر سنجی انجام شده در کلانشهرها ، سطح اعتماد عمومی به بانک در سال گذشته به نسبت مدت مشابه 18 درصد رشد داشته که بی شک رسانه‌ها در این میان سهم عمده ای داشته اند.

 

در ادامه این مراسم، کامبیز زاهد پور که به تازگی باحکم دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی به عنوان مدیرکل روابط عمومی این بانک منصوب شده است، نیز با اشاره به جایگاه خبرنگاران در ارتقای سطح آگاهی مردم گفت: اصحاب رسانه نماینده افکار عمومی هستند که با تمامی سختی‌ها رسالت خطیر خود را انجام می‌دهند.

 

زاهد پور با اشاره به سیاست های جدید رسانه ای بانک مرکزی ، گفت: قطعا در این دوره بانک مرکزی با همه رسانه‌ها همکاری خواهد داشت.

 

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از تمام سلایق در امر اطلاع رسانی وآگاهی سازی در جامعه ،گفت: برنامه رسانه ای این بانک با توجه به ضرورت ها و شرایط خاص کشور ، بهره گیری و استفاده از ظرفیت مشاوره و اطلاع رسانی تمام فعالان این حوزه است و در این زمینه از تمام اصحاب رسانه درخواست می شود بانک مرکزی را همراهی کنند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  پوستر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی در سنندج رونمایی شد


  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی