درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:50   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34569صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 23 مرداد 1397 - 14:08
گزارش برگزاری گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور
شبکه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری کشور از سرمایه‌های ملی مهم به شمار می‌روند که اهمیت نگهداری از این سرمایه‌ها و نقش آن در چرخه اقتصادی کشور باید به نحو مطلوب‌ و موثر به کاربران و عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور برگزار شد.

روابط‌عمومی، سازمان را در جهت برنامه‌ریزی درست هدایت می‌کند
خداداد مقبلی معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی سخنانی با اشاره به اهمیت نقش روابط‌عمومی در تدوین برنامه‌های درست براساس مسائل و مشکلات موجود در جامعه و بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، اظهار کرد: روابط‌عمومی از طریق برگزاری ارتباط موثر با رانندگان و بیان مسائل و مشکلات آن‌ها و انتقال اطلاعات به مدیران، برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیرندگان سازمان را در تدوین برنامه‌های درست و مطابق با نیازهای واقعی هدایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که اطلاع‌رسانی به‌خوبی در سازمان صورت بگیرد، بسیاری از تهدیدها به فرصت تبدیل می‌شوند و با توجه به بسترهای فراهم‌شده از سوی رسانه‌ها زمینه‌های فعالیت خوبی در حوزه اطلاع‌رسانی و انعکاس اقدامات و فعالیت‌های سازمان وجود دارد.

مقبلی با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی از ارتقای ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای در کشور افزود: در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اقدامات زیادی در راستای ارتقای ایمنی در جاده‌های کشور انجام می‌شود و در صورتی که نقش جاده‌‌‌ها در سهم تصادفات جاده‌ای اطلاع‌رسانی شود، نقش عامل انسانی در بروز سوانح جاده‌ای بیش‌تر اهمیت می‌یابد و با انتقال اطلاعات به مردم و ارتقای فرهنگ ترافیکی و رانندگی، قطعا در کاهش تصادفات موثر خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی خاطرنشان کرد: شبکه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری کشور از سرمایه‌های ملی مهم به شمار می‌روند که اهمیت نگهداری از این سرمایه‌ها و نقش آن در چرخه اقتصادی کشور باید به نحو مطلوب‌ و موثر به کاربران و عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.

روابط‌عمومی گوش شنوا و چشم بینای سازمان‌ها هستند
در ادامه این نشست حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به این‌که مقوله اطلاع‌رسانی گام مهم و تکمیلی در راستای اجرای پروژه‌های اجرایی و معرفی آن به مردم است افزود: روابط‌عمومی گوش شنوا و چشم بینای سازمان در شناسایی نیازها و مطالبات مخاطبان سازمان و زبان گویای سازمان در بیان عملکرد و فعالیت‌های انجام‌شده به مخاطبان خود هستند که با توجه به گسترش و توسعه رسانه‌ها و ابزارهای ارتباطی روابط‌عمومی باید با ارتباط مستمر با مخاطبان خود نسبت به شناسایی مشکلات احتمالی و خواسته‌های آنان اقدام کرده و مسئولان سازمان را در اتخاذ برنامه و راهکارهای به موقع جهت تأمین خواسته‌های مخاطبان یار و کمک‌کار باشد.

مطاعی اظهار کرد: مسئولان روابط‌عمومی‌ها همچنین با مستندسازی فعالیت‌های حوزه راهداری نقش داشته و دارند. این امر در جهت ثبت و ضبط مشکلات احتمالی موجود در ابنیه راه‌ و یا جاده‌ها بسیار حائز اهمیت است چراکه شناسایی به موقع موانع، در جهت رفع موانع تسریع می‌شود.

روابط‌عمومی، رابطه دو سویه میان سازمان و محیط پیرامونی ایجاد می‌کند
داریوش امانی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اهمیت کار روابط‌عمومی را برقراری رابطه دوسویه میان سازمان و محیط پیرامون بیان کرد و افزود: تشخیص و شناسایی مسائل و مشکلات و جمع‌آوری اطلاعات موردنیاز و ارایه به مدیران اجرایی از وظایف مهم روابط‌عمومی به شمار می‌رود و در صورتی که به‌درستی و به موقع ایفا نشود، بحران و نارضایتی در بخش برون‌سازمانی و خدمات گیرندگان بروز می‌یابد.

وی با اشاره به اقدامات اخیر سازمان در رسیدگی به مطالبات رانندگان اظهار کرد: در جریان رسیدگی به مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی رانندگان از سوی مدیران سازمان تلاش شد تعامل و رابطه خوبی با اصناف و تشکل‌های صنفی و رانندگان برقرار شود و طی برگزاری جلسات متعددی، به خواسته‌ها و انتظارات مطرح‌شده رسیدگی و از طریق کانال‌های ارتباطی، اطلاع‌رسانی شد.

امانی خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های مهم ما در آینده نزدیک، مشکلات اقتصادی در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کشور است که از هم‌اکنون روابط‌عمومی‌ها باید در راستای تعامل با اصناف و رانندگان جلسات برگزار کنند و مدیران در میان مخاطبان و کاربران حضور پیدا کنند و از نزدیک به مسائل و مشکلات موجود رسیدگی نمایند.

روابط‌عمومی مدیریت کارا و موثر ارتباطات میان ذی‌نفعان و سازمان است
محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور در این گردهمایی طی سخنانی از نقش روابط‌عمومی در مدیریت کارا و موثر ارتباطات میان ذی‌نفعان و سازمان یادکرد و افزود: داده‌های زیادی در محیط پیرامون ما وجود دارند که اگر این داده‌ها به اطلاعات تبدیل شود و سپس دسته‌بندی‌شده و به سطوح بالاتر سازمان منتقل شوند، روابط‌عمومی اثربخش بوده و جایگاه واقعی خود را پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی ذی‌نفعان و بررسی نیازها و خواسته‌های آن‌ها یکی دیگر از وظایف مهم و اساسی روابط‌عمومی‌ها است که باید بیش از پیش مورد توجه و اقدام قرار گیرد.

تیموری ضمن تاکید بر اصلاح ساختار سازمانی و تشکیلاتی در حوزه روابط‌عمومی اظهار کرد: در صورت تصویب شورای عالی اداری، اساسنامه ساختار سازمانی موجود اصلاح و تشکیلات جدید مصوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت منابع اعتباری و مالی در سال جاری، بودجه‌های تخصیص داده‌شده باید به درستی هزینه شود و با نظارت مسئولان روابط‌عمومی هزینه کردها براساس اولویت‌ها و راهبردهای مورد نظر انجام و گزارشات و مستندات لازم تهیه شود.

تشکیل شورای روابط‌عمومی مناطق ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور
در بخش دیگری از این مراسم، منصور فخاران مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیر کل روابط‌عمومی ضمن قدردانی از تلاش‌های کارشناسان ستادی و مسئولان روابط‌عمومی ادارات‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌های سراسر کشور در اطلاع‌رسانی به موقع و ارتباط موثر با رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا و رانندگان عزیز در دو ماهه اخیر اظهار کرد: با تاکید رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مبنی بر توجه به خواسته‌های مردم و تامین رضایت مراجعه‌کنندگان و خدمات گیرندگان، شوراهای روابط‌عمومی مناطق ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور تشکیل شدند که در قالب شش منطقه فعالیت خود را آغاز نمودند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور رفع مشکلات اعتباری، طرح شاخص بندی توزیع اعتبارات برای سال آینده اجرایی می‌شود و باهم فکری همه مسئولان روابط‌عمومی و ارایه پیشنهادهای سازنده تدوین و ابلاغ می‌شود.

این گزارش حاکی است در بخشی از این مراسم با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر روابط‌عمومی از خدمات ارزنده همکارانی که در حوزه روابط‌عمومی ادارات‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌های آذربایجان‌غربی، اصفهان و لرستان مشغول به فعالیت بودند و در حال حاضر در بخش دیگری مشغول به فعالیت هستند با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد