درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34568صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 مرداد 1397 - 14:06
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان: ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه ها هرمزگان برای اطلاع رسانی ایجاد شود
بر لزوم ایجاد ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه های استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: روابط عمومی های استان باید ارتباط خوبی با رسانه ها به منظور انتشار اخبار شفاف و دقیق از مجموعه خود داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر لزوم ایجاد ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه های استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: روابط عمومی های استان باید ارتباط خوبی با رسانه ها به منظور انتشار اخبار شفاف و دقیق از مجموعه خود داشته باشند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛رضا کمالی در نشست شورای هماهنگی اطلاع رسانی استان هرمزگان عنوان کرد: اطلاع رسانی به مردم در خصوص نحوه اداره استان و ایجاد امید در جامعه از اهداف مهم رسانه ها و روابط عمومی هاست.

وی تعجیل بی مورد در اطلاع رسانی بدون در نظر گرفتن مقطع زمانی و حساسیت جامعه را یکی از آفات اطلاع رسانی دانست و افزود: اینکه در اطلاع رسانی شتابزده عمل شود درست نیست و باید بدور از شتابزدگی و تک محوری با تعیین یک سخنگو اقدام به اطلاع رسانی شفاف و دقیق نمود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان تصریح کرد: وجود سخنگو در هر دستگاه اجرایی موجب کاهش تناقض اخبار مخابره شده از مجموعه مربوطه می شود و دیگر هر فرد در آن دستگاه در قامت سخنگو مقابل رسانه قرار نخواهد گرفت و اخبار شفاف به رسانه ها خواهد رسید.

کمالی بر لزوم ایجاد ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه های استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: روابط عمومی های استان باید ارتباط خوبی با رسانه ها به منظور انتشار اخبار شفاف و دقیق از مجموعه خود داشته باشند.

وی به نیاز افزایش تولید محتوا در رسانه های استان اشاره کرد و بیان داشت: تحلیل محتواهای موجود و ایجاد محتوای جدید موجب جذب مخاطب بیشتر به رسانه های استان خواهد شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان بر ضرورت استفاده روابط عمومی ها از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی خدمات دستگاه خود را به مردم ارائه کنند.

کمالی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها وظیفه خطیر اطلاع رسانی شفاف به منظور مقابله با شایعات و ایجاد آرامش در جامعه را بر عهده دارند که باید در راستای تحقق آن گام های استوار برداشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد