درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 20:06   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری همایش مدیران روابط عمومی استان مازندران
  انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های همدان بهمن ماه برگزار می‌شود
  کارگاه استراتژی و مدیریت استراتژیک روابط عمومی در خراسان جنوبی برگزار می شود
  مناقشه عجیب بر سر یک روابط عمومی! / منتقدان: برخی رسانه ها پولکی شده اند و نمک گیر!
  توزیع نسخه‌های جعلی روزنامه واشنگتن پست با اخباری علیه ترامپ
  مراسم هشتادمین سالروز تاسیس بانک مسکن سه شنبه شب برگزار شد/ توصیه های قدیمی ترین مدیرعامل بانک مسکن
  آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه زندگی
  مظاهریان اظهار داشت: تسهیلات یکم،ایده کارآمد برای تامین مالی مسکن
  در جشنواره ملی بهره‌وری عنوان شد: بانک مسکن «پیشرو» در بهره‌وری میان بانک‌های کشور
  انتصاب اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34568صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 مرداد 1397 - 14:06
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان: ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه ها هرمزگان برای اطلاع رسانی ایجاد شود
بر لزوم ایجاد ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه های استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: روابط عمومی های استان باید ارتباط خوبی با رسانه ها به منظور انتشار اخبار شفاف و دقیق از مجموعه خود داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر لزوم ایجاد ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه های استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: روابط عمومی های استان باید ارتباط خوبی با رسانه ها به منظور انتشار اخبار شفاف و دقیق از مجموعه خود داشته باشند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛رضا کمالی در نشست شورای هماهنگی اطلاع رسانی استان هرمزگان عنوان کرد: اطلاع رسانی به مردم در خصوص نحوه اداره استان و ایجاد امید در جامعه از اهداف مهم رسانه ها و روابط عمومی هاست.

وی تعجیل بی مورد در اطلاع رسانی بدون در نظر گرفتن مقطع زمانی و حساسیت جامعه را یکی از آفات اطلاع رسانی دانست و افزود: اینکه در اطلاع رسانی شتابزده عمل شود درست نیست و باید بدور از شتابزدگی و تک محوری با تعیین یک سخنگو اقدام به اطلاع رسانی شفاف و دقیق نمود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان تصریح کرد: وجود سخنگو در هر دستگاه اجرایی موجب کاهش تناقض اخبار مخابره شده از مجموعه مربوطه می شود و دیگر هر فرد در آن دستگاه در قامت سخنگو مقابل رسانه قرار نخواهد گرفت و اخبار شفاف به رسانه ها خواهد رسید.

کمالی بر لزوم ایجاد ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه های استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: روابط عمومی های استان باید ارتباط خوبی با رسانه ها به منظور انتشار اخبار شفاف و دقیق از مجموعه خود داشته باشند.

وی به نیاز افزایش تولید محتوا در رسانه های استان اشاره کرد و بیان داشت: تحلیل محتواهای موجود و ایجاد محتوای جدید موجب جذب مخاطب بیشتر به رسانه های استان خواهد شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان بر ضرورت استفاده روابط عمومی ها از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی خدمات دستگاه خود را به مردم ارائه کنند.

کمالی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها وظیفه خطیر اطلاع رسانی شفاف به منظور مقابله با شایعات و ایجاد آرامش در جامعه را بر عهده دارند که باید در راستای تحقق آن گام های استوار برداشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


  محدودیت های روابط عمومی سنتی


  آقای روابط عمومی در شهرداری همدان چه می کند؟


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز