درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 25 آذر 1397 - 11:19   

پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند

  پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند


ادامه ادامه مطلب یک

"تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "تقویت تعاونی‌ها با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب دو

سر خط خبرهای مهم روابط عمومی

  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد

  گوگل طراحی جستجوگر سانسور‌شده برای چین را تکذیب کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آنچه باید بدانیم!/ تاکتیک ها
  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ
  گزارش جهانی ارتباطات 2018: چالش‌ها و روندها
  حضور فعال شرکت چاپ و نشر بانک ملّی ایران در نمایشگاه بین المللی چاپ
  تیزر بانک ملی ایران تندیس و دیپلم افتخار جشنواره بین المللی LAMPA روسیه را کسب کرد
  مهمترین تغییرات قانون صدور چک
  توسعه مراودات خرد مالی در کیف پول الکترونیکی بانک ملّی ایران
  تامین سرمایه بنگاه های اقتصادی با تسهیلات مضاربه بانک ملی ایران
  آنچه باید بدانیم/ روابط عمومی 2 چیست؟
  هفت گام برای برنامه‌ریزی روابط عمومی کارآمد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34549صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 21 مرداد 1397 - 16:20
همراهی با دولت دوازدهم در یک سالگی /5/ موفقیت ارزنده بانک ملّی ایران در کاهش مطالبات معوق
بانک ملی ایران موفق شد طی ماه های گذشته و در یک سالگی دولت دوازدهم، میزان مطالبات معوق و در نتیجه نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات پرداختی (NPL) خود را کاهش دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران موفق شد طی ماه های گذشته و در یک سالگی دولت دوازدهم، میزان مطالبات معوق و در نتیجه نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات پرداختی (NPL) خود را کاهش دهد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در سال گذشته عملکرد قابل قبولی در بخش پیگیری و وصول مطالبات داشت به طوری که مطالبات معوق آن روند نزولی به خود گرفت و از این رو معاون اول رئیس جمهور در بازدید خود از بانک و پس از استماع گزارش وصول مطالبات معوق و کاهش NPL، این روند را تحسین برانگیز و مطلوب ارزیابی کرد.


(NPL) یکی از شاخص‌های مهم بانکی است و درصد مطالبات غیرجاری از کل تسهیلات پرداخت شده را نشان می‌دهد که این نسبت در بانک ملی ایران در مردادماه سال گذشته به پایین تر از متوسط نظام بانکی رسید و در خردادماه امسال نیز با کاهش همراه شد.


میزان NPL بانک در پایان مردادماه سال 96 رقم 8.9 درصد بود که در پایان خردادماه سال 97 به عدد 7.8 درصد کاهش یافت.


برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای کاهش مطالبات، کنترل و پایش روزانه مطالبات، امهال و تقسیط مطالبات غیرجاری بدهکاران، اجرای طرح‌های انگیزشی نظیر بخشودگی مانده جرایم تاخیر مازاد بر نرخ معامله، برگزاری جلسات همفکری مستمر با حضور مدیران ارشد بانک و بررسی پرونده های بدهکاران عمده، دعوت حضوری از بدهکاران عمده و تسهیل شرایط بازپرداخت آنها و … در جهت وصول مطالبات از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در زمینه کاهش مطالبات غیرجاری بوده است.


همچنین بانک ملی ایران به عنوان بازوی پرتوان اقتصادی دولت در سال 97 نیز تلاش دارد ضمن جلوگیری از هرگونه افزایش مانده مطالبات نسبت به سال قبل، با همکاری مراجع اجرایی و قضایی میزان مطالبات غیرجاری خود را بیش از پیش کاهش دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  ترجمه عین مقاله، تحلیل، تفسیر و فیچر از جراید خارجی برای انتشار در رسانه های داخلی یک گناه مضاعف است


  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  تایم


  هفت گام برای برنامه‌ریزی روابط عمومی کارآمد


  سرویس عکس "تهران رسانه" برون سپاری شد


  پاسداران حقیقت؛ گروهی از روزنامه نگاران چهره ۲۰۱۸ مجله تایم شدند


  تأثیر تحولات دیجیتال بر بازار کسب‌وکار/ با مشاغل دنیای جدید آشنا شوید


  آنچه باید بدانیم/ روابط عمومی 2 چیست؟


  ظریف: تیتر کیهان غرور ملی را نادیده می‌گیرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری