درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:27   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34518صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 19 مرداد 1397 - 00:17
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی: پاسخگویی و شفافیت مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را یادآوری می‌کند
جلسه رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: سازمان های سرآمد به عنوان سازمان هایی پاسخگو، برای شفافیت و پاسخگویی به ذینفعان خود درقبال عملکردشان باید تعهدات خود به مسئولیت اجتماعی را از طریق ارزشهای خویش ابراز دارند و اطمینان حاصل کنند که این تعهدات در سراسر سازمان جاری شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: سازمان های سرآمد به عنوان سازمان هایی پاسخگو، برای شفافیت و پاسخگویی به ذینفعان خود درقبال عملکردشان باید تعهدات خود به مسئولیت اجتماعی را از طریق ارزشهای خویش ابراز دارند و اطمینان حاصل کنند که این تعهدات در سراسر سازمان جاری شده است.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، سید قاسم بی نیاز که در همایش صنعت روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار سخن می گفت، با اشاره به اینکه در رویکرد اخلاق عمومی توجه به مسئولیت اجتماعی یک ضرورت است، بیان داشت: مسئولیت اجتماعی مجموعه ارزش ها، باورها و دانش های مشترک انسانی است که در وجود افراد یک جامعه، درونی شده و پذیرفته شده است.

وی توضیح داد: موضوع مسئولیت اجتماعی وزارت راه و شهرسازی نسبت به شهروندان از جمله موضوعات مهم در دولت یازدهم و دوازدهم در این وزارتخانه بوده است که این موضوع همراه با تغییر پارادایم در ادبیات وزارت راه و شهرسازی همراه بود.

بی‌نیاز گفت: این تغییر پاردایم در همه حوزه‌ها شکل گرفت و از ارتقای ایمنی تا حوزه‌های شهرسازی و بخش‌های ترابری را نیز شامل شد و باعث شد تا تغییرات چشمگیری را در شیوه‌ها و رویه‌ها شاهد باشیم.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی که در همایش صنعت روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار در ساختمان شهید دادمان شخن می‌گفت، اظهار کرد: سعی می‌شود در وزارتخانه با این آهنگ (تغییر پارادایم) همراه شویم و مسئولیت اجتماعی و حقوق شهروندی از جمله موارد مورد اهمیت روابط عمومی قرار گرفت.

بی نیاز در پایان به دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و پاسخگویی و شفافیت به عنوان مهمترین محورهای مسئولیت اجتماعی تاکید کرد.

سخنرانی وزیر راه وشهرسازی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران، رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه وشهرسازی، دکتر مجید رضائیان از اساتید دانشگاه و ... از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد