درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 بهمن 1398 - 05:09   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34479صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 17 مرداد 1397 - 00:13
پیام رییس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز خبرنگار
مثلث بانک، بیمه و بورس سه رکن رکین اقتصاد کلان کشور به شمار می آیند که تمامی مبادلات پولی – مالی، سرمایه ای و معادلات اقتصادی را تعیین می کنند و آرامش این بازار در گرو ایجاد فضای امن در حوزه رسانه ای کشور است که بدون فعالیت خبرنگاران کارآزموده، مجرب و حرفه ای امکان پذیر نیست.
  

جان نباشد جز خبر در آزمون
هر که را افزون خبر جانش فزون


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مثلث بانک، بیمه و بورس سه رکن رکین اقتصاد کلان کشور به شمار می آیند که تمامی مبادلات پولی – مالی، سرمایه ای و معادلات اقتصادی را تعیین می کنند و آرامش این بازار در گرو ایجاد فضای امن در حوزه رسانه ای کشور است که بدون فعالیت خبرنگاران کارآزموده، مجرب و حرفه ای امکان پذیر نیست.


واقعیت این است که انعکاس و انتشار مطالب بیمه ای در رسانه های عمومی با آنچه که از این صنعت انتظار می رود فاصله معناداری دارد و باید بکوشیم با بالابردن سطح تعامل و دنبال کردن مباحث آموزشی، این سهم را افزایش دهیم.


صنعت بیمه به دلیل پیچیدگی ها و حساسیت های اقتصادی و اجتماعی در قیاس با دو حوزه بانک و بورس، شکننده تر و آسیب پذیرتر است و به همین خاطر خبرنگارانی که در این زمینه فعالیت می کنند باید دلسوزانه تر و فنی تر عمل کنند تا از این رهگذر آسیب کمتری به این صنعت وارد شود.


تردیدی نیست هر گونه اخلال و اختلالی در مسیر توسعه صنعت بیمه، اثر خود را در زندگی و معیشت و مهمتر از آن احساس امنیت آحاد جامعه برجای خواهد گذاشت و به همین خاطر باید دقت کنیم با پرهیز از حاشیه ها و پرداختن به اصول بیمه ای، چتر امنیت را بر فراز سر تمامی مردم این سرزمین بگسترانیم.


خبرنگاران و ارباب جراید فقط رابط بین صنعت و افکارعمومی نیستند بلکه بخشی از خانواده بزرگ صنعت بیمه به شمار می آیند و بنده امیدوارم که با افزایش سطح تعامل بین اهالی صنعت و اصحاب رسانه در مسیر تحقق اهداف بیمه ای پیش بینی شده در برنامه های کلان کشور گام برداریم.


ضمن تبریک روز خبرنگار و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، تلاش شایسته شما را در برافروختن چراغ اطلاع رسانی مستقل، منطقی و مسئولانه ارج می نهم و بر خود فرض می دانم از مساعی مجدانه و دلسوزانه مدیران مسئول، سردبیران، دبیران و خبرنگاران رسانه ها در حوزه بیمه سپاسگزاری کنم.


در پناه خداوند بلندمرتبه درامر خطیر اطلاع رسانی ، موفق و پیروز باشید.

غلامرضا سلیمانی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  محل کارتان استرس دارید؟


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی