درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:55   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34467صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 مرداد 1397 - 22:04
برگزاری نخستین همایش تخصصی روابط عمومی در علوم پزشکی گیلان
اولین همایش تخصصی روابط عمومی درحوزه سلامت با موضوع؛ روابط عمومی کارآمد، همراه باذینفعان، همگام با سازمان، در دانشگاه علوم پزشکی گیلان،برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین همایش تخصصی روابط عمومی درحوزه سلامت با موضوع؛ روابط عمومی کارآمد، همراه باذینفعان، همگام با سازمان، در دانشگاه علوم پزشکی گیلان،برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این همایش ضمن تبریک روز خبرنگار، از فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی به عنوان سنگربانان بی سنگر یاد کرد و اظهار داشت؛ در حال حاضر ، شکل گیری خبر ، سرعت انتشار و گستره ای که یک خبر در بر می گیرد با گذشته بسیار متفاوت است و اثری که امروزه رسانه در مهارت های ارتباطی دارد در هیچ دوره ای از تاریخ بشریت وجود نداشته است. وی یادآور شد : ویژگی های عصر نوین، سطح انتظار از کارکنان عرصه رسانه و روابط عمومی را بالا برده و شاغلین این حوزه باید از مهارت های ویژه ای در زمینه تحلیل، دسته بندی ، استخراج ، جهت دهی و هدفمند کردن اخبار داشته باشند.

دکتر یوسف زاده ادامه داد: با توجه به تدوین برنامه راهبردی دانشگاه ، رسالت روابط عمومی ها نیز به روشنی ترسیم شده ، لذا باید همگام با سرعت و شتاب که دانشگاه در پیشبرد اهداف خود دارد به جلو حرکت کنند.


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کارکنان حوزه روابط عمومی خواست تا نسبت به ارتقای دانش تخصصی اهتمام داشته باشند و در مسیر رشد و ترقی با عنایت به کسب رضایت الهی، خود را از آفت ها مصون نگه دارند.

دکتر منوچهر جمالی- نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش اظهار داشت؛ با توجه به شرایط کنونی جامعه و تاثیر قابل تاملی که انعکاس اخبار بر عموم دارد روابط عمومی ها باید بیش از پیش دقت و توجه لازم را داشته باشند و ضمن روایت صحیحاز عملکرد سازمان خود، مردم را دلگرم و امیدوار کنند.


روابط عمومی به عنوان چشم، هوش و گوش مدیران خود هستند و به تبع موفقیت مدیران، منوط به داشتن روابط عمومی های کارآمد است، لذا با توجه به حساسیتی که حوزه بهداشت و درمان دارد مسوولیت خطیری بر عهده کارکنان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی است.

حجت الاسلام علی اسماعیلی – مسوول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: درک جامعه از اقداماتی که دانشگاه علوم پزشکی در راستای رسالت خود به انجام می رساند در گرو تلاش کارکنان حوزه روابط عمومی جهت انعکاس فعالیت های دانشگاه است.


وی با تاکید براهمیت و حساسیت کار فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی به نمونه های قرآنی و تاریخی در این باره اشاره کرد و اظهار داشت: روشنگری و نقش آفرینی حضرت زینب (س) وامام سجاد (ع) موجب شد که عظمت قیام امام حسین (ع) برای دیگران بازگو شده و تا ابد زنده بماند ، این الگوی تاریخی به ما نشان می دهد که روابط عمومی ها با عنایت به امانت داری و توجه به صحت و سلامت اخبار، در نشر و انعکاس آنها بکوشند و در عرصه حضور داشته باشند.

طلعت کاویانی - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، اظهار داشت؛ حوزه روابط عمومی به عنوان یکی از کلیدی ترین ارکان هر سازمانی است که می تواند موفقیت را برای سازمان خود رقم بزند . از سوی دیگر روابط عمومی ها مهمترین حلقه اتصالی با جامعه هستند اما این مهم، جز در سایه تبیین جایگاه صحیح روابط عمومی در سازمان ها، محقق نمی شود.


وی تاکید کرد: روابط عمومی که مورد اعتماد مدیران خود نباشد به مانند چراغ خاموشی است که نوری ندارد.


کاویانی ضمن ارایه گزارش عملکرد حوزه روابط عمومی دانشگاه و قیاس آن در دو بازه زمانه سه ماهه اول سال 96 و 97 گفت: پیشرفت عملکرد این حوزه نشان از افزایش فعالیت سازمان و نقش برنامه راهبردی دانشگاه در پیشبرد فعالیت های آن دارد.

دکتر رضا سیف پور - مدرس دانشگاه ، سخنران این نشست و از فعالان حوزه ارتباطات و رسانه نیز در خصوص جایگاه روابط عمومی ها در عصر رسانه های نوین، اهمیت سواد رسانه ای ، مولفه های روابط عمومی قدرتمند، موانع موجود در گذار روابط عمومی ها به عصر رسانه های نوین، مباحثی ارایه نمود .


گفتنی است: در اولین همایش تخصصی روابط عمومی درحوزه سلامت ه صبح امروز - سه شنبه، با شعار روابط عمومی کارآمد، همراه باذینفعان، همگام باسازمان و به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برگزار شد، و طی آن از پیشکسوتان روابط عمومی در دانشگاه ( دکتر فردین مهرابیان، دکتر صنعت کار، دکتر علی علاسوند و غلامرضا عبداا... زاده)، کارشناسان ستادی، و رابطین فعال از مراکز تابع دانشگاه، تقدیر بعمل آمد.



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد