درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 مرداد 1398 - 05:52   

قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


ادامه ادامه مطلب یک

هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر

  هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار

  روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظرفیت خزانه سکه بانک سامان افزایش یافت
  گوناگونی کماکان یک عامل تاثیرگذار اقتصادی در صنعت نشر خواهد بود
  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند
  پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت پنجاه و نهمین سالروز تأسیس بانک
  بانک رفاه کارگران در حمایت از صنایع کوچک پیشگام بوده است
  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت
  آئین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان ملارد
  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق
  بابایی: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش مدیران است
  کمک 313 هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران به رونق بخش های اقتصادی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34466صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 مرداد 1397 - 22:03
مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان: برنامه‌های روابط‌عمومی دستگاههای اجرایی همدان امیدآفرین باشد
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: مدیران روابط عمومی ادارات باید در ۴۰ سالگی انقلاب به دور از بزرگنمایی و بدون کم و کاستی خدمات دستگاه های اجرایی را بیان کرده و امیدآفرین باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: مدیران روابط عمومی ادارات باید در ۴۰ سالگی انقلاب به دور از بزرگنمایی و بدون کم و کاستی خدمات دستگاه های اجرایی را بیان کرده و امیدآفرین باشند.

به گزارش شارا به نقل از مهر، اسدالله ربانی مهر ظهر سه شنبه در جمع مسئولان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تویسرکان اظهار داشت: در ۴۰ سالگی انقلاب باید به جامعه امید داده و خدمات نظام را بیشتر برای مردم انعکاس دهیم کمااینکه هم اکنون وظایف روابط عمومی ها بسیار بیشتر از گذشته است و از طرفی روابط عمومی ها باید بروز و تحلیل گر باشند تا در عرصه اطلاع رسانی موفق عمل کنند.

وی افزود: متاسفانه دشمن شدیدترین تحریم ها را بر کشورمان اعمال کرده و از همه مهمتر سعی در بدبین کردن مردم نسبت به دولت و نظام دارد و همه ما باید شرایط را درک کرده و در جهت انعکاس اخبار و امید به جامعه تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: سند اطلاع رسانی استان همدان نهایی شده و در این سند شرح وظایف مدیران، دستگاه ها و روابط عمومی ها دیده شده و این سند می تواند باعث ارتقا اطلاع رسانی در استان شود.

ربانی مهر اضافه کرد: مدیران، رسانه ها و روابط عمومی سه محور اصلی اطلاع رسانی هستند و باید با هماهنگی و انسجام وحدت و همدلی بین مجموعه ایجاد کنیم تا ظرفیت اطلاع رسانی استان در سطح جامعه بیشتر دیده شود.

وی باتاکید براینکه سند اطلاع رسانی استان همدان آماده شده و در شورای اطلاع رسانی استان که اصلی ترین مرجع برای اطلاع رسانی است ارائه می شود، گفت: سعی بر این است روابط عمومی ها در صرفه جویی پیشرو باشند و موارد این دوره آموزشی را در ادارات ترویج و اجرا کنند.

ربانی مهر گفت: در شرایط فعلی وظیفه اطلاع رسانی روابط عمومی ها سنگین تر است و با وحدت و همدلی باید امیدآفرینی را در راس برنامه ها دنبال کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های اثر گذار روابط عمومی ها در رویداد مهم گردشگری همدان ۲۰۱۸ تاکید کرد: برنامه های کارشناسانه و دقیقی برای نقش آفرینی بیش از پیش روابط عمومی های استان در این رویداد فرا ملی تدوین شده و اجرایی می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: مدیران روابط عمومی ادارات باید در ۴۰ سالگی انقلاب به دور از بزرگنمایی و بدون کم و کاستی خدمات دستگاه های اجرایی را بیان کرده و امیدآفرین باشند.

 




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  رقابت برای جلب مخاطبان، وارد ابعاد و رسانه‎ های جدیدی شده است


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


  کتاب جدید پروفسور کمالی پور بزودی منتشر می شود


  شیوه نامه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی محصولات


  مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی


  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق


  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد


  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی