درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 فروردین 1398 - 15:17   

کمیسیون اروپا گوگل را جریمه کرد

  کمیسیون اروپا گوگل را جریمه کرد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

دور جدید افراطی‌شدن از طریق عضویت و تبلیغات در رسانه‌های مجازی

  دور جدید افراطی‌شدن از طریق عضویت و تبلیغات در رسانه‌های مجازی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی روان‌شناختی تاثیرات بازی‌های ویدئویی
  بازی‌های ویدئویی
  برخورد یک شهاب با قدرت ۱۰ بمب اتم با زمین
  کوکاکولا برای اولین بار میزان استفاده‌ از پلاستیک را فاش کرد
  وبسایت گب
  دور جدید افراطی‌شدن از طریق عضویت و تبلیغات در رسانه‌های مجازی
  هشدار واتس اپ: فیس بوک خود را پاک کنید!
  کمیسیون اروپا گوگل را جریمه کرد
   شورای روابط عمومی موجب تولید محتوای فاخر می شود
  اطلاع رسانی حلقه گمشده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34453صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 16 مرداد 1397 - 12:58
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: روابط عمومی ناکارامد باعث هدررفت سرمایه می شود
روابط عمومی پیشانی هر دستگاه است اگر اندکی غفلت در این بخش صورت گیرد موجب هدر رفت سرمایه‌های سازمان خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: روابط عمومی پیشانی هر دستگاه است اگر اندکی غفلت در این بخش صورت گیرد موجب هدر رفت سرمایه‌های سازمان خواهد شد.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، مجید خورشیدی روز سه شنبه در دوره آموزشی اقناع، مفاهیم، نظریه ها وفنون ویژه روابط عمومی‌ ها و خبرنگاران که با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری و دانشگاه خلیج فارس برگزار شد افزود: روابط عمومی پویا و فعال می ‌تواند سازمان خود را موفق جلوه دهد این درحالی است که روابط عمومی ناکارآمد نیز موجب عدم مقبولیت و رضایت مندی افراد از یک سازمان حرفه‌ ای می شود.


وی خطاب به مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان بوشهر اظهارداشت: مسئولان روابط عمومی به شغل خود به صورت حرفه ای نگاه کنند چرا که نخستین جایی که مخاطب با هر دستگاهی برخورد می‌ کند روابط عمومی است.


خورشیدی با بیان اینکه کار روابط عمومی با خبرنگاری همراه است گفت: امروز رسانه های مهم به عنوان سرمایه مطرح هستند و سرمایه اطلاعات محور در دستان سرمایه داران عرصه اطلاعات است.


وی اضافه کرد: در دنیای امروز هر کسی به عنصر اطلاعات و اطلاعات پردازی مسلط باشد، حرفی برای گفتن خواهد داشت.


معاون استانداری بوشهر با بیان اینکه در عرصه اطلاعات دیجیتال قرار داریم، گفت: یک روابط عمومی موفق باید خود را به ابزار روزآمد و کارآمد دیجیتال مجهز کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اسماعیل عباسی پابلیک ادیتور «همشهری» و کاریکاتوریست نشریات ایران


  سال نو مبارک


  روابط عمومی و بیانیه اصول


   شورای روابط عمومی موجب تولید محتوای فاخر می شود


  اطلاع رسانی حلقه گمشده


  تصمیم‌های عملی برای سال نو


  کمیسیون اروپا گوگل را جریمه کرد


  وبسایت گب


  هشدار واتس اپ: فیس بوک خود را پاک کنید!


  بازی‌های ویدئویی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی