درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:35   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34346صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 8 مرداد 1397 - 14:23
بانکها جهت برنامه ریزی برای بهره وری فراخوان بدهند
یقینا بانکها علاقه شدیدی دارند که تقویت اقتصاد را شاهد باشند. درست همانطور که ما در خلال بحرانهای مالی جهانی متوجّه شدیم که بانکهای سالم مطمئن برای اقتصادی قوی لازم هستند و نیز متوجّه شدند که وجود یک اقتصاد قوی برای موفّقیّت خودشان بسیار ضروری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در وضعیت نگران کننده امروز بسیار حیاتی است که عملکرد دولت و مجموعه حکومت در بهره وری پیشرفت کند زیرا این امر کلید جهش بلندمدت اقتصادی و خروج از رکود فعلی است.


پرسشی که امروز مطرح شده این است که چرا اصلاحات بهره وری تا این اندازه اهمیت دارد؟


1) عملکرد دولت و مجموعه حکومت در زمینه بهره وری چطور بوده و چه فرصتهایی برای آینده وجود دارد؟

2) چرا بانکها از رشد قوی اقتصادی سود می برند؟

3) چگونه می توان به رشد قوی اقتصادی دست یافت؟


اصلی ترین پیش برندگان رشد بهره وری در وضعیت خطرناک فعلی، مصلحان خط مشی در زمینه هایی مانند خطمشی پولی و مالیاتی، بازار سرمایه، مساعدت صنفی، شرکتها و مؤسسات دولتی، بازار کار، تولید، روابط صنفی و آموزش هستند.

 

در حال حاضر، اعتقاد بر این است که برای پیشرفت بهره وری، سیاستمداران ما باید روی اصلاحات اقتصادی کلان که بهره وری را توسعه می دهند و اصلاحات ساختاری تمرکز نمایند.


یقینا بانکها علاقه شدیدی دارند که تقویت اقتصاد را شاهد باشند. درست همانطور که ما در خلال بحرانهای مالی جهانی متوجه شدیم که بانکهای سالم مطمئن برای اقتصادی قوی لازم هستند و نیز متوجه شدند که وجود یک اقتصاد قوی برای موفقیت خودشان بسیار ضروری است.


پیشرفتهای بهره وری از اساس به این معنی است که بیشتر تولید کنیم، حال یا کالا یا خدمات، بدون استفاده از موادخام و نیروی کار بیشتر و در نتیجه بدون اینکه به رقابت بر سر آن منابع محدود بیافزاییم. پیشرفتهای بهره وری یعنی واحدهای تجاری بتوانند با کاهش تقاضا سوددهی خود را بالا ببرند، بدون اینکه لازم باشد منحصراً به کاهش هزینه های اولیه، مثل مشاغل، تکیه کنند.


رشد بهره وری برای نگه داشتن قدرت اقتصادی مان و مدیریت تغییرات اقتصادی که نتیجه توسعه عظیم منابع است، ضروری می باشد.


اما اخیراً، قصه بهره وری ایران، حکایت رکود است. به نظر می رسد که منافع اصلاحات گذشته به اتمام رسیده و مرگ پیشرفت بهره وری فرا رسیده است. اگر می خواهیم از خورده شدن باقی اقتصاد توسط توسعه عظیم منابع جلوگیری کنیم، لازم است که رشد بهره وری را از نو آغاز کنیم.


اصلاحات برای بالا بردن سطوح بهره وری لازم است و واحدهای تجاری نقشی حیاتی در اجرای این پیشرفتها دارند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد