درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 مرداد 1398 - 05:44   

قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


ادامه ادامه مطلب یک

هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر

  هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار

  روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظرفیت خزانه سکه بانک سامان افزایش یافت
  گوناگونی کماکان یک عامل تاثیرگذار اقتصادی در صنعت نشر خواهد بود
  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند
  پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت پنجاه و نهمین سالروز تأسیس بانک
  بانک رفاه کارگران در حمایت از صنایع کوچک پیشگام بوده است
  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت
  آئین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان ملارد
  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق
  بابایی: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش مدیران است
  کمک 313 هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران به رونق بخش های اقتصادی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34345صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 8 مرداد 1397 - 14:04
منظور از کار و کسب های کوچک چیست؟
کار و کسب های کوچک را به صورت کار و کسب هایی تعریف می کند که توسط بخش خصوصی با هدف کسب سود شکل گرفته و در صنعت و حوزه خودش یک کار و کسب غالب بازار برشمرده نمی شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دفتر کار و کسب های کوچک، که بخشی از دولت آمریکا بوده و از کار و کسب های کوچک حمایت کرده و قوانین کلی مرتبط با این حوزه از روی اصول تعیین شده این دفتر تعیین می شوند،

 

کار و کسب های کوچک را به صورت کار و کسب هایی تعریف می کند که توسط بخش خصوصی با هدف کسب سود شکل گرفته و در صنعت و حوزه خودش یک کار و کسب غالب بازار برشمرده نمی شود.

 

این کار و کسب ها اصولا درآمدی بسیار ناچیز در مقایسه با کار و کسب های بزرگ و شناخته شده در طی یک سال داشته و عموما کمتر از 500 نفر را در زیر مجموعه خود به عنوان کارمند یا کارگر دارند.

شرکت هایی در این ابعاد معمولا نیازی به داشتن یک کارشناس خرید در مجموعه خود ندارند یا اصلا بودجه کافی برای استخدام و نگهداری چنین پست سازمانی را برای خود تعریف نمی کنند. بنابراین اگر چنین مشاغل و سازمان هایی جزء مشتریان هدف شما هستند و محصول شما هم چیزی است که مبلغ لازم برای تهیه آن بیشتر از اقلام عادی دفتری است، پس طرف مقابل شما برای خرید و یا مذاکره با شما باید مدیران سازمانی یا حتی مالکان آنها باشد.

خبر خوب اینکه فروش به کار و کسب های کوچک عموما به معنای یک چرخه فروش کوتاهتر در مقایسه با کار و کسب های بزرگتر می باشد، چرا که نیازی به درگیر شدن یک فرایند طولانی و چند مرحله ای تائید خرید ندارید. در حقیقت، از شانس بسیار بالایی برای نهایی سازی فروش خود حتی در همان جلسه و ملاقات اول هم برخوردار هستید. زمانی که مخاطب شما بطور مستقیم مالک یک کسب و کار باشد، او در واقع نیازی به تائید از مدیران بالادستی خود ندارد.

 

منبع: www.ibazaryabi.com

 





 



 



 

 

 

 







 

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  رقابت برای جلب مخاطبان، وارد ابعاد و رسانه‎ های جدیدی شده است


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


  کتاب جدید پروفسور کمالی پور بزودی منتشر می شود


  شیوه نامه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی محصولات


  مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی


  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق


  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد


  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی