درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 19:09   

علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی

  علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی


ادامه ادامه مطلب یک

«مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد

  معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی
  روسیه استفاده از تلفن‌های هوشمند برای سربازان را ممنوع کرد
  رئیس هیات مدیره بیمه دانا: طرح مهر دانا موجب تقویت شاخص‌های اقتصادی کشور می‌شود
  بازوند در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه: اطلاع‌رسانی دستاوردها موجب امیدواری مردم می‌شود
  معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد
  مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی: برای برقراری ارتباط موثرتر با جامعه هدف نیازمند یاری هنرمندان هستیم
  دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی: روابط عمومی ها منعکس کننده خواسته های مردم به مسئولان باشند
  سه مرحله مدیریت بحران
  اعتقاد اکثر کانادایی‌ها بر تاثیرات منفی فیس بوک در انتخابات فدرال
  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34325صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 6 مرداد 1397 - 12:41
فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR) توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و با حمایت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با موضــوع: برنامه ریزی بر پایه سناریو، مهرماه سال جاری برگزار می شود.
  


اشاره
تغییر و توسعه واقعی روابط عمومی مستلزم تغییر در نگرش و اصلاحات کامل در سراسر سیستم برنامه ریزی سنتی و بازسازی آن متناسب با شرایط عصر اطلاعات و اقتضائات سناریونگاری - که منجر به حرفه ای گری می شود- است. این تغییر امروزه ضروری است، زیرا کسانی که می خواهند از مزایای سناریونگاری (برنامه ریزی بر پایه سناربو) در عرصه هنرهشتم بهره ببرند قبل از هر چیز باید بدانند و یاد بگیرند که چگونه می توان از این پتانسیل عظیم بالقوه و حتی بالفعل برای تغییر و توانمدسازی خود و روابط عمومی و در یک کلام، سعادتمندی جامعه استفاده کنند.

برنامه ریزی بر پایه سناریو چیست؟
"برنامه ریزی بر پایه سناریو روشی منظم و منضبط است که از آن برای کشف نیروهای پیشران کلیدی در متن تغییرات شتابان، پیچیدگیهای فوق العاده و عدم قطعیت های متعدد استفاده می شود. از طریق این روش، رهبران و مدیران با نگاه به رویدادهای غیر منتظره در آینده و درک عمیق پیامدهای احتمالی آنها، چندین داستان یا روایت متمایز درباره آینده های ممکن را کشف و "تعریف" می کنند.

 

این سناریوها ابزاری برای نظم بخشیدن به بینشها و استنباط های رهبران و مدیران هستند. مقصود از تعریف سناریوها انتخاب فقط یک آینده مرجح و آرزوی به حقیقت پیوستن آن و یا پیدا کردن محتمل ترین آینده و سعی در تطبیق با آن نیست، بلکه قصد اصلی برنامه ریزی بر پایه سناریو، اتخاذ تصمیم هایی استراتژیک است که برای "همه آینده های ممکن" به اندازه کافی خردمندانه و پابرجا باشند.

 

 اگر هنگام تدوین سناریوها تفکر جدی صورت بگیرد، آنگاه اصلا مهم نیست که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا دولت، شرکت یا سازمان در مقابل "هر اتفاقی" آماده است و می تواند بر مسیر اتفاقات آینده تاثیر گذار باشد. در برنامه ریزی برپایه سناریو تلاش می شود بر اساس فهم دلالت های انتخابهای امروز، راههای اثرگذاری بر پیامدهای آتی این انتخابها در آینده کشف شوند."

 

برنامه ریزی سناریو در روابط عمومی
سناریوها در حوزه برنامه ریزی روابط عمومی، مجموعه ای از مفروضاتی هستند که شیوه هایی را که ممکن است در آینده تغییر و رشد کند، بررسی می کند. آنها ساختاری را برای پیش بینی نیازهای بالقوه و همچنین گزینه های احتمالی سیاست های آینده ارائه می دهند.

 

با تجزیه و تحلیل تغییرات و پیچیدگیهای فوق العاده و عدم قطعیت های متعدد و درک عمیق پیامدهای احتمالی آنها، ذینفعان می توانند بهتر درک کنند که چگونه این نیروها به طور بالقوه بر مقیاس کلی توسعه در روابط عمومی و تثیت جایگاه حرفه ای آن در حوزه های مختلف سازمانی، اجتماعی و اقتصادی تاثیر می گذارد.

 

راههای بسیاری برای اجرای برنامه ریزی سناریو وجود دارد، اما چند عنصر کلیدی وجود دارد که باید در همه موارد در نظر گرفته شود:
• استفاده از سناریوها برای مقایسه و تحلیل تعاملات بین عوامل متعدد.

• تجزیه و تحلیل نحوه استفاده از سناریوهای مختلف که می تواند بر آینده روابط عمومی تاثیر بگذارد.
• شناسایی استراتژیهای احتمالی که منجر به دستیابی به عناصر مورد نظر در شرایط آینده مورد بررسی قرار می گیرد.
• مشارکت شاغلان روابط عمومی در طول فرایند.


محورهای اصلی کنفرانس

چه موضوعاتی مورد بررسی قرار می گیرد؟
این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کنند. دبیرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبنی بر ارایه مقالات تحقیقی و علمی در موضوعات و محورهای زیر اعلام می نماید:

 

سناریونگاری به مثابه ابزار آینده‌اندیشی؛ مفاهیم و موضوعات کلیدی

روابط عمومی و برنامه ریزی بر پایه سناریو

 انواع، ویژگیها و کاربردهای برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی

سناریونویسی و مدیریت استراتژیک در روابط عمومی
 روشهای جدید با استفاده از سناریوها و شبیه سازیها؛ جایگاه و نقش روابط عمومی

آموزش در روابط عمومی: سناریوها، معیارها، منابع، خلاقیت و نوآوری

مدیرت بحران؛ برنامه ریزی سناریو - حفاظت از سازمان در برابر یک جهان نامشخص

سناریونگاری در روابط عمومی: انقلاب اطلاعاتی، واقعیت مجازی و هوش مصنوعی

اهداف و نتایج کوتاه مدت (OKR) در سناریونگاری با تاکید بر روابط عمومی

رابطه محتوا (پیام) با سناریونگاری در روابط عمومی
رویکرد برنامه ریزی سناریو و راهنمایی های عملی برای آینده روابط عمومی
نمونه های موردی؛ سناریونگاری در روابط عمومی

 

برنامه های کنفرانس چیست؟
برنامه دو روزه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بشرح زیر می باشد:
ـ ارائه سخنرانی های کلیدی

- برگزاری کارگاههای آموزشی
ـ برنامه های رقابتی
ـ انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس
ـ انتشار ویژه نامه کنفرانس
ـ ارایه گواهی نامه معتبر شرکت در کنفرانس و گواهی مهارت حرفه ای

شرکت در این دوره ها که با مطالعات موردی و نمونه هایی از ایران و جهان همراه است شاغلان روابط عمومی را قادر می سازد که بتوانند:
1. بهترین روش ها را به اشتراک بگذارند.
2. تفکر مدیریتی شرکت کنندگان را به چالش بکشند.
3. به اهداف و مقاصد سازمان/ شرکت دست یابند.

 

فراخوان ثبت نام

موسسه کارگزار روابط عمومی در نظر دارد در مهرماه 1397، پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران را برگزار نماید. محل برگزاری کنفرانس، تهران خواهد بود و برنامه های علمی و اجرایی کنفرانس بوسیله کمیته علمی، مدیران و مجموعه ای از کارشناسان روابط عمومی پشتیبانی خواهد شد.

 

به منظور برنامه ریزی بهینه جهت برگزاری کنفرانس، علاقه مندان جهت حضور نسبت به ثبت نام خود در مهلت تعیین شده اقدام فرمایند.

 

منتظر حضور گرم شما در این کنفرانس هستیم.

 

فراخوان حضور در شانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی ایران

مطابق سنت 15 ساله، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان در سال 1397 اعطا می کند. در این جایزه سازمانها، شرکتها و افراد باید برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیتهای برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده تنظیم و ارسال کنند.

 

برای دریافت اطلاعات کامل جشنواره اینجا را کلیلک کنید.

 

تاریخ های مهم
آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 15 شهریور 1397
آخرین مهلت ثبت نام نهایی:  15 شهریور 1397

آخرین مهلت شرکت در شانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی ایران:  15 شهریور 1397

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:
تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277
دورنگار: 88602308
صندوق پیامک: 30007153

وب سایت:
www.irancpr.ir
www.shara.ir

پست الکترونیک:

info@irancpr.ir
info@iranpr.org

bagherian@irancpr.ir
kargozar80@yahoo.com


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  آغاز فرایند تدوین سند جامع شیوه اقدام مشترک روابط عمومیها در زمان بحران


  سازمان نهضت سواد رسانه‌ای تشکیل شود


  انتصاب تیم رسانه‌ای در کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ دونالد ترامپ


  پنجمین همایش تخصصی مدیران و کارشناسان بازاریابی موسسه اعتباری کوثر


  سلسله نشست های تخصصی پدافند رسانه ای فرهنگ سرای رسانه برگزار می شود


  رسانه های خراسان رضوی برای گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی همدل شدند


  معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور: ‌ایمنی پدافندی نیروگاه اتمی بوشهر با استاندارد‌های جهانی برابری می‌کند


  ال جی: به جای تولید موبایل تاشو باید به فکر نجات برندمان باشیم


  رئیس روابط عمومی قوه قضائیه پس از 10 سال تغییر می کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی