درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 12:29   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34316صفحه نخست » پنجشنبه، 4 مرداد 1397 - 16:37
اپل برای خالی کردن جیب‌های مشتریانش شیوه جدیدی ابداع کرد
هنوز نسخه جدید از تلفن‌های همراه شرکت اپل رونمایی نشده، با این وجود هر روز گزارش‌های مختلفی درباره حجم، رنگ، ویژگی‌ها و قیمت سری جدید منتشر می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هنوز نسخه جدید از تلفن‌های همراه شرکت اپل رونمایی نشده، با این وجود هر روز گزارش‌های مختلفی درباره حجم، رنگ، ویژگی‌ها و قیمت سری جدید منتشر می‌شود. آیفون‌های جدیدی علاوه بر ویژگی‌هایی که هر روز خبر آنها منتشر می‌شود، یکی ویژگی خاص دارند که احتمالا خریداران را خوشحال نخواهد کرد؛ هزینه بیشتر.

براساس اطلاعاتی که از درون شرکت اپل به بیرون درز کرده‌اند، آیفون‌های جدید ویژگی خاصی دارند که مشتریان را ناچار به پرداخت مبلغ بیشتری خواهند کرد. این ویژگی ناممکن بودن استفاده از شارژ سریع شارژرهایی است که توسط اپل ساخته نشده باشند و این امر مشتریان را وادار خواهد کرد پول بیشتری بپردازند تا شارژرهای سریع ساخت اپل را بخرند.

براساس اطلاعاتی که وبگاه Macotakara منتشر کرد اپل ویژگی پشتیبانی از C-AUTH را که به بررسی و تایید USB Type-C می‌پردازد، به آیفون‌های جدید افزوده است. این امر یعنی اینکه اپل یک کنترل امنیتی جدید به آیفون افزود که کابل‌ها و شارژرها را بررسی می‌کند و این امر باعث کار نکردن شارژرهای سریع و کابل‌هایی می‌شود که توسط اپل ساخته نشده یا تاییدیه این شرکت را نداشته باشند.

اگر چه این ویژگی در ظاهر یک اقدام امنیتی جدید است و ممکن است برخی را خرسند کند زیرا که مطابق بودن و مورد تایید بودن شارژرها و کابل‌ها احتمال آسیب دیدن تلفن‌ها توسط کابل‌هایی که توسط شرکت‌های ناشناس ساخته شده‌اند را می‌کاهد، ولی واقعیت امر این است که کاربران ناچار خواهند بود برای استفاده از ویژگی شارژ سریع، مبلغ هنگفتی برای خرید شارژهای اپل یا شارژرهای مورد تایید این شرکت بپردازند.

ویژگی جدید آیفون شارژرهایی سریع را که توانی معادل 18 وات تولید می‌کنند را به شارژرهایی معمولی تبدیل می‌کند که تنها 2.5 وات توان دارند. سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا اپل به شرکت دیگری مجوز ساخت شارژرهای جدید را می‌دهد؟ سابقه اپل نشان می‌دهد که این شرکت چنین مجوزی به طرف ثالث نخواهد داد. کماکان امکان دسترسی به تکنولوژی بلوتوث W1 که اپل برای مرتبط کردن هدست‌های بی‌سیم AirPods و Beats به کار می‌برد، در انحصار این شرکت است و به شرکت دیگری داده نشده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، اپل قصد دارد شارژرهای سریعی براساس این ویژگی جدید بسازد که 49 دلار قیمت دارند. علاوه بر این مشتریان باید 19 دلار برای کابل یک متری اتصال شارژر به گوشی و یا 35 دلار برای کابل دو متری بپردازند. این امر به این معناست که یک شارژر سریع اپل بین 68 تا 84 یورو برای مشتریان هزینه در بر خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد