درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 25 آذر 1398 - 09:19   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بحث بزرگ: آیا روابط رسانه ای در حال مرگ است؟
  واژه نامه توصیفی کاربردی روش پژوهش در علوم اجتماعی و ارتباطات
  اعلام روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سوی وزارت کشور
  دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد
  برگزاری نخستین رویداد بزرگ فناوری های علوم روان شناختی و کار آفرینی سایتک
  برگزاری نشست تلفنی با موضوع رمز دوم پویا در مرکز فراد بانک رفاه کارگران
  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا
  مدیران روابط عمومی دستگاه ها باعث دلگرمی و امید برای مردم هستند
  نصب بنرهای خوش آمدگویی برای استاندار و معاونین ممنوع است
  رمز دوم پویا فرصتی جهت افزایش امنیت درپرداخت‌های غیرحضوری مبتنی برکارت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34315صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 4 مرداد 1397 - 16:35
سقوط شدید ارزش سهام فیسبوک به دلیل رشد مایوس‌کننده
روز چهارشنبه سهام شرکت فیس بوک بیش از ۲۰ درصد سقوط کرد که به دلیل یاس سرمایه گذاران از درآمد این شبکه اجتماعی و میزان رشد کاربران آن بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روز چهارشنبه سهام شرکت فیس بوک بیش از ۲۰ درصد سقوط کرد که به دلیل یاس سرمایه گذاران از درآمد این شبکه اجتماعی و میزان رشد کاربران آن بود.

این شرکت که به دلیل نحوه رسیدگی به اخبار جعلی در سایت خود و حفظ حریم خصوصی با واکنش منفی روبرو بوده گفت که در پایان ماه ژوئن دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون کاربر فعال داشت.

این ۱۱ درصد بیشتر از ژوئن ۲۰۱۷ است با این حال آهسته ترین رشد در دو سال اخیر به حساب می آید.

این شرکت همچنین به سرمایه گذاران هشدار داد که رشد هزینه ها در سال ۲۰۱۹ از افزایش درآمد پیشی خواهد گرفت که حاصل آن سود کمتر است.

فیسبوک گفت انتظار آهسته شدن روند افزایش درآمد را دارد چون مردم از ابزارهای تازه برای محدود کردن آگهی استفاده می کنند.

این شرکت همچنین در نظر دارد میلیاردها دلار صرف بهبود شیوه های نظارت بر محتوا، ردگیری آگهی دهندگان و نحوه استفاده از داده های کاربران کند.

به علاوه این شرکت که همچنین مالک اینستاگرام و واتس اپ است درحال سرمایه گذاری در امکانات تازه مثل واقعیت مجاری و ویدئو است.

سهام فیسبوک ابتدا حدود ۱۲ درصد سقوط کرد اما سقوط آن با فاش شدن میزان هزینه ها سرعت گرفت.

دانیل ایوز استراتژیست ارشد در موسسه "جی بی اچ اینسایتس" گفت که چشم انداز عملکرد شرکت "کابوس وار" است.

او گفت: "آنها چشم انداز خیلی مایوس کننده ای را برای نیمه دوم سال و سال ۲۰۱۹ ترسیم کردند و این فشار زیادی به سهام شرکت در کوتاه مدت وارد می کند."

سود فیسبوک در سه ماهه اول سال ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار بود که ۳۱ درصد بیشتر از دوره مشابه ۲۰۱۷ است.

درآمد شرکت بیش از ۱۳ میلیارد دلار بود که ۴۲ درصد بالاتر از سال پیش است اما هزینه ها با سرعت بیشتری افزایش یافته یعنی ۵۰ درصد از مدت مشابه سال پیش بالاتر رفته و به ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار رسیده است.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


  ارتباطات درون سازمانی چیست؟


  پایش روزانه عملکرد روابط عمومی و دستگاههای اجرایی در استان تهران


  یک خبر خوب/ تشکر


  برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرکل بهزیستی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود