درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 مهر 1397 - 18:20   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین

  اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی

  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد

  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی
  روابط‌عمومی چرا مهم است؟
  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان
  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی
  حامد رستگار مدیرعامل تلویزیون اینترنتی آیو شد
  انتخاب یزدان عشیری به سمت مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت
  برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه “ما”
  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد
  جلوه ای تازه از اعتماد مردم به بانک ملّی ایران
  خدمات ویژه برای دارندگان کارت خوان های بانک ملّی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34302صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 17 شهریور 1397 - 07:57
کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ صحبت مستقیم درباره روابط عمومی
Robert Wynne - اصول روابط عمومی، چگونگی یافتن و درگیر شدن با مخاطب خود، نفوذ موفقیت‌آمیز در رسانه، نوشتن یک سرمقاله که حیرت‌انگیز باشد، ایجاد یک کمپین رسانه اجتماعی متقاعدکننده، ایجاد بازاریابی محتوای قدرتمند و اندازه‌گیری موفقیت روابط عمومی در این طنز و بدون هیچ منعی، معرفی هنر روابط عمومی را بیاموزید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی یک کسب‌وکار ترغیبی است. هرکسی که بخواهد تا بیاموزد چگونه پیام خود را ابلاغ کند و بر رسانه‌ها، مشتریان، کارکنان، همتایان خود یا هرکسی که از این کتاب نفع می‌برد تأثیر بگذارد.


با در هم شکستن خرد متعارف، صحبت مستقیم با پاسه های آسان، کلیشه‌های خسته‌کننده و افسانه‌هایی از رسانه اجتماعی پراکنده می‌شود. با پنج میلیون قطعه از محتوای ارسال‌شده در هر روز فقط در Facebook، تأثیرگذاری دشوار است.


هیچ راه حل آسانی وجود ندارد (علی رغم آنچه برخی مولفان می‌گویند، اکثر تبلیغات‌ها و بازاریابی‌های رسانه اجتماعی کار نمی‌کند). متقاعد کردن افراد برای خرید محصولات و خدمات یا پشتیبانی از رویدادها دشوار است. اما روش‌هایی وجود دارد که کار می‌کند و شما آن‌ها را در این کتاب خواهید یافت.


اصول روابط عمومی، چگونگی یافتن و درگیر شدن با مخاطب خود، نفوذ موفقیت‌آمیز در رسانه، نوشتن یک سرمقاله که حیرت‌انگیز باشد، ایجاد یک کمپین رسانه اجتماعی متقاعدکننده، ایجاد بازاریابی محتوای قدرتمند و اندازه‌گیری موفقیت روابط عمومی در این طنز و بدون هیچ منعی، معرفی هنر روابط عمومی را بیاموزید.


این کتاب برای کارآفرینان، مالکان کسب‌وکارهای کوچک، دانشجویان، کسانی که در کسب‌وکار روابط عمومی کار می‌کنند و می‌خواهند تا مهارت‌های خود را به‌روزرسانی کنند و هر مصرف‌کننده رسانه‌ای که می‌خواهد تا رازهای متقاعدسازی را درک کند عالی است. با پیامی از نویسنده برنده جایزه Emmy، آقای Dave Boone (جوایز آکادمی، جوایز Tony) شما خواهید آموخت تا در مهارت‌های روابط عمومی و استراتژی‌هایی برای نوشتن خوب و ارائه پیام خود به شیوه‌ای درست در زمان درست به مخاطب درست استاد شوید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سکوت مدیریتی در برابر افکار عمومی!


  پویش رسانه ای


  18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق


  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


  روابط‌عمومی چرا مهم است؟


  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان


  انتخاب یزدان عشیری به سمت مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت


  حامد رستگار مدیرعامل تلویزیون اینترنتی آیو شد


  برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه “ما”


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران