درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 28 مهر 1397 - 07:16   

جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

پرزیدنت ترامپ با تایید ضمن مرگ خاشقجی: تبعات برای سعودی‌ها شدید است

  پرزیدنت ترامپ با تایید ضمن مرگ خاشقجی: تبعات برای سعودی‌ها شدید است


ادامه ادامه مطلب دو

دیوار یادبود از خبرنگاران افغان در فرانسه

  دیوار یادبود از خبرنگاران افغان در فرانسه


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد

  رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت نکته برای بالا بردن امنیت در خریدهای آنلاین
  انتصاب رییس کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران
  واحدهای برتر بانک رفاه در حوزه خدمت رسانی مورد تجلیل واقع شدند
  پرزیدنت ترامپ با تایید ضمن مرگ خاشقجی: تبعات برای سعودی‌ها شدید است
  کاهش شدید کیفیت روزنامه‌ها را شاهد هستیم
  تقویم روز فناوری/ مورخی که واژه تکنولوژی از اوست
  تکنیک‌های نوین خلاقیت و نوآوری
  نقش وسایل ارتباط جمعی در خلاقیت، نوآوری و تمایز
  نظام جامع اطلاع رسانی ارائه و تصویب شود
  روزنامه‌نگاری خاندان ذکاء‌الملک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34301صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 15 مرداد 1397 - 07:54
راهنمای استراتژی- هزینه کم، تأثیر زیاد!
کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ روابط عمومی فوق‌العاده، بودجه معمولی
Jennifer R. Farmer - روابط عمومی یک عامل بساز یا خراب کن برای تمام سازمان‌هاست، مخصوصاً سازمان‌هایی که کوچک هستند یا مأموریت محور.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی یک عامل بساز یا خراب کن برای تمام سازمان‌هاست، مخصوصاً سازمان‌هایی که کوچک هستند یا مأموریت محور. در حالی که تفکر درباره این که روابط عمومی یک‌چیز تجملاتی است که تنها سازمان‌های بزرگ‌تر می‌توانند از پس آن بربیایند وسوسه‌برانگیز است، کارشناس روابط عمومی، Jennifer R. Farmer نشان می‌دهد که چگونه چارچوب CCRR او- موثق، خلاق، پاسخگو و بی‌وقفه بودن- گلوله نقره‌ای برای حتی سازمانی‌ها دچار کمبود پول است.


Farmer تاکید می‌کند که روابط عمومی مؤثر در واقع جزئی ضروری برای توسعه سازمان است- افراد باید درباره شما درباره سازمان شما بدانند تا حداکثر تأثیر را داشته باشند.

 

چارچوب CCRR او از ابزارهایی استفاده می‌کند که هرکسی به آن دسترسی دارد، از رسانه اجتماعی تا شفافیت برند و بیش از پول نیازمند توجه است.

 

 Farmer نشان به شما می‌دهد که اهمیت ندارد بودجه شما چقدر کم است، شما می‌توانید یک استراتژی ارتباطات مقرون‌به‌صرفه ایجاد کنید که شما در موفقیت در یک جهان پر از اطلاعات کمک می‌کند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «پیر سالینجر» روزنامه نگار آمریکایی


  تقویم روز ارتباطات/ سالروز تاسیس بی بی سی بازوی روابط عمومی دولت انگلستان


  تقویم روز فناوری/ مورخی که واژه تکنولوژی از اوست


  رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد


  رونمایی هشت کتاب در پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  مدیریت خلاقیت با استفاده از عناصر اصلی


  فرایند خلاقیت


  هواوی گران‌ترین گوشی جهان را عرضه می‌کند


  دیدار اعضای کمیته اجرایی نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان با رئیس شورای اسلامی شهر سمنان


  نظام جامع اطلاع رسانی ارائه و تصویب شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد