درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 - 00:22   

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران ثبت نهایی شد
  چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
  دسترسی به نسخه IOS تقویم دیجیتال سال 1398 بانک ملی ایران
  کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران رکورد خود را شکست
  آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز
  پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  سال نو مبارک
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد
  فراخوان جشنواره ایده های برتر بخش کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34301صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 15 مرداد 1397 - 07:54
راهنمای استراتژی- هزینه کم، تأثیر زیاد!
کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ روابط عمومی فوق‌العاده، بودجه معمولی
Jennifer R. Farmer - روابط عمومی یک عامل بساز یا خراب کن برای تمام سازمان‌هاست، مخصوصاً سازمان‌هایی که کوچک هستند یا مأموریت محور.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی یک عامل بساز یا خراب کن برای تمام سازمان‌هاست، مخصوصاً سازمان‌هایی که کوچک هستند یا مأموریت محور. در حالی که تفکر درباره این که روابط عمومی یک‌چیز تجملاتی است که تنها سازمان‌های بزرگ‌تر می‌توانند از پس آن بربیایند وسوسه‌برانگیز است، کارشناس روابط عمومی، Jennifer R. Farmer نشان می‌دهد که چگونه چارچوب CCRR او- موثق، خلاق، پاسخگو و بی‌وقفه بودن- گلوله نقره‌ای برای حتی سازمانی‌ها دچار کمبود پول است.


Farmer تاکید می‌کند که روابط عمومی مؤثر در واقع جزئی ضروری برای توسعه سازمان است- افراد باید درباره شما درباره سازمان شما بدانند تا حداکثر تأثیر را داشته باشند.

 

چارچوب CCRR او از ابزارهایی استفاده می‌کند که هرکسی به آن دسترسی دارد، از رسانه اجتماعی تا شفافیت برند و بیش از پول نیازمند توجه است.

 

 Farmer نشان به شما می‌دهد که اهمیت ندارد بودجه شما چقدر کم است، شما می‌توانید یک استراتژی ارتباطات مقرون‌به‌صرفه ایجاد کنید که شما در موفقیت در یک جهان پر از اطلاعات کمک می‌کند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


  سال نو مبارک


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  طراحی یک برنامه روابط عمومی


  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد


  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی


  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور


  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد


  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷


  آوازه موسسه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی