شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پرفروشترین کتاب جدید بینالمللی- حال در نسخه جدید وقتیکه بحث بازاریابی باشد هر چیزی در عصر دیجیتال خواهد بود، درست است؟ خب ، نه خیلی. در حالی که روشهای بازاریابی و روابط عمومی به نظر یک شبه تغییر کردهاند، هر تاجر باهوشی میداند که خیلی بیشتر از این که چیز مهم بعدی چه باشد، زحمت دارد. قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی، پرفروشترین کتاب جدید بینالمللی با بیش از 375.000 نسخه فروختهشده به بیستونه زبان است.
در آخرین نسخه این راهنمای پیشتاز برای آینده بازاریابی، شما یک برنامه عملی گام به گام برای استفاده از نیروی آخرین رویکردها در ایجاد توجه برای ایده خود یا کسبوکار خود دریافت خواهید کرد. شما خواهید آموخت چگونه اطلاعات درست را به افراد درست در زمان درست تحویل دهید- با کسری از هزینه تبلیغات سنتی. اینترنت به روشی که مردم ارتباط برقرار میکنند و با یکدیگر تعامل دارند هم چنان تغییر خواهد کرد و اگر شما در تلاش برای رسیدن به آنچه در رسانه اجتماعی پیش میرود باشید، ویدئوهای آنلاین، اپلیکیشن ها، بلاگ ها یا بیشتر، محصول یا خدمت شما محدود به گمشدن در زمان است.
در قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی، شما به قوانین امتحان شده و حقیقی دسترسی خواهید داشت که شما را هنگام استفاده از آخرین فضاهای دیجیتال و بزرگترین آنها تا بیشترین حد پتانسیل روابط عمومی، بازاریابی و ارتباطات مشتری آنها، جلوتر از همه قرار میدهد.
با در نظر داشتن این که مخاطب شما زیرک است و قدر زمان را میداند، این راهنمای ضروری به شما نشان میدهد که چگونه از درهموبرهمی آنلاین عبور کنید تا اطمینان حاصل کنید که پیام شما شنیده و دیده میشود.
این کتاب به عنوان منبع ایده آلی برای کارآفرینان، مالکان کسبوکار، بازاریابان، متخصصان روابط عمومی و مدیران غیر انتفاعی به کار میرود. ثروتی از مطالعات موردی گیرا و مثالهای جهان واقعی ارائه میکند. شامل اطلاعاتی درباره پلتفرمهای جدید Facebook Live و Snapchat میشود. به سازمانهای کوچک و بزرگ نشان میدهد چگونه بهتر از ارتباطات مبتنی بر وب استفاده کنند. نهایتاً هر چیزی که شما نیاز دارید تا مستقیم با مخاطب خود صحبت کنید و یک رابطه شخصی باکسانی که باعث پیشروی کسبوکار شما میشوند ایجاد کنید در یکجا قرار دارد.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|