درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 13:02   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34261صفحه نخست » دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 15:18
واتساپ ارسال مجدد پیام‌ها را محدود می‌کند
شرکت فیس بوک که مالک واتساپ، پرکاربرترین برنامه پیام‌رسان دنیا است، اعلام کرد در پی اتفاقات رخ داده در هند، به درخواست دولت این کشور ارسال مجدد پیام‌ها را محدود می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت فیس بوک که مالک واتساپ، پرکاربرترین برنامه پیام‌رسان دنیا است، اعلام کرد در پی اتفاقات رخ داده در هند، به درخواست دولت این کشور ارسال مجدد پیام‌ها را محدود می‌کند.
 
 در روزهای گذشته بازنشر برخی پیام‌ها و شایعات میان کاربران واتساپ در هند، موجی از خشونت به راه افتاد و در نتیجه درگیری‌های رخ داده، تعدادی از شهروندان هندی کشته شدند. در پی این امر دولت هند از فیسبوک خواست بازنشر پیام‌های خشونت‌بار و شایعات در واتساپ را محدود کند. واتساپ در هند بیش از 200 میلیون کاربر دارد و انتشار برخی پیام‌های خشونت‌زا موجب رخ دادن یک کشتار جمعی در هند شد.
 
 فیسبوک اعلام کرد که محدودیت‌های جدیدی روی این پیام‌رسان اعمال خواهد کرد. این محدودیت‌ها که از هند آغاز می‌شوند، شامل کاهش گفتگوهای همزمان به 5 گفتگوی فردی یا گروهی خواهد بود. گزینه ارسال مجدد که در کنار دکمه ارسال قرار دارد غیرفعال خواهد شد تا امکان بازنشر سریع پیام‌ها را از کاربران بگیرد.
 
 براساس آمارهای پیام‌رسان واتساپ، مردم هند از نظر بازنشر پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و پیام‌های صوتی در صدر فهرست جهانی قرار دارند. واتساپ اعلام کرد که به درخواست وزارت تکنولوژی هند می‌کوشد با همکاری دولت و جامعه این کشور، انتشار شایعات و اخبار دروغ در این پیام‌رسان را کاهش دهد.
 
 در هفته‌های گذشته روزنامه‌های هندی به شکل گسترده‌ای پیام‌هایی درباره ضرورت عدم بازنشر پیام‌های دروغین و شایعات منتشر کردند تا شاید بتوانند نقشی در کاهش موج گسترده انتشار شایعات داشته باشند.
 
 دولت هند گفت در چارچوب برنامه‌های طولانی مدتش برای افزایش امنیت کاربران، رهنمودها و اطلاعاتی در اختیار شهروندان قرار خواهد داد تا به سلامت و ایمنی آنها کمک کند.
 
 انتشار گسترده پیام‌های گمراه‌کننده در واتساپ در هند باعث به وجود آمدن موجی از خشونت و جنایت در این کشور شد و در نتیجه این خشونت‌ها، تنها در ماه می 2018 بیش از 29 نفر جان باختند.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد