درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34259صفحه نخست » دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 15:11
سیاست وزارت ارشاد واگذاری امور به صنوف مطبوعاتی است
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استقبال از توسعه کمی و کیفی انجمن‌های صنفی، بر واگذاری امور به صنوف مطبوعاتی قانونی تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استقبال از توسعه کمی و کیفی انجمن‌های صنفی، بر واگذاری امور به صنوف مطبوعاتی قانونی تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، محمد سلطانی‌فر در دیدار با برخی اعضای هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران با تاکید بر توسعه فعالیت‌های صنفی تصریح کرد: سیاست کلی ما واگذاری امور به بخش خصوصی و صنوف مطبوعاتی است.


وی با بیان اینکه مشکل اصلی نهادهای صنفی روزنامه‌نگاری «جامعیت و مقبولیت» آنهاست، به برگزاری جلسات متعدد با انجمن‌های متنوع مطبوعاتی اشاره کرد و افزود: علیرغم اعتقاد به گسترش انجمن‌های صنفی در حوزه مطبوعات، مرجعیت این تشکل‌ها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واگذاری امور و استفاده از نظرات کارشناسی در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها بهتر عمل کند.


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به برگزاری جلسات کارشناسی درخصوص لایحه سازمان نظام رسانه اشاره کرد و توضیح داد: جلسات بسیار خوبی با حضور اساتید ارتباطات، روزنامه‌نگاران و کارشناسان مختلف با هدف نقد و اصلاح این لایحه برگزار کردیم تا حداکثر نظرات صنف برای پیشنویس نهایی و ارائه لایحه به مجلس لحاظ شود.


سلطانی فر همچنین با اشاره به نهایی شدن راه‌اندازی کمیته حل اختلاف دعاوی رسانه‌ای، از تمرکز ویژه بر بحث آموزش خبر داد و بر آمادگی کامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برای برگزاری دوره های مختلف آموزشی در تهران و تمام استان ها تاکید کرد.


بنابراین گزارش «لزوم حمایت ویژه از روزنامه‌نگاری تحقیقی با محوریت شفافیت و نظارت بر امور اجرایی کشور، امنیت روزنامه‌نگاران به ویژه در مباحث مربوط به جریان آزاد اطلاعات، همکاری در برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه مطبوعات، مشکلات بیمه خبرنگاران و صندوق اعتباری هنر، آموزش‌های نوین روزنامه‌نگاری، مشکلات مربوط به کاغذ مطبوعات، استفاده از ظرفیت کارشناسی انجمن در اجرای ایده‌های جدید و طرح‌های کارشناسی در حوزه رسانه» از جمله موارد مطرح شده توسط اعضای هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران در این جلسه بود.


در ابتدای جلسه نیز گزارشی از روند دریافت مجوز و فعالیت‌های انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران در قالب کمیته‌های مختلف ارائه شد که بر اساس این گزارش، انجمن اکنون ۲۳۰ عضو فعال و بالغ بر ۸۰۰ پرونده درخواست عضویت در دست بررسی دارد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد