درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 18:05   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34255صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 31 تیر 1397 - 20:32
سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان: روابط عمومی، ویترین یک سازمان است
سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به اینکه رسانه در جامعه کنونی با کسی تعارف ندارد، گفت: رسانه‌ها باید با توجه به مسائل سیاسی، اقتصادی واجتماعی جامعه با مردم شفاف باشند. عده‌ای که با نظام جمهوری اسلامی ایران عناد دارند از ابتدا به دنبال ناامید کردن مردم بودند که با راهکارهای ویژه رسانه‌ها و تزریق امید به جامعه این مشکلات برطرف می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به اینکه رسانه در جامعه کنونی با کسی تعارف ندارد، گفت: رسانه‌ها باید با توجه به مسائل سیاسی، اقتصادی واجتماعی جامعه با مردم شفاف باشند. عده‌ای که با نظام جمهوری اسلامی ایران عناد دارند از ابتدا به دنبال ناامید کردن مردم بودند که با راهکارهای ویژه رسانه‌ها و تزریق امید به جامعه این مشکلات برطرف می‌شود.
 
 به گزارش خبرگزاری برنا اصفهان، صبح امروز نشست مدیران روابط عمومی‌ ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌‌های استان اصفهان با حضور احسان شاه‌علی معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و محمد پاکروان مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در تالار افتخارات سرای ورزشکاران برگزار شد.
 
 مهدی تکابی در این نشست با اشاره به اینکه 2 ماه است سرپرستی خبرگزاری برنا اصفهان به او واگذار شده است، اظهار کرد: وظیفه ذاتی و اصلی روابط عمومی‌ها، انعکاس عملکرد مسئولان است.
 
 وی ادامه داد: چندی پیش اصفهان میزبان مجمع سراسری سرپرستان برنا بود. نکته ظریفی که در این مجمع سراسری مطرح شد این بود که اکثر نمایندگان استان‌ها خود را جدا از اداره کل ورزش و جوانان استان خود و روابط عمومی آن می‌دانستند و ولی این شرایط در اصفهان حاکم نیست که از این بابت از دیگر استانها جلوتر هستیم.
 
 سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به اینکه رسانه در جامعه کنونی با کسی تعارف ندارد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید با توجه به مسائل سیاسی، اقتصادی واجتماعی جامعه با مردم شفاف باشند. عده‌ای که با نظام جمهوری اسلامی ایران عناد دارند از ابتدا به دنبال ناامید کردن مردم بودند که با راهکارهای ویژه رسانه‌ها و تزریق امید به جامعه این مشکلات برطرف می‌شود.
 
 تکابی افزود: اخبار منفی و کذب در فضای مجازی زیاد است که تاثیر بدی بر جامعه دارد به همین دلیل و بر اساس ذهنیتی که از این فضا داشتم سرپرستی خبرگزاری برنا اصفهان را قبول کردم و قرار است ساختار جدیدی در این خبرگزاری ایجاد کنم.
 
 وی ادامه داد: تیم جدید خبرگزاری برنا اصفهان پویا است و قرار شده که از سیاه‌نمایی‌ها عبور کند و خبرهای امیدوار کننده را به مردم بدهد.
 
 سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به کمبود اعتبار و نیروی انسانی در این خبرگزاری گفت: هنرمندی رسیدن به موفقیت با امکانات کم است.
 
 تکابی معتقد است: با توجه به تاثیر فضای مجازی، مسئولان دولت به طور مستقیم با مردم گفت و گو می‌کنند مثلا وزیر ارتباطات هر روز صبح در پیج اینستاگرام خود، با مردم ارتباط برقرار می کند. وزیر بهداشت و وزیر امور خارجه همین روال را در پیش گرفته‌اند.
 
 وی در ادامه روابط عمومی‌ها را ویترین سازمان‌ها دانست و تصریح کرد: اهمیت روابط عمومی در موفقیت یک سازمان بسیار زیاد است.
 
 سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری برای روابط عمومی ضروری است، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید علاوه بر پوشش اخبار ورزش شهرستان خود، دیگر رویدادهای مربوط به فرمانداری و شهرداری شهرستان‌هایشان را برای رسانه‌ها ارسال کنند.
 
 تکابی ادامه داد: آمار بازدیدکنندگان برنا نسبت به چند ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته چون خبرنگاران حرفه ای در تیم برنا حضور دارند و در کنار این تیم نیروهای جوان هم جذب شده‌اند که در حال آموزش هستند.
 
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد