درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:47   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34249صفحه نخست » خبر یکشنبه، 30 تیر 1397 - 23:50
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: روابط عمومی ها نقش ویژه ای در کاهش هزینه ها دارند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی ها در سازمان ها و وزارتخانه ها گفت: ارتباط فعال و مستمر با رسانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و روابط عمومی ها باید در ارتباط با آن ها رعایت عدالت را در نظر داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی ها در سازمان ها و وزارتخانه ها گفت: ارتباط فعال و مستمر با رسانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و روابط عمومی ها باید در ارتباط با آن ها رعایت عدالت را در نظر داشته باشند.

به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرست پیشین و رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این مطلب افزود: روابط عمومی در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است اما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل گستره ارتباطی که با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دارد از اهمیت بیشتری نسبت به دیگر حوزه ها برخوردار است.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین هر دستگاه و سازمان با نهادها و مخاطبان بیرونی محسوب می شوند که باید از این طریق تفاهم و ارتباط را با جامعه مخاطب خود فراهم کنند. روابط عمومی نقطه اتصال تفاهم و اعتماد هر سازمان است که اگر این اتصال به خوبی انجام شود به معنای این است که روابط عمومی ها به خوبی عمل کرده اند.

وی تاکید کرد: روابط عمومی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به حوزه های مختلف و متنوعی که این وزارتخانه از لحاظ کمی و کیفی و مرجعیت و اثرگذاری آن ها دارد، باید راهی به دل و جان و ذهن مخاطبان خود از طریق تفاهم و اعتماد ایجاد کند. روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سهم بسیاری برای انتقال به هنگام و سریع به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دارد.

صالحی تصریح کرد: پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به درستی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه منتقل شود و این امر وظیفه روابط عمومی این وزارتخانه است که در عین انجام این کار باید انتقادات و پیشنهادهای درست را نیز رسیدگی و در جهت حل و رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: نقش روابط عمومی در ارتباط با دیگر مخاطبان که نقش اثرگذار نیز دارند مهم است که از آن جمله می توان به ارتباط با مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، نهادهای مختلف دولت و ... اشاره کرد که باید روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری معاونت ها و دیگر روابط عمومی های زیرمجموعه در مسیر تفاهم و اعتماد و انتقال اخبار و اطلاعات درست به این نهادها گام بردارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: کارکنان سازمان، مخاطبان دیگر روابط عمومی محسوب می شوند که این بخش باید به گونه ای عمل کند که در میان آن ها انگیزه ایجاد کند. روابط عمومی باید به توجیه کارکنان و ایجاد رابطه فعال بین آن ها و سازمان ایجاد کند.

وی در بخش دیگر ضمن تقدیر از زحمات محمدمهدی احمدی سرپرست پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهرداد آگاهی رئیس سابق این مرکز به ویژگی های شخصیتی و تجربیات همایون امیرزاده اشاره کرد و گفت: امیدوارم با حضور آقای امیرزاده در این مرکز قدم های مثبتی در جهت ارتباط با مخاطبان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های فرهنگ، هنر و رسانه برداشته شود.

وی با اشاره به نقش کارکردی روابط عمومی در حوزه های مختلف ادامه داد: کارکرد رسانه ای روابط عمومی از اهمیت زیادی برخوردار است. رسانه رکن چهارم مدیریت محسوب می شود. ارتباط فعال با رسانه ها از اهمیت زیادی برخوردار است و روابط عمومی باید رابطه سریع و خوب همراه با عدالت با رسانه ها داشته باشد. تبعیض رسانه ای اختلالات رسانه ای ایجاد می کند.

صالحی افزود: از دیگر کارکردهای روابط عمومی کاهش هزینه های مراسم و همایش ها است. روابط عمومی ها باید کنترل کننده هزینه ها باشند نه اینکه منجر به افزایش آن شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های محمدمهدی احمدی سرپرست پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، حکم همایون امیرزاده به عنوان رئیس جددید این مرکز را به وی اعطا کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد