درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:02   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34240صفحه نخست » شنبه، 30 تیر 1397 - 11:08
معارفه و ارائه کامل
بطور آگاهانه یا غیرآگاهانه، هر مشتری بالقوه انتظار دارد که فروشنده به تلاشی برای نهایی کردن و به نتیجه رساندن فروش دست بزند. اما اگر شما قدری سرعت پیشبرد این فرایند را، خصوصا در جلسات اول، کم کنید؛ در واقع آن پیش فرض کلیشه ای را در ذهن مخاطب از بین برده اید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وقتی به مرحله ای رسیدید که یک مخاطب در جلسه ای حضوری با شما شرکت کرد، دیگر زمان آن رسیده که تمام موانع خلق شده توسط خودتان را کنار گذاشته و یک معارفه کامل با وی داشته باشید. در این مرحله، شما حداقل یک بار پیش از این با مخاطب صحبت کرده اید و زمان کافی برای پرسیدن و کسب اطلاعات مربوطه را داشته اید.

 

در این مرحله باید متوجه نقاط داغ و حساس مشتری – مهمترین نیازها و مسائل مشتری که مرتبط با محصول شما است – باشید. اگر بدون توجه به آن اطلاعات قصد ارائه یک معارفه کامل از محصول خود را داشته باشید، در واقع در حال شلیک کردن در تاریکی هستید، چرا که نمی دانید چه نکات و مزیت هایی، بیشترین منفعت را برای مشتری خلق می کند.

خطر دیگر در رابطه با ارائه یک معارفه کامل و طولانی از محصول به مشتری در ابتدای رابطه خودتان، عدم وجود اعتماد کافی بین شما می باشد. زمانی که با یک مشتری بالقوه صحبت می‌کنید، در واقع همیشه با کلیشه هایی منفی در ذهن مخاطب روبرو هستید که عموم مردم در رابطه فروشنده دارند.

 

بطور آگاهانه یا غیرآگاهانه، هر مشتری بالقوه انتظار دارد که فروشنده به تلاشی برای نهایی کردن و به نتیجه رساندن فروش دست بزند. اما اگر شما قدری سرعت پیشبرد این فرایند را، خصوصا در جلسات اول، کم کنید؛ در واقع آن پیش فرض کلیشه ای را در ذهن مخاطب از بین برده اید.

 

منبع: www.ibazaryabi.com


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد