درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 28 مهر 1397 - 06:56   

جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

پرزیدنت ترامپ با تایید ضمن مرگ خاشقجی: تبعات برای سعودی‌ها شدید است

  پرزیدنت ترامپ با تایید ضمن مرگ خاشقجی: تبعات برای سعودی‌ها شدید است


ادامه ادامه مطلب دو

دیوار یادبود از خبرنگاران افغان در فرانسه

  دیوار یادبود از خبرنگاران افغان در فرانسه


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد

  رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت نکته برای بالا بردن امنیت در خریدهای آنلاین
  انتصاب رییس کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران
  واحدهای برتر بانک رفاه در حوزه خدمت رسانی مورد تجلیل واقع شدند
  پرزیدنت ترامپ با تایید ضمن مرگ خاشقجی: تبعات برای سعودی‌ها شدید است
  کاهش شدید کیفیت روزنامه‌ها را شاهد هستیم
  تقویم روز فناوری/ مورخی که واژه تکنولوژی از اوست
  تکنیک‌های نوین خلاقیت و نوآوری
  نقش وسایل ارتباط جمعی در خلاقیت، نوآوری و تمایز
  نظام جامع اطلاع رسانی ارائه و تصویب شود
  روزنامه‌نگاری خاندان ذکاء‌الملک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34228صفحه نخست » مناسبت های روابط عمومیسه شنبه، 16 مرداد 1397 - 07:33
برای استخدام آژانس روابط عمومی، چه سؤالاتی باید پرسیده شود
همکاری با آژانسهای روابط عمومی یکی از بهترین راهها برای افزایش آگاهی و به تصویر کشیدن برند شماست. با آگاهی از اینکه چگونه با آژانسهای روابط عمومی کار کنیم و چه مدت زمان کاری را با آنها بگذرانیم، می توانید ارتباطی طولانی مدت و مؤثر ایجاد کنید.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در ابتدا به انواع مشتریانی که یک آژانس معرفی می کند، نگاهی بیندازید. اگر سازمان با حساب کاربران بسیاری سر و کار دارد، باید در جای دیگر بدنبال آژانس باشید. همچنین باید این مطلب را در نظر بگیرید که اگر آژانس روابط عمومی با رقبای شما سر و کار دارد، آیا بین منافع تضادی وجود خواهد داشت.


بررسی کنید که چه مدت مشتریان از آن آژانس استفاده کرده اند. آیا با تعدادی از مشتریان خود مانند افرادی که مدت ها با آنها ارتباط داشته است، منصفانه رفتار می کند؟ یا آیا میزان بالایی از گردش مشتریان را دارد؟ اگر چنین است، بنابراین مشتریان نتوانستند نتیجه ای را از آژانس دریافت کنند که انتظارش را داشتند. اگر آژانس مؤثر باشد، از مشتریان سابق و در حال حاضر خود درباره نظرات آنها می پرسد. آیا توانسته اند نظر آنها درباره آنچه که می خواستند را جلب کنند؟ آیا این احساس در آنها ایجاد شده است که برای آژانس مهم هستند؟ آیا این احساس را داشته اند که همه چیز را درباره برنامه هایی که آژانس برای کمپین آنها طراحی کرده است را می دانند؟ آیا هزینه ها در مقابل نتایج بدست آمده منصفانه است؟


بعد از آنکه دو یا چند آژانس را پیدا کردید که به نظر مناسب می آیند، با متصدی رسیدگی به حسابهای مشتریان جلسه ای را تنظیم کنید. اطمینان حاصل کنید از متصدی درخواست می کنید که مسئول رسیدگی به حسابهای شما است. باید با لحنی آرام صحبت کنید، نماینده ای خوش برخورد باشید و کار را طوری به پایان برسانید که اشتیاقی در آن ندارید. مدیر اجرایی فعال کسی است که در خدمت به مشتریان، بیشتر از خود مشتاق باشد. آیا متصدی رسیدگی به حسابها به دنبال مرور صورت حسابهای سابق مشتریان خود است. آیا وی هدف مربوط به کمپین، استراتژی به کار برده شده برای رسیدن به هدف و نتایج آن را برای شما توضیح می دهد.


استراتژیهای مبتکرانه و هوشمندانه نتایج بهتری بدست می آورند. به هر کدام از استراتژیهای به کار برده شده توسط آژانسهای روابط عمومی نگاه کنید. کدام رویکرد را ترجیح می دهید؟ البته درست است که اهداف متفاوت، استراتژیهای متفاوت را می طلبد، اما شما احتمالا متوجه شده اید که رویکرد یک سازمان را نسبت به دیگری ترجیح می دهید. از همه مهمتر اینکه آیا شما می توانید گزارشهای شفافی از عملکرد فعالیتهای آنها بدست آورید؟ آیا با نتایج مورد انتظار موافق هستید؟
 

چگونه می توانید بیشتر از آنچه می خواهید از یک آژانس روابط عمومی دریافت کنید

اکنون شما تصمیم گرفته اید که یک آژانس روابط عمومی را استخدام کنید. می خواهید فروش شما افزایش پیدا کند، تصویر خود را در بین صنایع گسترش و آگاهی خود را نسبت به حرفه خویش در بین مشتریان موجود و احتمالی افزایش دهید. ارتباط شما با آژانس روابط عمومی از همان ابتدا آغاز می شود- تبادل نظرهای اولیه، بخش های استراتژی و اهداف. مدیریت کارآمد در این ارتباط و درک فعالیتها و ظرفیتهای آژانس شما نتیجه یک آژانس مناسب و به معنی دیگر بازگشت بالای سرمایه است.
 

از موارد زیر برای داشتن یک ارتباط مؤثر پیروی کنید که نتیجه آن داشتن یک مبارزه انتخاباتی بزرگ، پوشش رسانه ای و افزایش آگاهی از حرفه خود است.


آژانس را کاملاً توجیه کنید:
اجازه دهید که درون حلقه درونی خود باشند و به آنها اطمینان دهید. در اولین ملاقات، آژانس را با سازمان، محصولات، مشتریان مخاطب و تاریخچه آشنا کنید. شناخت بیشتر آژانس، به آنها کمک خواهد کرد تا بهتر داستانها را پیدا کنند و تصویر شما را با افراد مناسب ایجاد کنند.


روابط عمومی را درک کنید:
چنانچه قبلاً با آژانس روابط عمومی کار نکرده اید، بهترین ایده برای شما و افراد کلیدی حرفه شماست تا درباره اینکه روابط عمومی چیست، آموزش ببینید. روابط عمومی به خوبی درک نشده است و چنانچه آن را بهتر بشناسید، بهتر می توانید آن را دریافت کنید.

انتظارات معقولی را تعیین کنید
آگاه باشید که روابط عمومی یک سرمایه گذاری بلند مدت و وقت گیر است. یک تقویم از فعالیتهایی درست کنید که نمای کلی از اینکه مطالب منتشر شده رسانه ها و غیره چه زمانی منتشر خواهد شد، ارایه دهد.
 
ارتباط خود را حفظ کنید
برای بحث درباره فعالیتهای آینده، ملاقات چهره به چهره با آژانس را یکبار در ماه تعیین کنید، اما برای مصوبات، اطلاعات و برنامه ها تقریباً هر روز از طریق تلفن و ایمیل ارتباط بگیرید.


همکاری با آژانسهای روابط عمومی یکی از بهترین راهها برای افزایش آگاهی و به تصویر کشیدن برند شماست. با آگاهی از اینکه چگونه با آژانسهای روابط عمومی کار کنیم و چه مدت زمان کاری را با آنها بگذرانیم، می توانید ارتباطی طولانی مدت و مؤثر ایجاد کنید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «پیر سالینجر» روزنامه نگار آمریکایی


  تقویم روز ارتباطات/ سالروز تاسیس بی بی سی بازوی روابط عمومی دولت انگلستان


  تقویم روز فناوری/ مورخی که واژه تکنولوژی از اوست


  رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد


  رونمایی هشت کتاب در پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  مدیریت خلاقیت با استفاده از عناصر اصلی


  فرایند خلاقیت


  هواوی گران‌ترین گوشی جهان را عرضه می‌کند


  دیدار اعضای کمیته اجرایی نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان با رئیس شورای اسلامی شهر سمنان


  نظام جامع اطلاع رسانی ارائه و تصویب شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد