درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 مهر 1397 - 18:20   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین

  اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی

  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد

  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی
  روابط‌عمومی چرا مهم است؟
  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان
  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی
  حامد رستگار مدیرعامل تلویزیون اینترنتی آیو شد
  انتخاب یزدان عشیری به سمت مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت
  برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه “ما”
  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد
  جلوه ای تازه از اعتماد مردم به بانک ملّی ایران
  خدمات ویژه برای دارندگان کارت خوان های بانک ملّی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34206صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 28 تیر 1397 - 02:31
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: رعایت اخلاق حرفه ای ،زمینه ساز افزایش اعتماد مشتریان
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:رعایت اخلاق حرفه ای در تعاملات با مشتریان و حتی بدهکاران ضروری است و باعث افزایش اعتماد مشتریان و ارائه تصویر مثبت از بانک می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:رعایت اخلاق حرفه ای در تعاملات با مشتریان و حتی بدهکاران ضروری است و باعث افزایش اعتماد مشتریان و ارائه تصویر مثبت از بانک می شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در بازدید از شعبه حافظ این بانک و دیدار با کارکنان شعبه گفت: اخلاق حرفه‌ای باید به شکل رفتار سازمانی در بین همه کارکنان نهادینه شود و نمود یابد که در این صورت،نشاط و اقبال عمومی ،سودآوری برای سازمان و رونق و توسعه اقتصادی را در پی خواهد داشت.


وی حرکت به سوی مدیریت ترازنامه، بهبود شاخص های مالی و نهایتاً کسب سود از طریق درآمدهای غیرمشاع را ضروری و سیاست راهبردی بانک دانست و در این زمینه انجام اقداماتی نظیر بودجه ریزی عملیاتی برای واحدها در تمامی سطوح سازمان و توجه ویژه به اصل هزینه- فایده به عنوان یک عامل مهم و تعیین کننده در هر موسسه اقتصادی را مهم توصیف کرد.


تیموریان رییس شعبه حافظ نیز در این بازدید ،گزارشی از عملکرد این شعبه ارایه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سکوت مدیریتی در برابر افکار عمومی!


  پویش رسانه ای


  18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق


  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


  روابط‌عمومی چرا مهم است؟


  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان


  انتخاب یزدان عشیری به سمت مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت


  حامد رستگار مدیرعامل تلویزیون اینترنتی آیو شد


  برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه “ما”


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران