درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 22:59   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد

  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


ادامه ادامه مطلب دو

استاد روزنامه نگاری که به تیترهایش شهره بود

  استاد روزنامه نگاری که به تیترهایش شهره بود


ادامه ادامه مطلب سه

دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ

  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر منطقه دو کشور
  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود
  تعامل ایرنا و روابط عمومی ها موجب کاهش آسیب فضای مجازی می شود
  درخشش روابط عمومی دانشگاه شهرداری کرج
  2 شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی های البرز احیا می شوند
  روابط عمومی‌ دستگاهها در نقش مدعی العموم
  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ری احکام خود را دریافت کردند
  هم افزایی دستگاه های مسئول عضو قرارگاه در اطلاع رسانی به موقع
  فرماندار ری: نقش روابط عمومی در شکوفایی مجموعه ها غیر قابل انکار است
  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34206صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 28 تیر 1397 - 02:31
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: رعایت اخلاق حرفه ای ،زمینه ساز افزایش اعتماد مشتریان
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:رعایت اخلاق حرفه ای در تعاملات با مشتریان و حتی بدهکاران ضروری است و باعث افزایش اعتماد مشتریان و ارائه تصویر مثبت از بانک می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:رعایت اخلاق حرفه ای در تعاملات با مشتریان و حتی بدهکاران ضروری است و باعث افزایش اعتماد مشتریان و ارائه تصویر مثبت از بانک می شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در بازدید از شعبه حافظ این بانک و دیدار با کارکنان شعبه گفت: اخلاق حرفه‌ای باید به شکل رفتار سازمانی در بین همه کارکنان نهادینه شود و نمود یابد که در این صورت،نشاط و اقبال عمومی ،سودآوری برای سازمان و رونق و توسعه اقتصادی را در پی خواهد داشت.


وی حرکت به سوی مدیریت ترازنامه، بهبود شاخص های مالی و نهایتاً کسب سود از طریق درآمدهای غیرمشاع را ضروری و سیاست راهبردی بانک دانست و در این زمینه انجام اقداماتی نظیر بودجه ریزی عملیاتی برای واحدها در تمامی سطوح سازمان و توجه ویژه به اصل هزینه- فایده به عنوان یک عامل مهم و تعیین کننده در هر موسسه اقتصادی را مهم توصیف کرد.


تیموریان رییس شعبه حافظ نیز در این بازدید ،گزارشی از عملکرد این شعبه ارایه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحولات رسانه ها؛ سه قرن و اندی پس از انتشار نخستین روزنامه در آمریکا ...


  امضای تفاهم نامه همکاری بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی‌ و سازمان بورس و اوراق بهادار


  زرند؛ میزبان هفتمین گردهمایی مسئولان روابط عمومی و فرهنگی دادگستری‌های سراسر استان کرمان


  تفکر انتقادی