درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:29   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34190صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 27 تیر 1397 - 17:24
دوستی و مضراتش
همیشه و همه جا از مزایای دوستی کمال استفاده را می بریم. در هر دوره زندگی نیز، دوستی، نوع خاصی از نیازهای ما را برآورده می کند. اما بد نیست بدانیم دوستی ها، به دلایل زیاد ناپایدار می شوند و بعضی های شان حتی مضر هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همیشه و همه جا از مزایای دوستی کمال استفاده را می بریم. در هر دوره زندگی نیز، دوستی، نوع خاصی از نیازهای ما را برآورده می کند. اما بد نیست بدانیم دوستی ها، به دلایل زیاد ناپایدار می شوند و بعضی های شان حتی مضر هستند.

همه ما، حتی بداخلاق ترین ها و خودخواه ترین های مان، تجربه اعتماد، حمایت و همراهی یک دوست را در زندگی داشته یم. هرگز از یادمان نمی رود که در یک لحظه مخصوص، بدون هیچ حساب و کتابی، با یک دوست از مشکلات مان حرف زدیم. در باره موضوعات مختلف همنظر بودیم. با علاقه در باره ایده های مان بحث کردیم و همه چیز با شفافیت و صمیمت تمام اتفاق افتاد. برای همین با یقین کامل فکر می کردیم با آن دوست تا ابد رفیق خواهیم بود. اما …

تحقیقات نشان داده است با همه اهمیتی که برای رفاقت قائل می شویم و احساس خوبی که نسبت به دوستان مان داریم حدود 50 درصد دوستی ها، عملا دو طرفه نیستند. به این صورت که، ما فکر می کردیم دوستی بین مان جدی و عمیق است.

دکتر روانشناس Jan Yager در کتابش « دوستی اذیت کننده است» نشان داده است در 68 درصد مواقع، دوستی ها به هم می خورد چون یکی از طرفین، صداقت لازم را برای دوستی رعایت نکرده است. این رقم بالایی برای پایان یافتن دوستی ها است. به تعبیری صریحتر، خیلی از ما جزو رفیق های ناصادق در ماجرای دوستی هستیم.

بر اساس یک تحقیق دیگر، یکی از دلایل به هم خوردن دوستی ها برای این است که می خواهیم با اتصال خودمان به این و آن از مزایای اجتماعی که هر دوست برای ما ایجاد می کند استفاده کنیم. بسیاری از ما برای بلندپروازی ها و اهداف شخصی مان، وارد رابطه های دوستی می شویم.

در باره مضرات دوستی و تاثیر ناخوشایندِ پایان یافتن دوستی حرف زدن نابهنگام و غیرعادی است چون نیاز به دوست، حس اعتماد، غرور و صمیمیتی که عاید ما شده است را نمی توانیم انکار کنیم. بویژه لحظات خاطره انگیز و لذتبخشی که تا آخر عمر با ما خواهند ماند. ولی دانستن همه جوانب دوستی، به ماندگاری دوستی ها می انجامد.

داشتن دوست، اصل حیاتی و ضروری برای سلامت روح و روان انسانها است. باید خوش شانس باشیم در باره بعضی مشکلاتی که دوستان برای مان ایجاد می کنند حرف می زنیم. چون در قدم اول، شانس آورده ایم که دوستانی در زندگی داریم.

 

منبع: https://aeon.co

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد