درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 10:29   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34155صفحه نخست » دوشنبه، 25 تیر 1397 - 13:08
امضاء تفاهم نامه رسانه ای بین استانداری خوزستان و شبکه دو سیما
جلسه همکاری مشترک پیرامون ایجاد فضای تعاملی رسانه ای مضاعف برای توجه ویژه به شرایط و نیازهای استان خوزستان و نیز نمایش ظرفیت های ویژه این استان با حضور غلامرضا شریعتی؛ استاندارخوزستان و محمدرضا جعفری جلوه؛ مدیر شبکه دو در سالن جلسات این شبکه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه همکاری مشترک پیرامون ایجاد فضای تعاملی رسانه ای مضاعف برای توجه ویژه به شرایط و نیازهای استان خوزستان و نیز نمایش ظرفیت های ویژه این استان با حضور غلامرضا شریعتی؛ استاندارخوزستان و محمدرضا جعفری جلوه؛ مدیر شبکه دو در سالن جلسات این شبکه برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، استاندار خوزستان در ابتدا به ظرفیت های ویژه این استان و پیشینه تجاری و بازرگانی درخشان این استان اشاره کرد و اظهار داشت: خوزستان از دیرباز مرکز تجاری، بازرگانی ویژه ای بوده است. اولین سیستم های آب، فاضلاب، پمپ بنزین، تولید برق و ... در خوزستان احداث شد که آن هم به خاطر استخراج نفت و وجود این نعمت الهی در این خطه است.

شریعتی با اشاره به نقش موثر شبکه دو اظهار داشت: شبکه دو یک شبکه اجتماعی است از این رو می تواند در معرفی ظرفیت ها و نیازهای استان بسیار تاثیرگذار باشد. در گذشته مسائل سیاسی جهت دهنده مسائل کشور بود اما امروز مسائل اجتماعی ظهور و بروز بیشتری پیدا کرده و نقش بیشتری دارد. در گذشته شاید 200، 300 نفر در کشور نقش اساسی ایفا می کردند اما امروز حوزه های اجتماعی، شبکه های دیداری و شنیداری و فضای مجازی بسیار تاثیرگذار شده اند. بنابراین این شبکه می تواند به صورت بارز، جدی و قوی به مسائلی که ذکر شد بپردازد. ایفای این نقش به امنیت ملی، توسعه خوزستان، بهبود شرایط شهروندان و ... کمک می کند. خوزستان هر چقدر بهتر و بیشتر دیده شود در توسعه، عمران، آبادانی و امنیت آن تاثیر بیشتری خواهد داشت که رسانه ملی به ویژه شبکه دو در این میان می تواند نقش پررنگی داشته باشد.

محمدرضا جعفری جلوه؛ مدیر شبکه دو نیز در ادامه اظهار داشت: «خوزستان حداقل به سه دلیل جایگاهی رفیع در دل و جان ما دارد. اول آن که یک مرکز تمدنی کهن ایرانی حتی پیش از آمدن آریایی ها به این سرزمین بوده است. دوم مدخل و دروازه های اصلی ورود اهل بیت (ع) به ایران که موجب عزت و عظمت ما شده اند از این خطه بوده است و در آخر زخمی که از هشت سال تجاوز ددمنشانه دشمنان عنود در دوران دفاع مقدس بر پیکر این دیار نجیب نشست و مقاومت بی مانندی که از خود به نمایش گذاشت. جایگاه خوزستان در امنیت و اقتصاد کشور، حتی وجوه فرهنگی و اجتماعی نیز در گستره ملی غیر قابل انکار است. وجود قوم عرب دل سپرده به اسلام، اهل بیت (ع) و ایران در خوزستان به لحاظ افزایش ضریب امنیتی و در عین حال اثرگذاری در منطقه یک ظرفیت بسیار ارزشمند و والا است.»

جعفری جلوه با بیان اینکه به دلایل مختلف باید کارهای ویژه ای در خوزستان صورت بگیرد؛ تاکید کرد: « به دلیل جبران زخم های فرود آمده بر پیکر این منطقه و مردمی که تاوان دادند و سپر بلای ایران شدند؛ همه ایران باید برای خوزستان تلاش کند.»

وی با اشاره به برنامه های مختلف و گروه های برنامه ساز شبکه دو در ادامه افزود: « برخی برنامه های ما استعداد این را دارند که با یک برنامه ریزی همه جانبه و به هم پیوسته در توجه به مسائل استان بسیار موثر باشند. برنامه صبحگاهی « از فراز الوند» همچنین برنامه «زنده باد زندگی» که اخیرا نیز میزبان امام جمعه و فرماندار محترم خرمشهر بود. مستند «غوغای بی هیاهو» که در این ایام به بختیاری ها و اعراب خوزستان تعلق داشت و یا برنامه «از آسمان» که به شهدای مدافع حرم این استان اعم از فارس، بختیاری و عرب پرداخته است.

برنامه های «تصویر زندگی» و «عصر خانواده» با ظرفیت های خاصی که از آن برخوردارند
حتی می توان یک مستند ویژه برای خوزستان پیش بینی کرد با همان کیفت «غوغای بی هیاهو» که به صورت اختصاصی به نواحی و اقالیم مختلف و کلیت جغرافیای خوزستان از مناطق کوهستانی تا جلگه، ساحل و دریا و غرب و شرق، مناطق بختیاری نشین و عرب نشین و ... بپردازد و یا یک جنگ شبانه ویژه برای استانی که شب های زنده ای دارد.

ساخت مستند خط لوله عظیم انتقال آب غدیر نیز اهمیت فوق العاده ای دارد به ویژه به واسطه نقش بسیار فداکارانه مردم و جهادگران که از پا ننشستند تا کار را در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسانند.

در پایان جلسه مقرر شد تفاهم نامه ای در خصوص تعامل بیشتر رسانه ای فی مابین استانداری خوزستان و شبکه دو سیما تدوین شود تا روند انعکاس بهتر اقدامات صورت گرفته پیرامون رفع نیازهای استان خوزستان و تمرکز هر چه بیشتر بر ظرفیت های ویژه استان شتاب بیشتری یابد

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد