درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 26 مرداد 1397 - 09:45   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

سرمقاله بیش از ۳۰۰ روزنامه آمریکایی در اعتراض به

  سرمقاله بیش از ۳۰۰ روزنامه آمریکایی در اعتراض به 'جنگ کثیف ترامپ علیه رسانه‌ها'


ادامه ادامه مطلب دو

پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان

  پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان


ادامه ادامه مطلب سه

اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد

  اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا میزان ثمربخشی روابط عمومی قابل اندازه‌گیری است؟
  تقویم روز ارتباطات/ برنامه ای رادیویی که تاکنون نظیر آن به وجود نیامده است
  سرگذشت شگفت انگیز جوان معلول ایرانی و دانشجوی ممتاز رشته روابط عمومی
  جدیدترین آمار استفاده از اینترنت
  چین بزرگترین چاپخانه پول جهان را دارد
  بچه‌ها تحت تاثیر ربات‌ها قرار می‌گیرند
  اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد
  پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان
  این کودک دو ساله روزی 40 سیگار می‌کشد
  سرمقاله بیش از ۳۰۰ روزنامه آمریکایی در اعتراض به 'جنگ کثیف ترامپ علیه رسانه‌ها'
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34152صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 تیر 1397 - 22:44
کارشناس روابط عمومی: روابط‌عمومی‌ منسجم و قدرتمند جایگاه سازمان‌ها را در میان مردم تقویت می‌کند
یک کارشناس روابط عمومی با تاکید بر اهمیت و نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها به عنوان قلب یک سازمان گفت: یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می‌کند، وجود یک واحد روابط عمومی منسجم و قدرتمند است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کارشناس روابط عمومی با تاکید بر اهمیت و نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها به عنوان قلب یک سازمان گفت: یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می‌کند، وجود یک واحد روابط عمومی منسجم و قدرتمند است.
 
 نرگس محمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره نقش و تاثیر روابط عمومی‌ها توضیح داد: نقش بی‌بدیل روابط عمومی‌ها در تبادل اطلاعات و تعاملات درون و برون سازمانی را نمی‌توان نادیده گرفت. اگر کار نقل و انتقال پیام و تبادل اطلاعات به درستی انجام شود، بدون شک هر سازمان و ارگانی در دستیابی به اهداف خودش در عرصه‌های مختلف و پیمودن گام‌های موثر و رو به رشد موفق خواهد بود.
 
 وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی هر سازمانی همانند شبکه عصبی بدن انسان است که وظیفه کنترل همه بخش‌های درونی و برون سازمان را برعهده دارد، تصریح کرد: روابط عمومی باید بتواند به درستی از امکانات و شرایط محیطی درون سازمانی و برون سازمانی بهره‌برداری کند، موقعیت‌ها را تشخیص دهد و در جهت حل مسایل سازمان تلاش کند، همه این‌ها مستلزم بدنه کارشناسی قوی و مطمئن است که اساسا با وجود نیروهای متخصص و کارآمد روابط عمومی امکان‌پذیر است.
 
 این کارشناس رسانه تصریح کرد: روابط عمومی هر سازمان باید پاسخگویی، شناخت «افکار عمومی»، شناخت و تجزیه و تحلیل «نقاط قوت و ضعفها و فرصت‌ها و محدودیت‌ها» را در دستور کار خود قرار دهد.
 
 محمدی با تاکید بر اهمیت و نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها به عنوان قلب یک سازمان گفت: یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می‌کند، وجود یک واحد روابط عمومی منسجم و قدرتمند است که می تواند هر سازمان و موسسه‌ای را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ برنامه ای رادیویی که تاکنون نظیر آن به وجود نیامده است


  کارگاه آموزشی اصول خبرنویسی روابط عمومی‌ها در شهرستان بم برگزار شد


  اولین دختر نابینای مصری که مجری کانال‌ تلویزیون ماهواره‌ای شد


  سرمقاله بیش از ۳۰۰ روزنامه آمریکایی در اعتراض به 'جنگ کثیف ترامپ علیه رسانه‌ها'


  "انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی بانک مرکزی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


  شوخی روابط عمومی با دیپلماسی عمومی


  نشست اندیشه ورز روابط عمومی های اوقاف کشور برگزار شد


  جدیدترین آمار استفاده از اینترنت


  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران