درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 - 00:16   

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران ثبت نهایی شد
  چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
  دسترسی به نسخه IOS تقویم دیجیتال سال 1398 بانک ملی ایران
  کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران رکورد خود را شکست
  آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز
  پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  سال نو مبارک
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد
  فراخوان جشنواره ایده های برتر بخش کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34152صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 تیر 1397 - 22:44
کارشناس روابط عمومی: روابط‌عمومی‌ منسجم و قدرتمند جایگاه سازمان‌ها را در میان مردم تقویت می‌کند
یک کارشناس روابط عمومی با تاکید بر اهمیت و نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها به عنوان قلب یک سازمان گفت: یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می‌کند، وجود یک واحد روابط عمومی منسجم و قدرتمند است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کارشناس روابط عمومی با تاکید بر اهمیت و نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها به عنوان قلب یک سازمان گفت: یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می‌کند، وجود یک واحد روابط عمومی منسجم و قدرتمند است.
 
 نرگس محمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره نقش و تاثیر روابط عمومی‌ها توضیح داد: نقش بی‌بدیل روابط عمومی‌ها در تبادل اطلاعات و تعاملات درون و برون سازمانی را نمی‌توان نادیده گرفت. اگر کار نقل و انتقال پیام و تبادل اطلاعات به درستی انجام شود، بدون شک هر سازمان و ارگانی در دستیابی به اهداف خودش در عرصه‌های مختلف و پیمودن گام‌های موثر و رو به رشد موفق خواهد بود.
 
 وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی هر سازمانی همانند شبکه عصبی بدن انسان است که وظیفه کنترل همه بخش‌های درونی و برون سازمان را برعهده دارد، تصریح کرد: روابط عمومی باید بتواند به درستی از امکانات و شرایط محیطی درون سازمانی و برون سازمانی بهره‌برداری کند، موقعیت‌ها را تشخیص دهد و در جهت حل مسایل سازمان تلاش کند، همه این‌ها مستلزم بدنه کارشناسی قوی و مطمئن است که اساسا با وجود نیروهای متخصص و کارآمد روابط عمومی امکان‌پذیر است.
 
 این کارشناس رسانه تصریح کرد: روابط عمومی هر سازمان باید پاسخگویی، شناخت «افکار عمومی»، شناخت و تجزیه و تحلیل «نقاط قوت و ضعفها و فرصت‌ها و محدودیت‌ها» را در دستور کار خود قرار دهد.
 
 محمدی با تاکید بر اهمیت و نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها به عنوان قلب یک سازمان گفت: یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می‌کند، وجود یک واحد روابط عمومی منسجم و قدرتمند است که می تواند هر سازمان و موسسه‌ای را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


  سال نو مبارک


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  طراحی یک برنامه روابط عمومی


  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد


  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی


  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور


  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد


  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷


  آوازه موسسه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی