درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 - 01:08   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد

  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


ادامه ادامه مطلب سه

دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ

  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب های منتشر شده انتشارات کارگزار روابــط عمـومی در سال 1397
  برنامه ریزی سناریو
  گوگل مجوز برای سیستم تحویل کالا به وسیله پهپاد‌ موسوم به «وینگ» را گرفت
  اختراع فناوری‌ای که افکار را به صورت کلمات ادا می‌کند
  همایش سالیانه روابط عمومی های استان مرکزی برگزار شد
  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ملایر برگزار شد
  در روزهای سخت، چرا باید کنار روزنامه‎نگاری محلی بایستیم؟
  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران
  برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر منطقه دو کشور
  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34134صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 23 تیر 1397 - 07:23
درس های روابط عمومی که می توانید از جام جهانی بگیرید
ترجمه: حنانه باقریان - جام جهانی شاید در بین سایر رقابت ها بیشترین تعداد تماشاچی را در دنیا داشته باشد. این مسابقه سی و دو تیم فوتبال برتر دنیا را در شامل می شود که بر سر دستیابی به این جام با هم رقابت می کنند. این رقابت همچنین برای کسانیکه در روابط عمومی کار می کنند در بردارنده نکات مهم توسعه راهبرد روابط عمومی ست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جام جهانی شاید در بین سایر رقابت ها بیشترین تعداد تماشاچی را در دنیا داشته باشد. این مسابقه سی و دو تیم فوتبال برتر دنیا را در شامل می شود که بر سر دستیابی به این جام با هم رقابت می کنند. این رقابت همچنین برای کسانیکه در روابط عمومی کار می کنند در بردارنده نکات مهم توسعه راهبرد روابط عمومی ست.

نقشه بازی ای را طراحی کنید که شامل پیش بینی و غلبه بر موانع و اجرا و دستیابی به اهداف است. فراموش نکنید که این برنامه رسانه های اجتماعی به خصوص توئیتر را شامل شود. من تعدادی روزنامه نگار را در توئیتر دنبال می کنم و این از چند جهت برای من سودمند بوده است. دنبال کردن آن ها باعث می شود هر روزنامه نگار را بشناسم و در رابطه با خبرهایی که پوشش می دهند به روز باشم.


خوب است که در توئیتر ارتباطات گروهی داشته باشیم. برای مثال اگر با ارباب رجوعانی که در بخش انرژی یا سلامت کار می کنند سر و کار دارید هر کدام را در لیستی جداگانه قرار دهید تا زمانی که وقت دارید بتوایند به اسامی نگاهی بیندازید.


تیم خود را بشناسید. به علاوه تیم ارتباطات و بازاریابی داخلی تان، رسانه را نیز به عنوان عضوی از تیم خود بپذیرید که پیام شما را به گوش ها می رساند. با کار روزنامه نگارانی که سعی دارید با آن ها ارتباط برقرار کنید آشنا شوید. داستان ها و پست های لینکداین و توئیترشان را بخوانید.


رقبای خود را در بشناسید. آلمان، قهرمان جام جهانی گذشته، اخیرا توسط مکزیک که تیمی ضعیف است شکست خورد. شکست آلمان بدین طریق نشان می دهد که هیچوقت نباید قدرت خود را دست کم بگیرید. اینکه تیم روابط عمومی شما کوچک است بدین معنی نیست که در افزایش آگاهی عمومی از شرکت خود موفق نخواهید بود.


به حمله و دفاع خوب نیازمندید. فراموش نکنید علاوه بر استراتژی جامع ارتباطات به برنامه بحران ارتباطات نیز نیازمندید. فقط عواقب قانونی نیست که باید نگرانش باشید. اغلب قضاوت هایی که در دادگاه افکار عمومی بر شما می شود به اندازه قضاوت های دادگاه قانون برای حرفه تان سهمگین است. نتیجه بحران می توانید تاثیری عمیق بر شهرت و ارزش اقتصادی شرکت تان داشته باشد.


بر هدفتان متمرکز باشید. از وسوسه صرفا هدف قرار دادن رسانه هایی که تیراژ بالا دارند پرهیز کنید. حواستان باشد مخاطب هدف شما چه کسی است. چون تیراژ روزنامه ای بالاست دلیلی بر آن نیست که خوانندگان آن خریداران خدمت شما هستند. آنقدر روی نویسندگان و گزارش های سنتی تمرکز نکنید که بلاگر ها را فراموش کنید.


موفقیت هایتان را تبلیغ کنید. برای رقابت و به حداکثر رساندن سرمایه گذاری، روابط عمومی باید بخشی از تلاشهای ارتباطی یکپارچه شما باشد. هرگاه از جایگاه خود در روزنامه مطمئن شدید آن از طریق تمام کانال های دیجیتالی مانند پست کردن در رسانه های اجتماعی و اضافه کردن به اتاق خبر آنلاین تان نشر دهید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


  تحولات رسانه ها؛ سه قرن و اندی پس از انتشار نخستین روزنامه در آمریکا ...


  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


  فرماندار ری: نقش روابط عمومی در شکوفایی مجموعه ها غیر قابل انکار است


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ری احکام خود را دریافت کردند


  هم افزایی دستگاه های مسئول عضو قرارگاه در اطلاع رسانی به موقع


  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


  روابط عمومی‌ دستگاهها در نقش مدعی العموم


  تعامل ایرنا و روابط عمومی ها موجب کاهش آسیب فضای مجازی می شود


  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند