درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 23:03   

علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی

  علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی


ادامه ادامه مطلب یک

سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت

  سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت


ادامه ادامه مطلب دو

سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده

  سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده


ادامه ادامه مطلب سه

درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم

  درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شاهکار روابط عمومی‌ پپسی در سال ۲۰۰۰
  جلسه آموزشی «ارتباط مؤثر با رسانه‌ها» در بنیاد شهید برگزار شد
  سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده
  درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم
  سال 2040 در بریتانیا کشاورزی توسط رباتها انجام خواهد شد
  سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت
  آیا "بیت‌کوین" و یا پول‌های دیجیتالی، دلار را از اریکه رهبری نظام پولی جهان پائین خواهند کشید؟
  با پول‌هایمان چه کنیم؟
  بشیر: «ژورنالیسم علمی» در ایران ناشناخته باقی مانده است
  مشاور روابط عمومی انجمن صنایع خوراک دام ایران منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34133صفحه نخست » رادیو روابط عمومیپنجشنبه، 21 تیر 1397 - 21:31
چگونه کد کیو آر تولید کنیم؟
برای تهیه کد های کیو آر ابزارهای بسیار متنوعی وجود دارد که بهترین ها طبیعتا امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند و با تعداد گوشی های موبایل بیشتری سازگاری لازم را دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روند ساخت و تولید این کدها تقریبا روندی ساده و روان است. برای شروع باید اینچنین پیش بروید:


گام اول: یک تولید کننده کد کیو آر انتخاب کنید
برای تهیه کد های کیو آر ابزارهای بسیار متنوعی وجود دارد که بهترین ها طبیعتا امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند و با تعداد گوشی های موبایل بیشتری سازگاری لازم را دارند.

از دیگر نکاتی که در زمان انتخاب ابزار تولید کننده کد کیو آر باید به آن توجه داشت، امکان شخصی سازی کد بر اساس نوع برند شما و نیز پیگیری عملکرد و دریافت بازخورد از عملکرد کد تولید شده است.

مثلا برخی از این ابزار ها به شما اجازه می دهند که لوگو برند خود را در داخل کد برای مخاطب به نمایش بگذارید که به مخاطب می گوید با اسکن کردن این کد چه نوع اطلاعاتی بدست می‌آورد؟


گام دوم: نوع محتوایی که قصد انتشار آن را دارید، مشخص کنید
اجازه دهید برای ادامه کار ابتدا یکی از چند ابزار معرفی شده در ابتدای این مطلب را انتخاب کرده و چگونگی کار را ادامه دهیم. من از بین گزینه های بالا ابزار qr-code-generator.com برای ادامه کار انتخاب می کنم که به نظر مناسب تر از بقیه می آید.

ابتدا، باید نوع محتوایی را نتخاب کنید که می خواهید کد کیو آر پس از دانلود شدن به مخاطب شما نشان دهد. چنان که در تصویر زیر مشاهده می کنید برای این کار می توانید از بین 10 نوع محتوای مختلف، یکی را انتخاب کنید. ما برای ادامه کار آدرسی را انتخاب می کنیم که مخاطب را به سمت پادکست از قبل تهیه شده ما هدایت کند.

گام سوم: اطلاعات خود را در صفحه ای که باز شده وارد کنید
زمانی که نوع محتوای مورد ترفیع خود با این کد کیو آر را انتخاب کردید، صفحه ای برای شما ظاهر می شود که می توانید در آن اطلاعات مرتبط با کمپین خود را وارد کنید.

اگر می خواهید کد کیو آر شما به عنوان مثال، شماره تلفن یا اطلاعات تماس را در خود ذخیره کند، بخش هایی را می بینید که در آنها می توانید آدرس ایمیل، موضوع یا یک پیام مرتبط با کمپین خود را در آن وارد کنید.

به منظور ذخیره کردن لینک دسترسی به پادکست که در ابتدا انتخاب کردیم، خیلی ساده باید آدرس دسترسی به آن را در بخش مربوطه که در تصویر هم زیر هم نمایش داده است، وارد کنید:


گام چهارم: به دانلود کردن کد کیو آر داینامیک توجه داشته باشید
امکان انتخاب بین دو گزینه داینامیک و استاتیک را در تصویر زیر مشاهده می کنید؟ یک اشکال در ایجاد کدهای کیو آر برای کمپین های بازاریابی این است که اغلب کدها پس از پرینت گرفته شدن دیگر قابل ویرایش شدن نیستن و اطلاعات موجود در آنها را نمی توانیم را تغییر دهیم. اما اگر در این بخش گزینه داینامیک را انتخاب کنیم و کد نهایی ما یک کد داینامیک باشد، امکان ویرایش شدن این اطلاعات برای ما محفوظ باقی می ماند.

با در اختیار داشتن یک حساب عضویت رایگان از سایتی که در ابتدا معرفی شده و برای تهیه این کد از آن استفاده کردیم، می توانید یک نسخه داینامیک از کد کیو آر خود تهیه کنید، از آن اسکن تهیه کنید و سپس فرم قابل ویرایشی را در اختیار بگیرید که در ان قادر به ویرایش اطلاعاتی هستید که مخاطب با اسکن و دانلود کردن کد کیو آر شما به آن دسترسی پیدا می کند.


گام پنجم: آن را شخصی سازی کنید
بخش سرگرم کننده و لذت بخش طراحی و تولید کدهای کیو آر شخصی سازی آنها بر اساس خصوصیات برند شماست. می خواهید کد مورد استفاده شما شبیه به لوگو شما باشد؟ می‌خواهید بازتاب دهنده طراحی کلی وبسایت شما باشد؟ آن هم مشکلی ندارد.

 

منب: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه قم


  آمازون در 2 سال گذشته هیچ مالیاتی در آمریکا پرداخت نکرده است


  دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی: روابط عمومی ها منعکس کننده خواسته های مردم به مسئولان باشند


  بازوند در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه: اطلاع‌رسانی دستاوردها موجب امیدواری مردم می‌شود


  مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی: برای برقراری ارتباط موثرتر با جامعه هدف نیازمند یاری هنرمندان هستیم


  اعتقاد اکثر کانادایی‌ها بر تاثیرات منفی فیس بوک در انتخابات فدرال


  چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟


  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی