درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 آبان 1397 - 18:40   

نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است

  نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است


ادامه ادامه مطلب یک

گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری

  گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری


ادامه ادامه مطلب دو

طعم شیرین روزنامه‌نگاری و نویسندگی

  طعم شیرین روزنامه‌نگاری و نویسندگی


ادامه ادامه مطلب سه

آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز

  آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد
  سه مزیت یک پیشنهاد برای بانک مسکن
  آشنایی با روابط عمومی
  برگزاری دومین کارگاه تخصصی روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
  حمایت بانک سپه از بازسازی و نوسازی 19 هزار مسکن شهری و روستایی در کرمانشاه
  کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» منتشر شد
  دلیل تعطیلی جشنواره مطبوعات و آخرین وضعیت وام خبرنگاران
  نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است
  بهترین تکنیک های روابط عمومی که تاکنون دیده اید
  فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34133صفحه نخست » رادیو روابط عمومیپنجشنبه، 21 تیر 1397 - 21:31
چگونه کد کیو آر تولید کنیم؟
برای تهیه کد های کیو آر ابزارهای بسیار متنوعی وجود دارد که بهترین ها طبیعتا امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند و با تعداد گوشی های موبایل بیشتری سازگاری لازم را دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روند ساخت و تولید این کدها تقریبا روندی ساده و روان است. برای شروع باید اینچنین پیش بروید:


گام اول: یک تولید کننده کد کیو آر انتخاب کنید
برای تهیه کد های کیو آر ابزارهای بسیار متنوعی وجود دارد که بهترین ها طبیعتا امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند و با تعداد گوشی های موبایل بیشتری سازگاری لازم را دارند.

از دیگر نکاتی که در زمان انتخاب ابزار تولید کننده کد کیو آر باید به آن توجه داشت، امکان شخصی سازی کد بر اساس نوع برند شما و نیز پیگیری عملکرد و دریافت بازخورد از عملکرد کد تولید شده است.

مثلا برخی از این ابزار ها به شما اجازه می دهند که لوگو برند خود را در داخل کد برای مخاطب به نمایش بگذارید که به مخاطب می گوید با اسکن کردن این کد چه نوع اطلاعاتی بدست می‌آورد؟


گام دوم: نوع محتوایی که قصد انتشار آن را دارید، مشخص کنید
اجازه دهید برای ادامه کار ابتدا یکی از چند ابزار معرفی شده در ابتدای این مطلب را انتخاب کرده و چگونگی کار را ادامه دهیم. من از بین گزینه های بالا ابزار qr-code-generator.com برای ادامه کار انتخاب می کنم که به نظر مناسب تر از بقیه می آید.

ابتدا، باید نوع محتوایی را نتخاب کنید که می خواهید کد کیو آر پس از دانلود شدن به مخاطب شما نشان دهد. چنان که در تصویر زیر مشاهده می کنید برای این کار می توانید از بین 10 نوع محتوای مختلف، یکی را انتخاب کنید. ما برای ادامه کار آدرسی را انتخاب می کنیم که مخاطب را به سمت پادکست از قبل تهیه شده ما هدایت کند.

گام سوم: اطلاعات خود را در صفحه ای که باز شده وارد کنید
زمانی که نوع محتوای مورد ترفیع خود با این کد کیو آر را انتخاب کردید، صفحه ای برای شما ظاهر می شود که می توانید در آن اطلاعات مرتبط با کمپین خود را وارد کنید.

اگر می خواهید کد کیو آر شما به عنوان مثال، شماره تلفن یا اطلاعات تماس را در خود ذخیره کند، بخش هایی را می بینید که در آنها می توانید آدرس ایمیل، موضوع یا یک پیام مرتبط با کمپین خود را در آن وارد کنید.

به منظور ذخیره کردن لینک دسترسی به پادکست که در ابتدا انتخاب کردیم، خیلی ساده باید آدرس دسترسی به آن را در بخش مربوطه که در تصویر هم زیر هم نمایش داده است، وارد کنید:


گام چهارم: به دانلود کردن کد کیو آر داینامیک توجه داشته باشید
امکان انتخاب بین دو گزینه داینامیک و استاتیک را در تصویر زیر مشاهده می کنید؟ یک اشکال در ایجاد کدهای کیو آر برای کمپین های بازاریابی این است که اغلب کدها پس از پرینت گرفته شدن دیگر قابل ویرایش شدن نیستن و اطلاعات موجود در آنها را نمی توانیم را تغییر دهیم. اما اگر در این بخش گزینه داینامیک را انتخاب کنیم و کد نهایی ما یک کد داینامیک باشد، امکان ویرایش شدن این اطلاعات برای ما محفوظ باقی می ماند.

با در اختیار داشتن یک حساب عضویت رایگان از سایتی که در ابتدا معرفی شده و برای تهیه این کد از آن استفاده کردیم، می توانید یک نسخه داینامیک از کد کیو آر خود تهیه کنید، از آن اسکن تهیه کنید و سپس فرم قابل ویرایشی را در اختیار بگیرید که در ان قادر به ویرایش اطلاعاتی هستید که مخاطب با اسکن و دانلود کردن کد کیو آر شما به آن دسترسی پیدا می کند.


گام پنجم: آن را شخصی سازی کنید
بخش سرگرم کننده و لذت بخش طراحی و تولید کدهای کیو آر شخصی سازی آنها بر اساس خصوصیات برند شماست. می خواهید کد مورد استفاده شما شبیه به لوگو شما باشد؟ می‌خواهید بازتاب دهنده طراحی کلی وبسایت شما باشد؟ آن هم مشکلی ندارد.

 

منب: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  جایگاه از بالا به پایین در فضای روزنامه نگاری علم ما وجود دارد


  مقاله/ برنامه ریزی بر پایه سناریو ، چراغ راه یک روابط عمومی موفق


  در کار خود بهترین باشید


  10 نکته کاربردی درباره اندازه گیری و ارزیابی روابط عمومی


  تودیع و معارفه رئیس جدیداداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی


  ترابی، مدیر امور مشتریان و روابط عمومی بانک صنعت و معدن شد


  مدیر جدید روابط عمومی انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد


  2 پیام رسان بومی مورد حمایت بیشتر دولت قرار می گیرند


  بازدید رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت ارشاد از ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری