درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 2 مهر 1397 - 10:55   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین

  اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با دو نمونه موفق بازاریابی محتوا در صنعت نوشیدنی

  آشنایی با دو نمونه موفق بازاریابی محتوا در صنعت نوشیدنی


ادامه ادامه مطلب سه

نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن

  نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق
  پویش رسانه ای
  سکوت مدیریتی در برابر افکار عمومی!
  مهارت‌ها و الزامات یک مدیر روابط عمومی
  «حسن مظفری» مدیرکل روابط‌عمومی استانداری زنجان شد
  پرداخت 11 هزار فقره تسهیلات بانک ملّی ایران برای خود اشتغالی و مشاغل خانگی
  انتصاب معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران
  معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام کرد؛ تسهیلاتی برای توسعه رسانه‌ها در فضای مجازی
  سازمان بورس عضو انجمن بین المللی روابط عمومی شد
  تسهیلات ویژه برای توسعه رسانه‌ها در فضای مجازی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34128صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 21 تیر 1397 - 00:17
رده بندی شاخص نوآوری جهانی اقتصاد اعلام شد
شاخص نوآوری نقش نوآوری را به عنوان محرک رشد اقتصادی و رفاه کشورها مهم و کلیدی می شناسد و کشورها را با استفاده از 81 معیار در موضوعات مختلف از جمله آموزش، دسترس پذیری و انگیزه بخشی استعدادها و انتقال نیروها بین مرزها و بین شهرها رتبه بندی می کند. GII یک مرجع مهم در نوآوری بوده است؛ به‌طوری‌که تصمیم‌گیران سیاسی با هدف توسعه عملکرد نوآوری کشورها از آن به‌عنوان یک ابزار استفاده می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) شاخص نوآوری نقش نوآوری را به عنوان محرک رشد اقتصادی و رفاه کشورها مهم و کلیدی می شناسد و کشورها را با استفاده از 81 معیار در موضوعات مختلف از جمله آموزش، دسترس پذیری و انگیزه بخشی استعدادها و انتقال نیروها بین مرزها و بین شهرها رتبه بندی می کند. GII یک مرجع مهم در نوآوری بوده است؛ به‌طوری‌که تصمیم‌گیران سیاسی با هدف توسعه عملکرد نوآوری کشورها از آن به‌عنوان یک ابزار استفاده می‌کنند.
 
 بر همین اساس برای هشتمین سال متوالی سوئیس توانست مقام اول را به عنوان نوآورترین اقتصاد جهان در شاخص نوآوری به خود اختصاص دهد. پس از سوئیس، هلند، سوئد، انگلیس، سنگاپور، آمریکا، فنلاند، دانمارک، آلمان و ایرلند در رده‌های دوم تا دهم این رده‌بندی قرار گرفته‌اند.
 
 اسرائیل، کره جنوبی، ژاپن، هنگ کنگ، لوکزامبورگ، فرانسه، چین، کانادا، نروژ و استرالیا نیز به ترتیب در رده‌های بعدی نوآورترین کشورهای جهان در شاخص شاخص نوآوری 2018 قرار گرفته‌اند. چین برای نخستین بار موفق شده است در جمع ۲۰ کشور برتر نوآور قرار گیرد که موفقیتی برای دولت این کشور محسوب می‌شود.
 
 فرانسیس گوری- دبیر کل سامان مالکیت فکری- گفت: صعود سریع چین در رده‌بندی نشان‌دهنده مسیر استراتژیک تعیین شده توسط مقامات عالی این کشور برای توسعه ظرفیت‌های نوآورانه در این کشور و حرکت به سمت تغییرات بنیادی در بخش‌های اقتصادی و صنایع دانش بنیان‌تر برای حفظ مزیت‌های رقابتی است.
 
  این هشتمین سال متوالی است که سوئیس به عنوان نوآورترین اقتصاد جهان در لیست شاخص نوآوری معرفی می‌شود. این کشور در رده اول یا دوم شاخص‌های این رده‌بندی چون شاخص‌های مرتبط با ” آی پی”، تولیدات با تکنولوژی بالا و متوسط، مخارج تحقیق و توسعه و کیفیت دانشگاه‌های داخلی قرار دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  تقویم روز ارتباطات/ درگذشت امپراتور رسانه ای آلمان


  تلاش زن عکاس برای به تصویر کشیدن حمله تروریستی اهواز


  درخشش عکاسان ایرانی در عکاسی محیط زیست 2018


  اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین


  انتصاب معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران


  سکوت مدیریتی در برابر افکار عمومی!


  مشروعیت و کارآیی


  مهارت‌ها و الزامات یک مدیر روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران