درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 آبان 1397 - 19:03   

نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است

  نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است


ادامه ادامه مطلب یک

گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری

  گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری


ادامه ادامه مطلب دو

طعم شیرین روزنامه‌نگاری و نویسندگی

  طعم شیرین روزنامه‌نگاری و نویسندگی


ادامه ادامه مطلب سه

آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز

  آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد
  سه مزیت یک پیشنهاد برای بانک مسکن
  آشنایی با روابط عمومی
  برگزاری دومین کارگاه تخصصی روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
  حمایت بانک سپه از بازسازی و نوسازی 19 هزار مسکن شهری و روستایی در کرمانشاه
  کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» منتشر شد
  دلیل تعطیلی جشنواره مطبوعات و آخرین وضعیت وام خبرنگاران
  نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است
  بهترین تکنیک های روابط عمومی که تاکنون دیده اید
  فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34122صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 تیر 1397 - 13:48
امور غیرتخصصی و قابل واگذاری روابط عمومی ها به بخش خصوصی واگذار شود
باید بستری ایجاد شود که امور غیرتخصصی به بخش خصوصی واگذار گردد؛ چرا که با این کار هم بهره وری افزایش خواهد یافت و هم نظارت عالیه بر روند اقدامات روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تقویت خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی که در نشست کارگروه مدیران کل روابط عمومی های منطقه ۵ کشور در مشهد مقدس سخن می گفت، با بیان مطلب فوق افزود: باید بستری ایجاد شود که امور غیرتخصصی به بخش خصوصی واگذار گردد؛ چرا که با این کار هم بهره وری افزایش خواهد یافت و هم نظارت عالیه بر روند اقدامات روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تقویت خواهد شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ عباسعلی بهاری، ارتقای جایگاه و نیز ساختار روابط عمومی ها در ادارات را مورد تاکید قرار داد و افزود: ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها از مهمترین اقداماتی است که باید مورد توجه جدی وزارت کشور،استانداری ها و سایر وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی قرار داشته باشد تا از این طریق، اقدامات دولت بیش از گذشته در افکار عمومی مورد توجه قرار گیرد.


وی، با اشاره به اینکه حوزه کاری روابط عمومی ها حوزه پرکار و گسترده ای است، یادآور شد: فراهم کردن امکان ارتقاء کارشناسان بخش های مختلف روابط عمومی از مهمترین ملزومات پیشرفت و تقویت این حوزه است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود، نگاه برخی مدیران به جایگاه روابط عمومی ها را مورد انتقاد قرار داد و اظهار کرد: حوزه روابط عمومی حوزه کاملا تخصصی و دارای اهمیت ویژه است؛ از این رو پست های تعریف شده ذیل روابط عمومی ها باید تخصصی و فنی دیده شوند و قطعاً با این اقدام، انگیزه کارشناسان و فعالین این حوزه نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.


بهاری ، با تاکید بر اینکه کار روابط عمومی باید همچون کار خبرنگاری جزو مشاغل سخت محسوب گردد، ادامه داد: برای این کار لازم است پیگیری های لازم از طریق هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی انجام شود تا روابط عمومی ها به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند.


وی، گرایش مردم به شبکه های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت باید بستری جهت گسترش و تقویت شبکه های اجتماعی مستقل در کشور فراهم کند تا تاثیرگذاری و اعتماد مردم به پیام رسان های داخلی افزایش یابد.


بهاری، اعتماد مردم را اصلی ترین سرمایه مسئولین و همچنین رسانه ها و شبکه های اجتماعی دانست و گفت: پیام رسان های داخلی در حال حاضر به لحاظ فنی و ساختاری دارای ضعف های شدیدی هستند که برای اصلاح این روند باید برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد.


وی، در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری اولین جشنواره روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان خراسان جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان،تعداد۷ شاخص تخصصی و ۲۷ زیر شاخص تعریف شد و پس از ارزیابی، نتایج بسیار خوبی نیز حاصل گردیده است.


این گزارش حاکیست؛ اولین نشست کارگروه مدیران کل روابط عمومی استانداری های منطقه ۵ کشور شامل استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی، یزد ، کرمان و سیستان بلوچستان با حضور دکتر شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، روز گذشته در مشهد مقدس برگزار گردید.مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی که در نشست کارگروه مدیران کل روابط عمومی های منطقه ۵ کشور در مشهد مقدس سخن می گفت، با بیان مطلب فوق افزود: باید بستری ایجاد شود که امور غیرتخصصی به بخش خصوصی واگذار گردد؛ چرا که با این کار هم بهره وری افزایش خواهد یافت و هم نظارت عالیه بر روند اقدامات روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تقویت خواهد شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ عباسعلی بهاری، ارتقای جایگاه و نیز ساختار روابط عمومی ها در ادارات را مورد تاکید قرار داد و افزود: ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها از مهمترین اقداماتی است که باید مورد توجه جدی وزارت کشور،استانداری ها و سایر وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی قرار داشته باشد تا از این طریق، اقدامات دولت بیش از گذشته در افکار عمومی مورد توجه قرار گیرد.
وی، با اشاره به اینکه حوزه کاری روابط عمومی ها حوزه پرکار و گسترده ای است، یادآور شد : فراهم کردن امکان ارتقاء کارشناسان بخش های مختلف روابط عمومی از مهمترین ملزومات پیشرفت و تقویت این حوزه است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود، نگاه برخی مدیران به جایگاه روابط عمومی ها را مورد انتقاد قرار داد و اظهار کرد: حوزه روابط عمومی حوزه کاملا تخصصی و دارای اهمیت ویژه است؛ از این رو پست های تعریف شده ذیل روابط عمومی ها باید تخصصی و فنی دیده شوند و قطعاً با این اقدام، انگیزه کارشناسان و فعالین این حوزه نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.


بهاری ، با تاکید بر اینکه کار روابط عمومی باید همچون کار خبرنگاری جزو مشاغل سخت محسوب گردد، ادامه داد: برای این کار لازم است پیگیری های لازم از طریق هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی انجام شود تا روابط عمومی ها به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند.


وی، گرایش مردم به شبکه های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت باید بستری جهت گسترش و تقویت شبکه های اجتماعی مستقل در کشور فراهم کند تا تاثیرگذاری و اعتماد مردم به پیام رسان های داخلی افزایش یابد.


بهاری، اعتماد مردم را اصلی ترین سرمایه مسءولین و همچنین رسانه ها و شبکه های اجتماعی دانست و گفت: پیام رسان های داخلی در حال حاضر به لحاظ فنی و ساختاری دارای ضعف های شدیدی هستند که برای اصلاح این روند باید برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد.


وی، در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری اولین جشنواره روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت : در راستای ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان،تعداد۷ شاخص تخصصی و ۲۷ زیر شاخص تعریف شد و پس از ارزیابی، نتایج بسیار خوبی نیز حاصل گردیده است.


این گزارش حاکیست؛ اولین نشست کارگروه مدیران کل روابط عمومی استانداری های منطقه ۵ کشور شامل استان خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی، یزد ، کرمان و سیستان بلوچستان با حضور دکتر شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، روز گذشته در مشهد مقدس برگزار گردید.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  جایگاه از بالا به پایین در فضای روزنامه نگاری علم ما وجود دارد


  مقاله/ برنامه ریزی بر پایه سناریو ، چراغ راه یک روابط عمومی موفق


  در کار خود بهترین باشید


  10 نکته کاربردی درباره اندازه گیری و ارزیابی روابط عمومی


  تودیع و معارفه رئیس جدیداداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی


  ترابی، مدیر امور مشتریان و روابط عمومی بانک صنعت و معدن شد


  مدیر جدید روابط عمومی انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد


  2 پیام رسان بومی مورد حمایت بیشتر دولت قرار می گیرند


  بازدید رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت ارشاد از ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری