درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 2 مهر 1397 - 10:55   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین

  اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با دو نمونه موفق بازاریابی محتوا در صنعت نوشیدنی

  آشنایی با دو نمونه موفق بازاریابی محتوا در صنعت نوشیدنی


ادامه ادامه مطلب سه

نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن

  نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق
  پویش رسانه ای
  سکوت مدیریتی در برابر افکار عمومی!
  مهارت‌ها و الزامات یک مدیر روابط عمومی
  «حسن مظفری» مدیرکل روابط‌عمومی استانداری زنجان شد
  پرداخت 11 هزار فقره تسهیلات بانک ملّی ایران برای خود اشتغالی و مشاغل خانگی
  انتصاب معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران
  معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام کرد؛ تسهیلاتی برای توسعه رسانه‌ها در فضای مجازی
  سازمان بورس عضو انجمن بین المللی روابط عمومی شد
  تسهیلات ویژه برای توسعه رسانه‌ها در فضای مجازی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34117صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 20 تیر 1397 - 11:50
فعالیت 111 هزار کانال و بیش از 87 هزار گروه در «بله»
«بله» با قابلیت های متداول یک پیام رسان، امکان بهره مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول و... را نیز فراهم کرده تا علاوه بر کاربران عادی، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی هم بتوانند ضمن مدیریت کانال و گروه های معرف خدمات و محصولات خود، به راحتی از خدمات مالی در بستر یک پیام رسان هم استفاده کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «بله» با قابلیت های متداول یک پیام رسان، امکان بهره مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول و... را نیز فراهم کرده تا علاوه بر کاربران عادی، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی هم بتوانند ضمن مدیریت کانال و گروه های معرف خدمات و محصولات خود، به راحتی از خدمات مالی در بستر یک پیام رسان هم استفاده کنند.
 
 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام رسان «بله» اکنون بیش از یک میلیون و 900 هزار عضو دارد و در فصل بهار امسال تعداد کاربران فعال ماهانه آن به بیش از یک میلیون و 100 هزار کاربر رسیده است.
 
 «بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را داراست.
 
 این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 16 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.
 
 در بهار امسال بیش از سه میلیون تراکنش کارت به کارت و بیش از پنج میلیون و 600 هزار تراکنش مالی موفق در پیام رسان «بله» به ثبت رسید. همچنین طی این مدت، بیش از یک هزار و 300 میلیارد تومان انتقال پول از طریق این پیام رسان انجام شده است.
 
 «بله» به جهت قابلیت های متمایز خود نسبت به دیگر پیام رسان ها، بستر مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات و رونق کسب و کارهای اینترنتی نیز محسوب می شود به طوری که در سه ماه نخست امسال بیش از 111 هزار کانال و بیش از 87 هزار گروه در «بله» فعال بوده که 21 میلیارد تومان نیز انتقال پول به صورت روزانه در این پیام رسان صورت گرفته است. همچنین در مدت مذکور، بیش از 50 هزار تراکنش موفق کارت به کارت روزانه به ثبت رسید.
 
 ارسال درخواست پول همزمان با استفاده از فضای این پیام رسان، قابلیت متمایز دیگری است که می تواند برای صاحبان کسب و کارها بسیار پرکاربرد باشد.
 
 آمارها نشان می دهد در بهار امسال 62 هزار درخواست پول در این پیام رسان ارسال شده است.
 
 با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیام رسان به‌صورت متوسط ۹۹.۸ درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.
 
 «بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است بدین ترتیب کاربران فضای مجازی می توانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیام رسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به صورت همزمان و ایمن انجام دهند.
 
 نسخه رومیزی (دسکتاپ) این پیام رسان نیز به تازگی برای سیستم‌ عامل‌های ویندوز و لینوکس ارایه شد تا کاربران با استفاده از نسخه رومیزی «بله» نیز بتوانند به همه امکانات نسخه های مبتنی بر تلفن همراه و وب دسترسی داشته باشند.
 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  تقویم روز ارتباطات/ درگذشت امپراتور رسانه ای آلمان


  تلاش زن عکاس برای به تصویر کشیدن حمله تروریستی اهواز


  درخشش عکاسان ایرانی در عکاسی محیط زیست 2018


  اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین


  انتصاب معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران


  سکوت مدیریتی در برابر افکار عمومی!


  مشروعیت و کارآیی


  مهارت‌ها و الزامات یک مدیر روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران