درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:24   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34073صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 24 مرداد 1397 - 07:44
سه راه برای پخش مقاله های خبری در تلویزیون
هر ایستگاهی بر اساس امکاناتی که دارد به جمع آوری خبرهای محلی می‌پردازد. برای پخش مقاله های خبری تان در تلویزیون محلی، سه راه وجود دارد: می‌توانید به بخش خبری تلفن کرده و با مدیر تحریریه گفتگو کنید و خلاصه ای از نکات مهم مقاله خود را به او بگویید؛ می‌توانید مقاله‌ خبری را پست کنید. یا یک نوار ویدیویی از آن تهیه کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هر ایستگاهی بر اساس امکاناتی که دارد به جمع آوری خبرهای محلی می‌پردازد. برای پخش مقاله های خبری تان در تلویزیون محلی، سه راه وجود دارد: می‌توانید به بخش خبری تلفن کرده و با مدیر تحریریه گفتگو کنید و خلاصه ای از نکات مهم مقاله خود را به او بگویید؛ می‌توانید مقاله‌ خبری را پست کنید. یا یک نوار ویدیویی از آن تهیه کنید.


اگر می‌خواهید در شهر خودتان به یک ایستگاه تلویزیونی مقاله‌ای بفرستید، راه اول بسیار عملی تر از راههای دیگر است. برای فرستادن مقاله‌ها به ایستگاههای خارج از شهر، می‌توانید مقاله ها را همراه با فیلم یا نوارهای ویدیویی بفرستید.

 

برخی از مردم این راه را ترجیح می‌دهند که وقتی یک ایستگاه محلی/ منطقه ای یک مقاله‌ خبری را پوشش می‌دهد، مسئول روابط عمومی سعی بر تهیه نوارهای ویدیویی اضافی برای موضوع مورد نظر می‌کند.

 

با این کار، خبرها به موقع به ایستگاههای بعدی رسیده و آنها می‌توانند مقاله را در برنامه بعدی خود جای دهند. بطور مثال، ایستگاهی در هاریسبورگ ممکن است خبری در فیلادلفیا را پوشش ندهد اما می‌تواند در صورت بودن نوار آن مقاله از آن خبر در برنامه های خود استفاده کند.


شبکه های اصلی نیز دارای بخشهای جمع آوری اطلاعات هستند که تمامی اطلاعات را از سرتاسر دنیا جمع آوری می‌کنند. شبکه ها در مناطق و شهرهای مختلف اعم از خارجی و داخلی دارای نمایندگی‌هایی هستند. بعلاوه، یک شبکه می‌تواند با اجازه از یک شبکه از برنامه های وابسته به آن شبکه نیز استفاده کند. همچنین شبکه‌ها می‌توانند با استفاده از خدمات مخابرات، خبرها را به دست آورند.


برای راه یافتن به یک شبکه باید خبرها بیسار جذاب باشند. خبرها باید از اهمیت ملی زیادی برخوردار بوده و یا بقدری مورد توجه عموم باشند که تقریباً توجه همگان را به خود جلب کنند.


اگر شما متقاعد شدید که خبر مورد نظرتان ارزش ملی دارد باید به نزدیکترین دفتر شبکه مورد نظرتان تلفن کرده و با بخش تحریریه آن گفتگو کنید. موارد مهم مقاله خود را به او بگویید و از آنها بپرسید که آیا این موضوع موردعلاقه آنان هست؟ اگر چنین است، پس شما باید وقت و مکانی را به یک تیم خبری اختصاص داده و مقاله خود را تهیه کنید.


به خاطر داشته باشید که تهیه خبر، رساندن آن به استودیوی پخش خبر و پخش آن زمان زیادی می‌خواهد. اگر خبرداغی در دست دارید، باید آن را صبح زود به شبکه برسانید تا بتوانید آن را برای عصر آماده کنید. در خبرهای صبح معمولاً از خبرهای عصر روز قبل استفاده می‌شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد