درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:53   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34060صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 14 تیر 1397 - 16:00
مرحله دوم ارزیابی روابط عمومی‌های خراسان جنوبی آغاز شد
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه عملکرد روابط عمومی ها باید اعلام و رسانه ای شود، گفت:ارزیابی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در مرحله دوم آغاز شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه عملکرد روابط عمومی ها باید اعلام و رسانه ای شود، گفت:ارزیابی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در مرحله دوم آغاز شده است.
 
 به گزارش شارا، عباسعلی بهاری ظهر پنجشنبه در شورای اطلاع رسانی استان، اظهار کرد: وب سایت اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی به صورت آزمایشی طراحی و طی هفته آینده راه اندازی خواهد شد.
 
 وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی برای فعالیت در این سایت به گروه های مختلف تقسیم شده اند، افزود: به محض راه اندازی وب سایت اطلاع رسانی؛ تمام دستگاه های اجرایی استان باید برنامه های خود را برای بارگذاری در این سایت اعلام کنند.
 
 مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رصد کردن تمام فعالیت های دستگاه ها یکی از مزایای این سایت است، گفت: ارزیابی روابط عمومی دستگاه های اجرایی نیز در مرحله دوم آغاز شده است.
 
 وی با بیان اینکه عملکرد روابط عمومی ها باید اعلام و رسانه ای شود، عنوان کرد: در ارزیابی روابط عمومی ها هفت شاخص در نظر گرفته شده است که فعالیت ارتباط رسانه ای اولین و مهم ترین این شاخصه ها است.
 
 بهاری ادامه داد: فعالیت روابط الکترونیک، فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی، فعالیت های تبلیغاتی، نمایشگاهی و سمعی بصری، فعالیت های ارتباطات مردمی، فعالیت های انتشاراتی و واگذاری امور به بخش خصوصی از دیگر شاخص های ارزیابی روابط عمومی ها است.
 
 وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال گذشته سازمان جهاد کشاورزی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل میراث فرهنگی استان به ترتیب رتبه های اول تا سوم روابط عمومی های برتر استان را کسب کرده اند، افزود: اطلاعات ۱۱۲ دستگاه بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفته است.
 
 مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با نمره ۱۸.۱ از ۱۰۰ امتیاز در رتبه شصت و سوم، اداره کل تامین اجتماعی با کسب امتیاز ۱۸.۴ در رتبه شصت و دانشگاه صنعتی با کسب امتیاز ۱۸.۹۳ جزء روابط عمومی های ضعیف در استان هستند.
 
 وی ادامه داد: بخشداری طبس گلشن، شهرداری های عشق آباد، نهبندان، شوسف، آرین شهر و طبس مسینا نیز جزء روابط عمومی های آنها ضعیف عمل کرده اند.
 
 بهاری بیان کرد: دستگاه های اجرایی به ۱۰ گروه فرمانداری ها، بخشداری و شهرداری، رسته های نظامی و امنیتی، مراکز پژوهشی، بانک ها، شرکت های دولتی، ادارات کل اقتصادی، ادارات کل فرهنگی، اجتماعی و ادارات کل خدماتی دسته بندی شده اند.
 
 وی افزود: آرشیوی از فیلم ها و مستنداتی در خصوص حضور مقامات در استان نیز در سایت شورای اطلاع رسانی قرار داده شود.
 
 انتهای پیام/
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد