درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:45   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34009صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 9 تیر 1397 - 14:08
نقش روابط عمومی دستگاه ها در کمک به تحقق اهداف دولت
مدرس علوم ارتباطات،گفت: روابط عمومی ها با همدلی و همراهی دولت و استفاده از تکنیک ها و تاکتیک های متقاعد سازی و ارتباطی می توانند درشرایط بحران آرامش را به جامعه برگرداند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدرس علوم ارتباطات،گفت: روابط عمومی ها با همدلی و همراهی دولت و استفاده از تکنیک ها و تاکتیک های متقاعد سازی و ارتباطی می توانند درشرایط بحران آرامش را به جامعه برگرداند.

حمید شکری خانقاه روز شنبه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری در جمع مدیران ارشد دولت با تاکید بر پاسخگویی به مردم گفت: اکنون فرصت مغتنمی است تا روابط عمومی ها با مسئولیت سنگینی که برعهده دارند در تبدیل شرایط تهدید به فرصت، نقش خود را ایفا کنند.

شکری خانقاه در عین حال گفت که'متاسفانه تاکنون دولت ها درک درستی از روابط عمومی نداشته و تنها در شرایط بحران به روابط عمومی روی آورده اند.

این مدرس ارتباطات تصریح کرد: در کشور فاقد متولی کارآمد برای روابط عمومی ها هستیم و به نوعی می توان گفت که نهاد روابط عمومی در این سالها به حال خود رها شده است.

به گفته شکری خانقاه، روابط عمومی در بالاترین مدل ارتباطی خود، درگیر اطلاع‌رسانی از عملکرد سازمانی و برگزاری مراسم و مناسبت های خود به صورت کلیشه ای و سنتی هستند این درحالی است که روابط عمومی فقط اطلاع رسانی نیست؛ بلکه روابط عمومی مدیریت ارتباطات اجتماعی و ارتباطات انسانی است.

**روابط عمومی راهبردی یا اطلاع رسانی
نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی،اظهار داشت: روابط عمومی دولتی برای مدیریت ارتباطات انسانی هیچ برنامه و راهبرد ارتباطی منسجمی ندارد از این رو اکنون فرصت آن رسیده است در شرایط حادی که کشور با آن مواجه است، دولت برای تثبیت موقعیت راهبردی روابط عمومی یکپارچه چاره ای بیاندیشد.

شکری با پیش بینی شرایط سخت آینده ،تصریح کرد: بحران ها برای کشور هزینه های بسیار زیادی تحمیل می کنند که از جمله مهمترین بحرانها، ابهام در ارتباطات دولت با افکارعمومی و مردم است.

این مدرس علوم ارتباطات و روابط عمومی به عنوان نخستین گام عملی برای کمک به حل بحران ها گفت: باید در راس هرم قدرت (بویژه ریاست جمهوری و به طور اخص هیئت وزیران و استانداری ها ) به روابط عمومی ها جایگاه و موقعیت حرفه ای داده شود تا از استقلال حرفه‌ای برخوردار شوند، بودجه و امکانات متناسب در اختیارشان گذاشته شود،از مشاوره تخصصی آنها بهره برداری شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی باید به عنوان مشاور ارتباطی مدیریت عالی دستگاه در تصمیم گیری های مدیریتی ایفای نقش کرده و در انتصاب و انتخاب مدیران روابط عمومی شجاع، باتجربه و متخصص و جابجایی مدیران غیر حرفه ای بسیار جدی باشند.

** کار روابط عمومی ها کلیشه ای نباید باشد
شکری خانقاه افزود: روابط عمومی ها نیز برای افزایش بهره ‌وری و ایفای نقش مفید مدیریتی درچنین شرایط حادی نیاز به بهبود شرایط و تحول درفرآیند های ارتباطی خود دارند از این رو آنها بایستی ازخودشان شروع کنند.

وی یادآور شد: روابط عمومی ها باید انگیزه های کاری خود را بالا برده و آموزش های تخصصی را به عنوان یک ضرورت جدی بگیرند و به نقش آفرینی خود درحل بحران‌های اجتماعی و ارتباطات انسانی و اجتماعی باور داشته باشند.

به گفته این مدرس ارتباطات،روابط عمومی ها برای حل چنین بحران‌هایی ودرچنین شرایطی بایستی برنامه‌های موردی ارتباطی تدوین کرده و از کارهای کلیشه‌ای و مراسم گرایی پرهیز و اجتناب جدی کنند یا از آنها به صورتی هوشمندانه و در قالب یک برنامه - ارتباطی مدون برای ایجاد آرامش و افزایش آگاهی عمومی درجهت اعتماد سازی با تکنیک های اقناعی بهره برداری ارتباطی کنند.

** روابط عمومی ها نباید واقعیات را تحریف کنند
مدرس دانشکده خبر ادامه داد: روابط عمومی ها باید کارگاه های آموزشی متعددی در حوزه های مختلف از جمله مسئله شناسی ارتباطی، پژوهش‌های افکار عمومی، مخاطب شناسی، ارتباطات موثر، مهارتهای ارتباطی کلامی و غیرکلامی، اصول و فنون روابط عمومی به صورت تخصصی، مدیریت افکارعمومی، مدیریت استراتژیک و برنامه نویسی در شرایط بحران، اصول تدوین کمپین های ارتباطی و انواع دیگر آموزش های تخصصی مورد نیاز را بگذراند.

وی افزود: همچنین روابط عمومی ها برای تقویت نیروی انسانی خود بایستی سرمایه گذاری کرده و آموزش نیروی انسانی را جدی بگیرند. از طرفی می‌بایست اصول اخلاقی را در ارتباطات اجتماعی کامل مدنظر قرار دهند یعنی واقعیت ها را تحریف نکنند با مردم صادق باشند و شفافیت سازمانی را بر هرگونه کتمان و پنهانکاری در اولویت قرار دهند.

** آمادگی کامل روابط عمومی برای ایفای نقش و کمک به دولت
این پیشکسوت حرفه روابط عمومی و ارتباطات در ادامه تاکید کرد: جامعه روابط عمومی اعم از انجمن ها و تشکل های روابط عمومی و متخصصان مستقل و اساتید و کارشناسان این حوزه باید فعالانه،هوشمندانه و مسئولانه تر در جهت اعتلای نظام ارتباطی کشور نقش آفرینی کنند.

شکری خانقاه افزود: متاسفانه با وجود اقدامات و تلاش های آنها در برگزاری سمینارها و جشنواره های متعدد، سکوت و انفعال این تشکل ها و متخصصان در بسیاری از رویداد های جاری کشور بطور غیر منتظره ای مشهود است.

ویتاکید کرد: راهکارهای پیشنهادی کاربردی و حرفه ای وجود دارد لذا کافی است عزم لازم وجود داشته و گام جدی برداشته شود تا جامعه روابط عمومی هوشمند و راهبردی، قادر به حل بحران افکار عمومی در سطوح ملی، منطقه ای و سازمانی شود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت نکات مهمی را همچون ایستادگی دولت در برابر مشکلات، راه های پیش پای ملت در مواجهه با آمریکا، دوری از اختلافات داخلی و ایجاد انسجام ملی، صرفه جویی و نظارت مردم بر امور، تصمیم بزرگ ملت و دولت برای ایستادگی در برابر فشار ها، تدوین برنامه در بخش های اشتغال، مبارزه با فقر، تنظیم بازار و تولید ، هدایت درست نقدینگی، ضرورت ساماندهی بازار، بازگو کردم حقایق به مردم از سوی مسئولان،حمایت رهبر انقلاب از مصوبات سران قوا ، ضرورت کمک بخش خصوصی به دولت ، پاسخگویی با هدف مقابله با تشویش اذهان عمومی ، نظارت مردم بر امور برای کمک به دولت و... مطرح کرد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد