درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 آبان 1400 - 02:14   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد


ادامه ادامه مطلب سه

پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا

  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارایه توضیحات کافی جایگزین در ارتباطات
  آشنایی با روابط عمومی
  با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال 2021
  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها
  همگامی با انتظارات مشتری
  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران
  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا
  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33997صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 10 تیر 1397 - 09:48
راهنمایی‌هایی دربارة اصول اخلاقی
سازمانهای تخصصی بسیاری مانند انجمن بین‌المللی روابط عمومی، انجمن بین‌المللی روابط تجاری و انجمن روابط عمومی آمریکا استانداردهایی را برای اصول اخلاقی در روابط عمومی تعیین کرده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سازمانهای تخصصی بسیاری مانند انجمن بین‌المللی روابط عمومی، انجمن بین‌المللی روابط تجاری و انجمن روابط عمومی آمریکا استانداردهایی را برای اصول اخلاقی در روابط عمومی تعیین کرده‌اند. در اینجا به بخشهایی از قوانین 17 گانة انجمن روابط عمومی آمریکا (PRSA) دربارة روابط عمومی نوشتاری و روابط رسانه‌ای اشاره می‌کنیم:

• یک عضو باید زندگی حرفه‌ای خود را با علایق عمومی مطابقت دهد.

• یک عضو باید به استانداردهای سادگی و حقیقت‌گویی وفادار مانده، و از دعاوی غیر معقول یا قیاس‌های ناعادلانه و تأیید عقاید فرض گرفته از دیگران پرهیز کند.

• یک عضو نباید دانسته اطلاعات گمراه کننده و غلط را منتشر کند و باید طبق اصول ارتباطی صحیح عمل کند.

• یک عضو نباید به هیچ وجه در فرایندی که قصد آن تخریب درستی و راستی کانالهای ارتباطی یا دولتی است شرکت کند.

• یک عضو باید برای معرفی عمومی اسم هر کارفرمایی که هر نوع سند ارتباطی توسط وی تهیه شده است آماده باشد.

• یک عضو نباید از هیچ فردی یا سازمانی برای ابراز خدمتگزاری نسبت به یک نهضت مشخص استفاده کند.

• یک عضو نباید رسیدن به نتایجی مشخص و فراتر از امکانات اعضای سازمان تضمین کند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک


  همگامی با انتظارات مشتری


  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها


  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»


  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران


  رسانه‌ای به نام روابط‌عمومی


  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی