درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33994صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 8 تیر 1397 - 15:32
بازخوردها/ نظر همکاران/ پیشنهاد من به آقای رییس جمهور ...
رئیس جمهوری از درون مجموعه خود شروع و در وزارتخانه ها و استانداری های و سازمان ها و اداره های کل تغییرات را در کمتر از دو ماه به انجام برساند. بسم الله
  

نگاه رسانه:
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیریت نشریه ی منطقه ای واکنش و شبکه خبری گیلان 24 با این نگاه اقای مهدی باقریان کاملا موافق است به گونه ای که در شش سال گذشته به گواه یادداشت های روز و سرمقاله ها دراین دو رسانه و دیگر رسانه های استانی و کشوری بارها و بارها بر این مساله مهم تاکید داشته و دارم.

آقای رئیس جمهوری محترم بدانند که وضعیت و شرایط روابط عمومی در استان ها و شهرستان ها بی تردید در شرایطی بحرانی است و در یک استان از 70 یا 80 روابط عمومی بخش دولتی و همین تعداد روابط عمومی بخشی های خصولتی به دشواری می توانید به تعداد انگشتان یک دست روابط عمومی هایی را یافت که تا حدی به وظایف، نقش و رسالت خویش آگاه باشند و یک نگاه گذرا به پرتالهای روابط عمومی و اقدام هایی که در روز انجام می دهد این ادعا را آشکار می سازد. در این باره آماده مناظره با هر مدیر و مسئول و صاحب نظری در کشور و استان ها هستم..

در سازمان ها و نهادها بخش عمده نیروهای روابط عمومی سفارشی از سوی وکلا و مدیران اجرایی و روحانیان و افراد صاحب نفوذ هستند و لذا خیلی اعتقاد به اطلاع رسانی درست، دقیق و به هنگام نیست و کار اطلاع رسانی به آنچه شما باور دارید، روی زمین مانده است. بنیان گذار نظام اسلامی توصیه می کردند، هر کاری می کنید به مردم بگویید که بدانند انقلاب چه خدماتی کرده است و روابط عمومی ها اغلب از این همین بخش هم عاجز مانده اند.!.

اعتقاد نگارنده این است که باید یک انقلاب سریع و وسیع در عرصه روابط عمومی های کشور روی بدهد، در غیر این صورت مدیران بخش های دولتی و نهادها و سازمان های حاکمیتی راهی که می روند به ... است.

روابط عمومی های سازمان ها و نهادها باید از بهترین ، هشیارترین، با انرژی ترین و آگاه ترین افراد در هر مجموعه و سازمان باشند و بدانند چه وظایفی دارند و چون نمی دانند، رئیس دولت هم به آن ها توصیه می کند که حداقل در مقابل سخنان ناروا ابستادگی کرده و خدمات دولت و نظام را تشریح و تبیین کنند.

رئیس جمهوری از درون مجموعه خود شروع و در وزارتخانه ها و استانداری های و سازمان ها و اداره های کل تغییرات را در کمتر از دو ماه به انجام برساند. بسم الله

مجید محمدپور
نویسنده و مدرس علوم ارتباطات
منبع : گیلان 24

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد