درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 12:51   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33916صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 30 خرداد 1397 - 16:57
با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران
مرتضی بهنام کارشناس علوم ارتباطات - جام جهانی فوتبال چند روزیست به میزبانی کشور روسیه در حال برگزاری است.کشوری با حکومتی کمونیستی که میزبان 31 کشور با تنوع سیاسی مختلف شده است.راستی چرا کشورها سعی دارند در این تورنمنت های مهم جهانی شرکت کنند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جام جهانی فوتبال چند روزیست به میزبانی کشور روسیه در حال برگزاری است.کشوری با حکومتی کمونیستی که میزبان 31 کشور با تنوع سیاسی مختلف شده است.راستی چرا کشورها سعی دارند در این تورنمنت های مهم جهانی شرکت کنند؟

حدود یکماه این رویداد مورد توجه جهانیان است و رسانه های مختلف ورزشی و غیر ورزشی سعی در تنوع پوشش خبری این اتفاق بزرگ دارند.چند روز گذشته که مراسم افتتاحیه برگزار شد شاهد حضور چهره های مختلف سیاسی و ورزشی بودیم که نشان از اهمییت این رویداد بزرگ داشت. البته از کشورمان هم مسئولانی حضور داشتند مانند وزیر محترم ورزش که ای کاش شاهد حضور مقامات عالی رتبه سیاسی هم از ایران در مسکو بودیم.

کشورهای حاضر در این دوره مسابقات سعی دارند با امتیاز گیری از این مسابقات به نام و برند کشور خود خدمت کنند.شور و شوق وطن پرستی موج می زند و بازیکنان نامداری که تعدادشان هم کم نیست،نسبت به نتایج تیم ملی و پرچم خود حساس هستند.
حضور چهره های نامدار و سلبریتی های مختلف هم شور و حالی خاص به این رویداد بخشیده است.هنرنمایی هنرمندان و طرفداران تیم ها در مقابل یکدیگر فضای خوب و رقابتی را ایجاد کرده است.

در این میان با توجه به گسترش رسانه های اجتماعی، نحوه رفتار و برخورد حامیان تیم ها و مطالبی که در فضای مجازی منتشر می شود قابل توجه خواهد بود با این امکانات موجود هیچ رفتاری از چشم ها پنهان نخواهد ماند و همه حاشیه های در کم ترین زمان به اطلاع عموم خواهد رسید.

و بیشمار نکات دیگر که بی شک از اهمیت این رویداد بزرگ نشات می گیرد و به ما ثابت می کند که فضای ورزشی ایجاد شده چه پتانسیلی در ایجاد روابط جدید بین المللی ما دارد و می تواند بازیکنان ما را بیشتر به کارشناسان و مردم جهان معرفی کند و تعامل ما را با مردم دیگر کشورها به نمایش گذارد البته دستاوردهای اقتصادی هم در پی خواهد داشت مانند رونق بازار توریسم و انعقاد قراردادهایی با بازیکنان ما که دور از انتظار هم نیست.

پخش حداقل 3بار سرود ملی و برافراشته شدن پرچم و نام ایران بی شک به برند ملی ما یعنی ایران کمک شایانی خواهد کرد و حتی حضور تیم ملی فوتبال ایران در گروه موسوم به گروه مرگ نیز بسیار سودمند است چرا که ما امکان رویارویی با دو تیم بزرگ اسپانیا و پرتغال را در یک بازی بسیار رسمی که تیم ها با بازیکنان اصلی خود و پر قدرت به میدان می آیند را خواهیم داشت و پوشش رسانه ای جهانی این رویداد و خصوصا پوشش تلویزیونی دو بازی مهم ایران در داخل کشورهای اسپانیا و پرتغال دستاورد مهمی برای برند ملی ایران خواهد داشت که امیدواریم با نمایش یک فوتبال جدی و محکم و البته خوب بتوانیم چهره مطلوبی از ایران را به بینندگان میلیونی این مسابقات نشان دهیم تا در آینده ی نزدیک از منافع اقتصادی و حتی سیاسی خوبی بهره مند گردیم و در داخل کشور نیز به یک همدلی و اتحاد خوب ملی دست پیدا کنیم.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد