درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33911صفحه نخست » سه شنبه، 29 خرداد 1397 - 21:52
فیس‌بوک نمایش آگهی لوازم اسلحه برای غیربزرگسالان را متوقف می‌کند
فیس‌بوک اعلام کرده است نمایش آگهی لوازم اسلحه برای افراد زیر سن قانونی را متوقف می‌کند. این سیاست جدید از سه روز دیگر یعنی ۲۱ ژوئن اجرا می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  فیس‌بوک اعلام کرده است نمایش آگهی لوازم اسلحه برای افراد زیر سن قانونی را متوقف می‌کند. این سیاست جدید از سه روز دیگر یعنی ۲۱ ژوئن اجرا می‌شود.

به‌این‌ترتیب وبسایت اجتماعی فیس‌بوک، دیگر برای افراد زیر ۱۸ سال آگهی لوازم مرتبط با اسلحه و تیراندازی مانند سیبل‌های هدف‌گیری، جلد اسلحه، و دیگر لوازم این‌چنینی را نمایش نمی‌دهد.

در حال حاضر آگهی این لوازم و همین‌طور چراغ‌هایی که روی اسلحه نصب می‌شود، بند اسلحه، چشمی اسلحه، کمربند اسلحه، صندوق نگه‌داری اسلحه، و خیلی دیگر از اشیای مرتبط با تیراندازی، روی فیس‌بوک بدون محدودیت برای همه نمایش داده می‌شود.

این شرکت عظیم آمریکایی می‌گوید تصمیمش در نتیجه "مرور دوره‌ای" سیاست‌گذاری‌هایش است.

با این حال ناظران این‌طور تحلیل می‌کنند که اقدام جدید فیس‌بوک به تیراندازی‌هایی در مدرسه‌های آمریکا و واکنش‌های اجتماعی به آنها مرتبط است.

فیس‌بوک می‌گوید فروش اسلحه، مهمات، مواد انفجاری، خشاب اسلحه و همین‌طور ابزارهایی که به افراد کمک می‌کند در کاربری اسلحه‌شان دست‌کاری کنند، از پیش‌تر در این وبسایت محدود شده بوده است.

این شرکت هم‌چنین اخیرا اعلام کرده است که طرح‌هایی دارد برای بهبود شیوه اطلاع‌رسانی به کاربران درباره این‌که چه‌طور برای دیدن آگهی‌ها، هدف‌گیری می‌شوند.

از 2 ژوئیه، دو هفته دیگر، کاربران در فیس‌بوک خبردار می‌شود که چه زمانی یک آگهی‌دهنده از یک واسطه برای نمایش آگهی‌هایش به آنها استفاده کرده است.

به گزارش بی سی، شرکت‌های واسطه، اطلاعات کاربران را جمع‌آوری می‌کنند و به شرکت‌های آگهی‌دهنده می‌فروشند تا آنها بتوانند آگهی‌های هدف‌گیری‌شده‌تری به تک‌تک کاربران نمایش دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد