درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 08:07   

داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی

  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی
  نظرسنجی/ آیا مردم با جهانی‌شدن مخالف‌اند؟
  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای
  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی
  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار
  عبور «وبصادر» از زیان در تحلیل‌های فعالان بازار سرمایه
  اطلاعیه بانک صادرات
  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق
  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها
  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33911صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 29 خرداد 1397 - 21:52
فیس‌بوک نمایش آگهی لوازم اسلحه برای غیربزرگسالان را متوقف می‌کند
فیس‌بوک اعلام کرده است نمایش آگهی لوازم اسلحه برای افراد زیر سن قانونی را متوقف می‌کند. این سیاست جدید از سه روز دیگر یعنی ۲۱ ژوئن اجرا می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  فیس‌بوک اعلام کرده است نمایش آگهی لوازم اسلحه برای افراد زیر سن قانونی را متوقف می‌کند. این سیاست جدید از سه روز دیگر یعنی ۲۱ ژوئن اجرا می‌شود.

به‌این‌ترتیب وبسایت اجتماعی فیس‌بوک، دیگر برای افراد زیر ۱۸ سال آگهی لوازم مرتبط با اسلحه و تیراندازی مانند سیبل‌های هدف‌گیری، جلد اسلحه، و دیگر لوازم این‌چنینی را نمایش نمی‌دهد.

در حال حاضر آگهی این لوازم و همین‌طور چراغ‌هایی که روی اسلحه نصب می‌شود، بند اسلحه، چشمی اسلحه، کمربند اسلحه، صندوق نگه‌داری اسلحه، و خیلی دیگر از اشیای مرتبط با تیراندازی، روی فیس‌بوک بدون محدودیت برای همه نمایش داده می‌شود.

این شرکت عظیم آمریکایی می‌گوید تصمیمش در نتیجه "مرور دوره‌ای" سیاست‌گذاری‌هایش است.

با این حال ناظران این‌طور تحلیل می‌کنند که اقدام جدید فیس‌بوک به تیراندازی‌هایی در مدرسه‌های آمریکا و واکنش‌های اجتماعی به آنها مرتبط است.

فیس‌بوک می‌گوید فروش اسلحه، مهمات، مواد انفجاری، خشاب اسلحه و همین‌طور ابزارهایی که به افراد کمک می‌کند در کاربری اسلحه‌شان دست‌کاری کنند، از پیش‌تر در این وبسایت محدود شده بوده است.

این شرکت هم‌چنین اخیرا اعلام کرده است که طرح‌هایی دارد برای بهبود شیوه اطلاع‌رسانی به کاربران درباره این‌که چه‌طور برای دیدن آگهی‌ها، هدف‌گیری می‌شوند.

از 2 ژوئیه، دو هفته دیگر، کاربران در فیس‌بوک خبردار می‌شود که چه زمانی یک آگهی‌دهنده از یک واسطه برای نمایش آگهی‌هایش به آنها استفاده کرده است.

به گزارش بی سی، شرکت‌های واسطه، اطلاعات کاربران را جمع‌آوری می‌کنند و به شرکت‌های آگهی‌دهنده می‌فروشند تا آنها بتوانند آگهی‌های هدف‌گیری‌شده‌تری به تک‌تک کاربران نمایش دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ژورنالیسم پاسدار دمکراسی و بازدارنده فساد و انحرافات جامعه


  یک معما در باره تصمیم گیری درست


  آغاز چهارمین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی


  اجرای قانون مدیریت بحران غیرواقعی


  علیرضا قانع گزینه جدید روابط عمومی شهرداری رشت


  مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند


  چهار نوع سطح زندگی در بین انسانهای روی زمین در نقاط مختلف


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  کوچ کاربران آیفون به سمت سامسونگ


  خبرگزاری حوزه به کادر سازی رسانه ای در حوزه خواهران کمک کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران