درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:43   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33907صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 خرداد 1397 - 20:09
کارگاه روابط عمومی تئاتر در اصفهان برگزار می شود
متخصص حوزه ارتباطات و رسانه گفت: کارگاه روابط عمومی تئاتر برای نخستین بار به همت تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- متخصص حوزه ارتباطات و رسانه گفت: کارگاه روابط عمومی تئاتر برای نخستین بار به همت تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

هادی زمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این خصوص، اظهار داشت: دانش روابط عمومی و مبحث ارتباط، مبحثی عمومی است، هرچند مدتهاست با رویکردی سازمانی به بررسی این مسئله می پردازند، اما این دانش در حقیقت مسئله ای عمومی بوده که طبق نظریه مطرح شده توسط بنده در دانشگاه، رروابط عمومی یک دانش زندگی است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم با رویکردی سازمانی به دانش روابط عمومی نگاه کنیم، باید بدانیم که روابط عمومی برای یک مجموعه به منزله معرفی و ایجاد ارتباط با ذی نفعان کسب منابع و اطلاع رسانی است.

این متخصص حوزه ارتباطات و رسانه افزود: شرط نخست برای موفقیت یک گروه تئاتر این است که بتواند بین افراد مجموعه خود ارتباطی بسیار صمیمانه ایجاد کند تا این افراد بتوانند در قالب یک کارگروه منسجم ارتباط درستی با مخاطبان خود برقرار کنند.

وی با بیان اینکه نیازسنجی نخستین بخش از بخش های مختلف یک ارتباط صحیح است، گفت: این ارتباط از نیازسنجی آغاز می شود تا در ابتدا بدانیم چه نمایشی باید به روی صحنه برود و مردم به عنوان مخاطبان این نمایش چه نیاز و توقعی دارند که تعیین ذائقه، سلیقه و زبان مخاطب سه بخش دیگر این ارتباط است.

زمانی تاکید کرد: نقش روابط عمومی تئاتر شناسایی این موارد و ارائه اطلاعات مفید به کارگردان نمایش است تا بتواند با یک تشخیص درست و اصولی آنچه را مردم در انتظار آن هستند به روی صحنه نمایش ببرد.

وی برقراری ارتباط و اطلاع رسانی به مردم را بخش دیگری از مجموعه روابط عمومی تئاتر دانست و اظهار کرد: چه بسا آثار نمایشی خوبی در شهر به صحنه برود، اما غالب مردم از آن بی خبر باشند لذا در گام های بعدی نقش روابط عمومی ایجاد کانال های ارتباطی و اطلاع رسانی با مردم و سپس دریافت بازخوردها برای ارتقای سطح کیفی آثار است.

این متخصص حوزه ارتباطات و رسانه با بیان اینکه کارگاه روابط عمومی تئاتر برای نخستین بار در کشور برگزار می شود، گفت: نخستین جلسه این کارگاه آموزشی برگزار شده و جلسات بعدی نیز با توجه به ظرفیتی که در میان مخاطبان کارگاه موجود است از سوی تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد