درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:46   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 339صفحه نخست » دوشنبه، 28 فروردین 1391 - 09:44
روابط عمومی در مسیر تحولات
موسی الرضا شبرنگی کارشناس روابط عمومی - نهاد روابط عمومی در آخرین روزهای فروردین خبر مسرت بخشی را زمزمه کرد که نوید بخش حرکتی نو در مسیر ارتقای جایگاه روابط عمومی است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) - نهاد روابط عمومی در ایران در آخرین روزهای فروردین ماه 1391 خبر مسرت بخشی را زمزمه کرد که نوید بخش حرکتی نو در مسیر ارتقای جایگاه روابط عمومی کشور است. آنجا که سید ضیآء الدین نورالدینی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از ابلاغ مصوبه اصلاح آیین‌نامه نحوه فعالیت، وظایف و اختیارات روابط‌ عمومی دستگاه های اجرایی از سوی معاون اول رییس جمهور خبر داد و گفت: بر اساس این مصوبه، سطح سازمانی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در وزارت خانه ها و معاونت های رییس جمهور به مرکز ارتقا می یابد.
تا پیش از این هریک از روابط عمومی های سازمان ها و ادارت مختلف در بخش های دولتی و خصوصی به فراخور میزان باور و اعتقاد مدیران ارشد هر سازمان، جایگاه های خاص خود را دارا بودند. برخی از روابط عمومی ها در جایگاهی خرد و کوچک و در قامت یک واحد به شمار رفته و برخی نیزدر جایگاهی تا رده اداره کل، دفتر و در سیستم هایی نظیر نظام بانکی کشور در حد دایره بودند.
چارچوب متقن و روشنی که انسجام بخش روابط عمومی های زیر مجموعه دولت باشد و منجر به ایجاد وحدت رویه در اتخاذ تصمیمات راهبردی و یکپارچه شود تا پیش از این شکل اجرایی به خود نگرفته بود و اگر هم بود مربوط به دوره هایی می شد که تصمیمات فردی و حمایت های مقطعی از روند یکپارچه سازی فعالیت های روابط عمومی ها در بازه های زمانی مختلف توسط نهاد های ذیربط به منصه ظهور می رسید.
اینک اما دولت در پی بروز ضرورت هایی متعدد در عرصه اطلاع رسانی به اصلاح تبصره 3 ماده 2 آیین نامه نحوه فعالیت،وظایف و اختیارات روابط‌ عمومی دستگاه های اجرایی همت گمارده است. بر اساس تصمیم جدید دولت، مصوبات شورای اطلاع رسانی دولت برای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی لازم الاجرا است.
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به بخش مهم دیگری از این مصوبه گفت: در ماده چهار این مصوبه به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است که رییس مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه ها و معاونت های رییس جمهور پس از تایید رییس شورای اطلاع رسانی دولت، توسط وزیر یا معاون رییس جمهور منصوب و مستقیما زیر نظر وی فعالیت خواهد کرد.
از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه عنوان ادارات روابط عمومی دستگاه های اجرایی به مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی تغییر می کند.
بر اساس مصوبه دولت، روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی مکلف به هماهنگی با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت و ارایه گزارش عملکرد خود هستند.
علاوه بر این با تدبیر دولت برای افزایش ظرفیت های اطلاع رسانی هدفمند در مجموعه استان ها، ارتقای ادارات روابط عمومی استانداری ها به اداره کل بر اساس مصوبه جدید را نیز شاهد خواهیم بود.
از سویی دیگر لازم است از توجه ویژه رییس جمهور و همچنین رییس دفتر رییس جمهور و رییس شورای اطلاع رسانی دولت برای پیگیری ارتقای روابط عمومی ها قدردانی کرد.
موسسه کارگزار روابط عمومی نیز اعتقاد دارد روابط عمومی ها باید با استفاده از فرصت بوجود آمده تمهیدات مقتضی را برای پاسخگویی به نیازهای گسترده بخش اطلاع رسانی و تبلیغات در دستگاه های اجرایی فراهم آورند. هرچند عبارت اطلاع رسانی که در ادامه نام مرکز روابط عمومی در نظرگرفته شده است،بعنوان یکی از وظایف ساختاری مرتبط با فلسفه و ماهیت روابط عمومی در ذات روابط عمومی مستتر و نهفته است و بعنوان شاخه ای از شرح وظایف و ماموریت های این نهاد بشمار می رود با این حال ارتقای روابط عمومی های وزارتخانه ها و سازمان های دولتی به مرکز روابط عمومی را به تمامی فعالانان و دست اندرکاران نظان اطلاع رسانی کشور تبریک و تهنیت می گوییم.

 

منبع مرجعشارا (شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد