درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 05:12   

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها

  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما
  توییتر احتمالا به جای امکان ویرایش توییت ها، میزبان قابلیت «شفاف سازی» می شود
  نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات پیشوا
  حملات "خطرناک" هکرها به مؤسسات زیرساختی مهم در آلمان
  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد
  کمپین های ایجاد شده در فضای مجازی چقدر تاثیرگذارند؟
  عملکرد صندوق پس انداز مسکن علامت چیست؟
  ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها
  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت
  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33885صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 27 خرداد 1397 - 08:09
رئیس روابط عمومی فیسبوک از پست خود کناره گیری می کند
شرکت فیس بوک(FB.O) در روز پنج شنبه اعلام کرده است الیوت شراج، رئیس بخش ارتباطات و سیاست عمومی این شرکت، در پی واکنش شبکه های اجتماعی نسبت به رسوایی های مرتبط با حریم خصوصی و دخالت در انتخابات، پس از یک دهه از شرکت کناره گیری خواهد کرد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-شرکت فیس بوک(FB.O) در روز پنج شنبه اعلام کرده است الیوت شراج، رئیس بخش ارتباطات و سیاست عمومی این شرکت، در پی واکنش شبکه های اجتماعی نسبت به رسوایی های مرتبط با حریم خصوصی و دخالت در انتخابات، پس از یک دهه از شرکت کناره گیری خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل شارا به نقل از رویترز، ایشان، حداقل سومین مقام عالی فیسبوک است که پس از پایان دوره ثبات نسبی مدیریت این شرکت، در سال جاری فیسبوک را ترک می کند.

فیسبوک، بزرگترین شبکه اجتماعی جهان، پس از آنکه در سال گذشته اعلام کرد مقامات روسیه از فیسبوک برای نشر اطلاعات غلط، پیش و پس از انتخابات ریاست جمهوری 2016 استفاده کرده اند، مورد انتقاد شدید کاربران و قانون گذاران قرار گرفت؛ اتهامی که توسط مسئولان مسکو رد شده است.

در ماه مارس، پس از آنکه این شرکت اعتراف کرد داده های بیش از 87 میلیون کاربر در اختیار سازمان مشاوره سیاسی Cambridge Analytica قرار گرفته است، بار دیگر به لحاظ نوع حفاظت خود از اطلاعات شخصی افراد مورد انتقاد قرار گرفت.

مدیران ارشد ارتباطات دو شرکت فیس بوک و توییتر، در روزی مشابه شرکتهای خود را ترک کردند

فیسبوک در سال گذشته، با کابوس های زیادی در بخش روابط عمومی مواجه بوده است اما به زودی باید کارها را بدون رئیس ارشد روابط عمومی خود سر و سامان دهد.

الیوت شراچ، یکی از یاران قدیمی گوگل که برای بیش از یک دهه در فیسبوک حضور داشته است، روز پنج شنبه اعلام کرد قصد دارد از جایگاه خود کناره گیری کند.

در عصر نوین رسانه های اجتماعی، مردم به گونه ای به یکدیگر متصل شده و توانمند گردیده اند که با هیچ دورانی قابل مقایسه نیست. هر صدا در اینترنت اهمیت دارد و مدیریت غلط کوچکترین شکایت در فیسبوک می تواند به یک بحران کامل در بخش روابط عمومی (PR) منجر شود.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


  بر اساس نتایج یک تحقیق: 85 درصد متخصصان ارتباطات، تنوع را خیلی مهم می دانند


  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت


  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی