درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 01:26   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد

  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی

  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع
  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور: فولاد مبارکه اقدامات مداوم و مؤثری برای حفظ محیط‌زیست انجام داده است
  سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر راه‌اندازی شد
  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی
  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است
  تعداد لایک‌های اینستاگرام مخفی می‌شود؟
  فیس‌بوک اعلام کرد؛ رمز میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت
  پیام‌رسان دولتی فرانسه هک شد
  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود
  اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال 1398
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33878صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 29 خرداد 1397 - 08:40
دانشگاه میسوری پس از اعتراضات نژادی، 1.3 میلیون دلار را صرف روابط عمومی خود کرد
دانشگاه میسوری، به دنبال اعتراضات نژادی که بیش از دو سال پیش، توجهات ملی زیادی را به خود جلب نموده و موجبات کاهش میزان ثبت نام در این دانشگاه را فراهم کرده بود، مبلغ 1.3 میلیون دلار را صرف بخش روابط عمومی خود کرد تا از این طریق بتواند میزان ثبت نام را افزایش دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دانشگاه میسوری، به دنبال اعتراضات نژادی که بیش از دو سال پیش، توجهات ملی زیادی را به خود جلب نموده و موجبات کاهش میزان ثبت نام در این دانشگاه را فراهم کرده بود، مبلغ 1.3 میلیون دلار را صرف بخش روابط عمومی خود کرد تا از این طریق بتواند میزان ثبت نام را افزایش دهد.

به گزارش گروه بین الملل شارا، این 1.3 میلیون دلار، به یک شرکت روابط عمومی تقدیم شد، شرکتی که ادعا کرده دانشگاه فوق در حوزه بازاریابی برای جذب دانشجویان جدید مبلغی بالغ بر 1.8 میلیون دلار را صرف نموده است.

یکی از گزارشات The Chronicle of Higher Education در ماه جاری نشان می دهد این دانشگاه در تلاش برای رهایی از سابقه خود پس از اعتراضات گسترده نسبت به مجموعه ای از حوادث نژاد پرستانه مبالغ هنگفتی را هزینه کرده که این شامل تعدیل نیرو 350 کارمند نیز می شود.

از ملیسا کلیک، یکی از استادان سابق دانشگاه در حوزه ارتباطات، ویدئویی منتشر شد که در حال تهدید یک دانشجوی روزنامه نگار برای پوشش این تظاهرات بود.

دانشگاه میسوری برای شکل گیری این تصویر بد نسبت به خود، پوشش منفی رسانه ها را مقصر می داند.

با این حال، یکی از سخنگویان دانشگاه در مصاحبه خود به فاکس نیوز گفته است، دانشگاه انتظار دارد میزان ثبت نام دانشجویان تا 14 درصد افزایش پیدا کند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون اول: در صحبت‌های خود، منافع عامة مردم را در نظر بگیرید، نه منافع شرکت را


  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


  مشکلات رسانه‌ها با همت اهالی مطبوعات قابل رفع است


  مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی: پاسخگویی صریح و شفاف به مردم رسالت مدیران است


  دنیای «رباتیک» در دستان گوگل


  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود


  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی