درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 21 فروردین 1400 - 19:04   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
  ویژه نامه استانی روزنامه ایران با محوریت شهر سرخ رود منتشر شد
  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی
  هنر شنیدن دیگران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33873صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 11 فروردین 1400 - 10:59
برندها نیازمند هوش بحرانی
اگرچه ما در جهان زندگی می کنیم که میلیاردها مکالمه در هر روز به صورت آنلاین اتفاق می افتد و با توجه به اینکه در هر زمان از هر کانال ممکن است بحرانی بوجود آید، یک ابزار مدیریت بحران می تواند به موقع پاسخ دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیشگیری از بحران روابط عمومی با شناسایی نشانه های هشدار اولیه شروع می شود. با تهدید زودهنگام، صاحبان برند می توانند اقدامات لازم را قبل از اینکه چنین تهدیدها به بحران تبدیل شوند، انجام دهند.

این به نظر می رسد منطق ساده است، اما اکثر مارک ها تلاش می کنند تا این کار را انجام دهند، زیرا آنها فقط با یک کانال چندگانه برخورد می کنند. میلیاردها مکالمه هر روز در اینترنت اتفاق می افتد. یک ابزار رسانه ای می تواند به نظارت اجتماعی اشاره کند، اما از لحاظ برداشتن سیگنال های بحرانهای بالقوه کوتاه نمی آید.

سیستم اطلاعاتی بحران، در مقابل، می تواند تهدیدات را شناسایی کند و هشدارها را به صاحبان مارک ها ارسال نماید و آنها بلافاصله واکنش نشان می دهند و بینش های عملی را تحت تاثیر قرار می دهند که بر نظرات عمومی بویژه گفتگوهای آنلاین. تأثیر می گذارند.

برای جلوگیری از بحران، سازمانها و شرکتها (علامت های تجاری) نیازمند ابزارهای قدرتمند هوشمند هستند و با آنها می توانند به موارد زیر دست یابند:

1. تجزیه و تحلیل چند بعدی

علاوه بر تجزیه و تحلیل مواجهه با رسانه ها، باید با تجزیه و تحلیل عمیق مکالمات آنلاین، بتواند احساسات کاربران را تجزیه و تحلیل کند.

2. سیستم هشدار هوشمند

هنگامی که تهدیدات شناسایی شده است، مهم است که صاحبان برند هشدار داده شوند تا بتوانند بلافاصله واکنش نشان دهند.

3. مجموعه داده های گسترده

داده های جمع آوری شده باید گسترده و مناسب باشند، از جمله فعالیتها و حسابهای رسانه های اجتماعی و رسانه های اصلی به طور یکسان.

4. گزارش های بصری

داده های ارائه شده در یک قالب بصری آسان است و می تواند به سازمانها و شرکتها (صاحبان مارک ها) کمک کند تا تصمیمات به موقع و آگاهانه را در مواجهه با بحران های بالقوه به کار گیرند.

 اگرچه ما در جهان زندگی می کنیم که میلیاردها مکالمه در هر روز به صورت آنلاین اتفاق می افتد و با توجه به اینکه در هر زمان از هر کانال ممکن است بحرانی بوجود آید، یک ابزار مدیریت بحران می تواند به موقع پاسخ دهد.
 
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی