درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 13:15   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹

  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
  روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب
  ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
  پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز جوان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33873صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 4 تیر 1397 - 07:59
برندها نیازمند هوش بحرانی
اگرچه ما در جهان زندگی می کنیم که میلیاردها مکالمه در هر روز به صورت آنلاین اتفاق می افتد و با توجه به اینکه در هر زمان از هر کانال ممکن است بحرانی بوجود آید، یک ابزار مدیریت بحران می تواند به موقع پاسخ دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیشگیری از بحران روابط عمومی با شناسایی نشانه های هشدار اولیه شروع می شود. با تهدید زودهنگام، صاحبان برند می توانند اقدامات لازم را قبل از اینکه چنین تهدیدها به بحران تبدیل شوند، انجام دهند.

این به نظر می رسد منطق ساده است، اما اکثر مارک ها تلاش می کنند تا این کار را انجام دهند، زیرا آنها فقط با یک کانال چندگانه برخورد می کنند. میلیاردها مکالمه هر روز در اینترنت اتفاق می افتد. یک ابزار رسانه ای می تواند به نظارت اجتماعی اشاره کند، اما از لحاظ برداشتن سیگنال های بحرانهای بالقوه کوتاه نمی آید.

سیستم اطلاعاتی بحران، در مقابل، می تواند تهدیدات را شناسایی کند و هشدارها را به صاحبان مارک ها ارسال نماید و آنها بلافاصله واکنش نشان می دهند و بینش های عملی را تحت تاثیر قرار می دهند که بر نظرات عمومی بویژه گفتگوهای آنلاین. تأثیر می گذارند.

برای جلوگیری از بحران، سازمانها و شرکتها (علامت های تجاری) نیازمند ابزارهای قدرتمند هوشمند هستند و با آنها می توانند به موارد زیر دست یابند:

1. تجزیه و تحلیل چند بعدی

علاوه بر تجزیه و تحلیل مواجهه با رسانه ها، باید با تجزیه و تحلیل عمیق مکالمات آنلاین، بتواند احساسات کاربران را تجزیه و تحلیل کند.

2. سیستم هشدار هوشمند

هنگامی که تهدیدات شناسایی شده است، مهم است که صاحبان برند هشدار داده شوند تا بتوانند بلافاصله واکنش نشان دهند.

3. مجموعه داده های گسترده

داده های جمع آوری شده باید گسترده و مناسب باشند، از جمله فعالیتها و حسابهای رسانه های اجتماعی و رسانه های اصلی به طور یکسان.

4. گزارش های بصری

داده های ارائه شده در یک قالب بصری آسان است و می تواند به سازمانها و شرکتها (صاحبان مارک ها) کمک کند تا تصمیمات به موقع و آگاهانه را در مواجهه با بحران های بالقوه به کار گیرند.

 اگرچه ما در جهان زندگی می کنیم که میلیاردها مکالمه در هر روز به صورت آنلاین اتفاق می افتد و با توجه به اینکه در هر زمان از هر کانال ممکن است بحرانی بوجود آید، یک ابزار مدیریت بحران می تواند به موقع پاسخ دهد.
 
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  پدیده کرونا


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"