درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 05:09   

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها

  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما
  توییتر احتمالا به جای امکان ویرایش توییت ها، میزبان قابلیت «شفاف سازی» می شود
  نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات پیشوا
  حملات "خطرناک" هکرها به مؤسسات زیرساختی مهم در آلمان
  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد
  کمپین های ایجاد شده در فضای مجازی چقدر تاثیرگذارند؟
  عملکرد صندوق پس انداز مسکن علامت چیست؟
  ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها
  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت
  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33873صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 4 تیر 1397 - 07:59
برندها نیازمند هوش بحرانی
اگرچه ما در جهان زندگی می کنیم که میلیاردها مکالمه در هر روز به صورت آنلاین اتفاق می افتد و با توجه به اینکه در هر زمان از هر کانال ممکن است بحرانی بوجود آید، یک ابزار مدیریت بحران می تواند به موقع پاسخ دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیشگیری از بحران روابط عمومی با شناسایی نشانه های هشدار اولیه شروع می شود. با تهدید زودهنگام، صاحبان برند می توانند اقدامات لازم را قبل از اینکه چنین تهدیدها به بحران تبدیل شوند، انجام دهند.

این به نظر می رسد منطق ساده است، اما اکثر مارک ها تلاش می کنند تا این کار را انجام دهند، زیرا آنها فقط با یک کانال چندگانه برخورد می کنند. میلیاردها مکالمه هر روز در اینترنت اتفاق می افتد. یک ابزار رسانه ای می تواند به نظارت اجتماعی اشاره کند، اما از لحاظ برداشتن سیگنال های بحرانهای بالقوه کوتاه نمی آید.

سیستم اطلاعاتی بحران، در مقابل، می تواند تهدیدات را شناسایی کند و هشدارها را به صاحبان مارک ها ارسال نماید و آنها بلافاصله واکنش نشان می دهند و بینش های عملی را تحت تاثیر قرار می دهند که بر نظرات عمومی بویژه گفتگوهای آنلاین. تأثیر می گذارند.

برای جلوگیری از بحران، سازمانها و شرکتها (علامت های تجاری) نیازمند ابزارهای قدرتمند هوشمند هستند و با آنها می توانند به موارد زیر دست یابند:

1. تجزیه و تحلیل چند بعدی

علاوه بر تجزیه و تحلیل مواجهه با رسانه ها، باید با تجزیه و تحلیل عمیق مکالمات آنلاین، بتواند احساسات کاربران را تجزیه و تحلیل کند.

2. سیستم هشدار هوشمند

هنگامی که تهدیدات شناسایی شده است، مهم است که صاحبان برند هشدار داده شوند تا بتوانند بلافاصله واکنش نشان دهند.

3. مجموعه داده های گسترده

داده های جمع آوری شده باید گسترده و مناسب باشند، از جمله فعالیتها و حسابهای رسانه های اجتماعی و رسانه های اصلی به طور یکسان.

4. گزارش های بصری

داده های ارائه شده در یک قالب بصری آسان است و می تواند به سازمانها و شرکتها (صاحبان مارک ها) کمک کند تا تصمیمات به موقع و آگاهانه را در مواجهه با بحران های بالقوه به کار گیرند.

 اگرچه ما در جهان زندگی می کنیم که میلیاردها مکالمه در هر روز به صورت آنلاین اتفاق می افتد و با توجه به اینکه در هر زمان از هر کانال ممکن است بحرانی بوجود آید، یک ابزار مدیریت بحران می تواند به موقع پاسخ دهد.
 
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین


  روابط عمومی‌ها و امید اجتماعی


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر بنیاد برگزار می‌شود


  قربانی: استفاده از ظرفیت ادارات در راستای اطلاع رسانی از وظایف خطیر روابط عمومی است


  دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان برگزار می شود


  نفوذ تبلیغات پزشکی در اینستاگرام


  بر اساس نتایج یک تحقیق: 85 درصد متخصصان ارتباطات، تنوع را خیلی مهم می دانند


  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد


  منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در روزنامه صمت


  نقش اتاق‌های فکر در تصمیم‌سازی‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی