درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مرداد 1398 - 08:11   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عید سعید غدیر مبارک
  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومی سازمان فدراسیون کشتی
  معرفی اپلیکیشن AppBoy
  پرداخت سود سهام شرکت «صنایع بهداشتی ساینا» در شعب بانک صادرات ایران
  اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
  سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم: روابط عمومی‌ها، اتاق فکر دستگاه‌های اجرایی قم شوند
  معاون بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد
  بحث‌های درونی استقلال با ضعف روابط‌عمومی رسانه‌ای شد
  تشویق خلاقیت
  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33863صفحه نخست » روابط عمومی بحرانیکشنبه، 27 خرداد 1397 - 07:55
هشت راه برای مقابله با یک بحران
تهیه و تنظیم: مهدی باقریان - چگونه می توان یک معذرت خواهی واقعی را اجرا کرد و همچنان سطح آسیب را کنترل کرد؟ این جایی است که برنامه ارتباطات موثر می تواند موثر واثع شود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  چگونه می توان یک معذرت خواهی واقعی را اجرا کرد و همچنان سطح آسیب را کنترل کرد؟ این جایی است که برنامه ارتباطات مناسب می تواند موثر واثع شود:

1. عذرخواهی کن
پذیرش مسئولیت، اقدام و اطمینان از اینکه شرکت از این موضوع آموخته است، رهبری ارتباطات کلیدی را نشان داد.

2. تمام نظرات را بنویس
پاسخ دادن به کسانی که با موضع شما مخالف هستند، همان قدر مهم است که به کسانی که از شما حمایت هستند می کنند.

3. اول گوش کن، آخر صحبت کن
بهترین کاری که می توان انجام داد، رفتن به یک تور گوش دادن برای جمع آوری اطلاعات است.

 4. یک گام به عقب بردار
هر برنامه ای که شامل عذرخواهی باشد باید با عذرخواهی آغاز شود. خیلی ساده؟ خوب، آنها می گویند ساده ترین چیزها اغلب دشوار است. حوادث اتفاق می افتند و اشتباهات رخ می دهند. بنابراین، چگونه می توان این فرایند ارتباطی را مدیریت و هدایت کرد؟ قبول خطا.

5. قدم بعدی را پیش بینی کن
مسئولیت اقدامات یک سازمان و شرکت به عهده مدیر عامل و رییس آن در یک بحران است. با این حال، من یک سیستم بازخوردی را در اختیار ندارم تا گفت و گو را ادامه دهم. آیا یک آدرس ایمیل وجود دارد تا مشتریان بتوانند شکایت کنند؟ ...

6. صادق و روراست باش
مهمترین چیزی که می توان در هر شرایط بحرانی انجام داد این است که واقعی باشید. اطمینان حاصل کنید که شما در تمام تعاملات خود در طول فرایند صادق هستید و این چیزی است که ممکن به خاطر آن بخشیده می شوید.

 7. مسئولیت پذیری باش
افراد و شرکت ها هر دو اشتباه می کنند. مهمترین چیز مسئولیت پذیری و پذیرش اشتباه است. بهترین کاری که یک رهبر می تواند انجام دهد این است که به سرعت، جدی و بدون تردید عذرخواهی کند.

8. فعال باش و برای عدم تکرار اشتباه، راه حل ارایه و به آن عمل کن.



منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"


  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد


  تشویق خلاقیت


  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند


  خبرنگاران مردم را با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی آشنا کنند


  نشست مشترک خبرنگاران و روابط عمومی های شهرستان با حضور فرماندار پاکدشت


  به زودی روابط عمومی هیئت فوتبال به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی