درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 11:01   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طبقه استثمارگر می کوشد که حکومت و رسانه ها را از دست ندهد
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33863صفحه نخست » روابط عمومی بحرانیکشنبه، 27 خرداد 1397 - 07:55
هشت راه برای مقابله با یک بحران
تهیه و تنظیم: مهدی باقریان - چگونه می توان یک معذرت خواهی واقعی را اجرا کرد و همچنان سطح آسیب را کنترل کرد؟ این جایی است که برنامه ارتباطات موثر می تواند موثر واثع شود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  چگونه می توان یک معذرت خواهی واقعی را اجرا کرد و همچنان سطح آسیب را کنترل کرد؟ این جایی است که برنامه ارتباطات مناسب می تواند موثر واثع شود:

1. عذرخواهی کن
پذیرش مسئولیت، اقدام و اطمینان از اینکه شرکت از این موضوع آموخته است، رهبری ارتباطات کلیدی را نشان داد.

2. تمام نظرات را بنویس
پاسخ دادن به کسانی که با موضع شما مخالف هستند، همان قدر مهم است که به کسانی که از شما حمایت هستند می کنند.

3. اول گوش کن، آخر صحبت کن
بهترین کاری که می توان انجام داد، رفتن به یک تور گوش دادن برای جمع آوری اطلاعات است.

 4. یک گام به عقب بردار
هر برنامه ای که شامل عذرخواهی باشد باید با عذرخواهی آغاز شود. خیلی ساده؟ خوب، آنها می گویند ساده ترین چیزها اغلب دشوار است. حوادث اتفاق می افتند و اشتباهات رخ می دهند. بنابراین، چگونه می توان این فرایند ارتباطی را مدیریت و هدایت کرد؟ قبول خطا.

5. قدم بعدی را پیش بینی کن
مسئولیت اقدامات یک سازمان و شرکت به عهده مدیر عامل و رییس آن در یک بحران است. با این حال، من یک سیستم بازخوردی را در اختیار ندارم تا گفت و گو را ادامه دهم. آیا یک آدرس ایمیل وجود دارد تا مشتریان بتوانند شکایت کنند؟ ...

6. صادق و روراست باش
مهمترین چیزی که می توان در هر شرایط بحرانی انجام داد این است که واقعی باشید. اطمینان حاصل کنید که شما در تمام تعاملات خود در طول فرایند صادق هستید و این چیزی است که ممکن به خاطر آن بخشیده می شوید.

 7. مسئولیت پذیری باش
افراد و شرکت ها هر دو اشتباه می کنند. مهمترین چیز مسئولیت پذیری و پذیرش اشتباه است. بهترین کاری که یک رهبر می تواند انجام دهد این است که به سرعت، جدی و بدون تردید عذرخواهی کند.

8. فعال باش و برای عدم تکرار اشتباه، راه حل ارایه و به آن عمل کن.



منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


  آیا شما از پسوردهایی استفاده می‌کنید که به آسانی هک می‌شوند؟


  ایلان ماسک در اندیشه افزودن بال اژدها به فضاپیمای استارشیپ


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی