درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:13   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33835صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 22 خرداد 1397 - 12:37
مشاور عالی استاندار هرمزگان: روابط عمومی استانداری از ابزارهای نوین و شیوه های خلاقانه برای آگاهی بخشی به جامعه استفاده کند
مشاور عالی و مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان گفت: روابط عمومی استانداری باید از ابزارهای نوین و متنوع برای امیدبخشی و ارتقا آگاهی مردم از فعالیت های دولت در استان بهره بگیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور عالی و مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان گفت: روابط عمومی استانداری باید از ابزارهای نوین و متنوع برای امیدبخشی و ارتقا آگاهی مردم از فعالیت های دولت در استان بهره بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمدباقر کشفی در نشست با مدیرکل و کارکنان اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی ها، عنوان کرد: روابط عمومی استانداری نقش هماهنگی و سیاست گذاری تمامی روابط عمومی های استان را بر عهده دارد که براساس این جایگاه مهم باید برنامه ریزی و کار کند.

وی بر لزوم احصا دقیق مسائل و مشکلات این حوزه تاکید کرد و افزود: باید با رویکرد جدیدی فعالیت ها در حوزه روابط عمومی پیگیری شود.

مشاور عالی استاندار هرمزگان با بیان اینکه با گسترش شبکه های اجتماعی امروز هر کدام از شهروندان خود یک رسانه هستند، تصریح کرد: روابط عمومی استانداری باید از ابزارهای نوین و متنوع برای امیدبخشی و ارتقا آگاهی مردم از فعالیت های دولت در استان بهره گیرد.

کشفی روابط عمومی را بازوی اثرگذاری برای هر دستگاه دانست و بیان داشت: روابط عمومی مغز متفکر هر مجموعه است و بر این اساس باید از روش های خلاقانه در راستای رفع مشکلات و انتقال مناسب موضوعات به افکار عمومی استفاده کند.

وی گفت: استانداری به عنوان عالی ترین دستگاه حاکمیت و دولت در استان باید از ظرفیت تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف نظام استفاده کند که نیاز است روابط عمومی استانداری نیز در حوزه کاری خود این امر را مد نظر قرار دهد.

مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: کارکنان روابط عمومی استانداری نیز وظیفه مهمی در راستای سیاست گذاری، هدایت و نظارت بر دیگر روابط عمومی ها بر عهده دارند که مطابق با این وظیفه باید با ابتکار و خلاقیت و به شیوه هنرمندانه کار خود را انجام دهند.

کشفی با بیان اینکه روابط عمومی باید چشم بینا، گوش شنوا و زبان رسا و شیوای دستگاه ها و سازمان ها باشد و به بهترین شیوه ببیند، گوش کند و گفتگو نماید، تصریح کرد: روابط عمومی چهره و سیمای سازمان و دستگاه ها می باشد که می بایست تلاش نماید بهترین چهره و سیما را ارائه کند و روابط عمومی مدعی العموم از سوی مردم و وکیل مدافع سازمان و دستگاه می باشد.

وی بر ضرورت توجه به امر آموزش و برگزاری کارگاه های توجیهی کاربردی برای روابط عمومی ها تاکید کرد و اظهار داشت: توجه به نیاز سنجی برای انجام کارها و اثر سنجی برای تحقق اهداف و استفاده از تمامی ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی جهت اطلاع رسانی از مواردی است که باید مورد توجه روابط عمومی استانداری قرار گیرد.

مشاور عالی استاندار هرمزگان خواستار استفاده از تمامی ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی جهت اطلاع رسانی شد و اضافه کرد: محصول و اثر پیام ها و سیگنال های روابط عمومی در سطح جامعه باید پیام امید و امیدواری، نشاط و شادابی و دلگرمی باشد و می بایست با بیان موفقیت ها و اقدامات ارزشمند دستگاه ها، از ناامیدی و یاس و دلسردی جلوگیری و پرهیز شود.

کشفی خواستار بازنگری در روش و شیوه ها و استفاده از روش های جدید، خلاقانه و مبتکرانه جهت انجام کارها شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد