درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 - 22:03   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد

  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد


ادامه ادامه مطلب دو

آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟

  آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

«ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی

  «ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد
  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»
  راه اندازی یک پروژه ملّی با تسهیلات بانک ملی ایران
  مشروعیت
  تاملی در شیوه های اقناعی زینب(س) بزرگ مبلّغ قیام عاشورا
  عاشورا یک رسانه در مسیر تاریخ
  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود
  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه
  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33829صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 21 خرداد 1397 - 20:27
همکاری روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها، دغدغه خبرنگاران بندرلنگه‌ای
در شهرستان بندرلنگه به جز روابط عمومی چند اداره، بقیه روابط عمومی ها همکاری مطلوبی با خبرنگاران ندارند و متأسفانه این ادارات جایگاه روابط عمومی را به خوبی درک نکرده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در شهرستان بندرلنگه به جز روابط عمومی چند اداره، بقیه روابط عمومی ها همکاری مطلوبی با خبرنگاران ندارند و متأسفانه این ادارات جایگاه روابط عمومی را به خوبی درک نکرده اند.

به گزارش کنگ خبر، امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست که روابط عمومی نقش و تأثیر بسزایی در رشد و توسعه سازمان ها دارند و روابط عمومی ها مرکز اطلاعات و ارتباطات سازمان ها و نهادها هستند.

در قدیم روابط عمومی ها به شکل امروزی نبودند و به جرأت می توان گفت که اصلا روابط عمومی معنایی نداشت، ولی روابط عمومی ها نقش پر رنگی در سازمان ها و نهادها دارند، به طوری که تصور سازمان یا نهادی بدون روابط عمومی خیلی سخت است.

ارتباط سازمان با بیرون از آن به ویژه با رسانه ها از جمله مهم ترین وظایف روابط عمومی نهادها و سازمان ها بوده و این وظیفه مهم آن ها می تواند در پیشرفت سازمان سهم بسیاری داشته باشد.

ارتباط مناسب روابط عمومی سازمان ها با رسانه ها می تواند سبب ارائه اطلاع رسانی صحیح آن سازمان در زمینه برنامه ها، سیاست ها و عملکرد سازمان به مردم شود.

در عصری که به عصر ارتباطات معروف بوده، بدون شک تعامل هر چه بیشتر روابط عمومی سازمان ها با رسانه ها می تواند پیشرفت در کارها را به دنبال داشته باشد.

همکاری روابط عمومی ها با رسانه ها می تواند پیگیری بهتر مشکلات مردم را که از رسالت های اصلی رسانه ها بوده به همراه داشته باشد، مسئله ای که خیلی از سازمان ها از آن غافل بوده و توجهی به آن نمی کنند که نمونه های آن در شهرستان بندرلنگه مشاهده می شود.

در بندرلنگه در میان ادارات و نهادهای آن، برخی روابط عمومی ها همکاری مناسبی با رسانه ها برای پوشش های خبری و ارائه کار ندارند و این یک مشکل اساسی برای خبرنگاران و رسانه های این شهرستان است.

در این شهرستان به جز روابط عمومی چند اداره، بقیه روابط عمومی ها همکاری مطلوبی با خبرنگاران ندارند و متأسفانه این ادارات جایگاه روابط عمومی را به خوبی درک نکرده اند.

البته علتی دیگر که شاید بتوان به عنوان عدم همکاری و استفاده از توان بالقوه تمام رسانه ها در شهرستان بندرلنگه یاد کرد، نبود پست روابط عمومی در اکثر ادارات و نهادها و ضعف در روابط عمومی های ارگان های مختلف می باشد!

در حال حاضر عدم همکاری روابط عمومی ادارات بندرلنگه با خبرنگاران این شهرستان، به یکی از مشکلات اساسی این قشر تبدیل شده و خبرنگاران این شهرستان انتظار دارند که این مشکل هر چه سریع تر بر طرف شود زیرا همکاری و تعامل هر چه بیشتر میان ادارات و نهادها با خبرنگاران می تواند رفع مشکلات شهرستان را به دنبال داشته باشد.



 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عاشورا یک رسانه در مسیر تاریخ


  تاملی در شیوه های اقناعی زینب(س) بزرگ مبلّغ قیام عاشورا


  راهکارهایی برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی


  روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند


  افشین سبزواری مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران شد


  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود


  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران


  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه


  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران